فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

اگر متولد 25 شهریور هستی و میخوای درباره سرگذشت امروزت بدونی و از فالت با خبر بشی این مطلبو بخون.

(این مطلب در فراناز صرفا جهت سرگرمیست.)

 

فروردین

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

كمی‌ تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می‌یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی‌آید.

ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت‌هایتان نیز باشید.

خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی.

خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

 

تاروت:

احتمالا تمایل دارید که برنامه های امروزتان را به زمان دیگری موکول کنید، اما ممکن است این کار شما ریسک باشد و باعث ناراحتی شریک عاطفی تان شود. ممکن است خلق و خوی خوبی نداشته باشید زیرا پروژه کاری تان دچار شکست شده است.

آرامش خود را حفظ کنید و سعی کنید بر روی کارهای روزانه خود بمانید و فعالیت های چالش برانگیز انجام ندهید.

 

 

اردیبهشت

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

درست از زمانیکه شما احساس می‌کنید دیگر توانی ندارید و به قول معروف کشتی تان به گل نشسته است پنجره ای از فرصت‌ها به روی تان باز می‌شود. ممکن است اعتقاد داشته باشید که قادر به انجام هر کار هستید اما اکنون حتی نمی‌توانید به روشنی درباره آینده خود بیندیشید و تصمیم بگیرید.

حتی یک تفسیر و تعبیر بی ضرر و بی غرض ممکن است نادرست باشد و شما را به اشتباه بیندازد. بنابراین قبل از اینکه حرفی بزنید راجع به آن خوب فکر کنید و خودتان را در دردسر نیندازید.

سکوت بهترین کار ممکن است!آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

 

تاروت:

ممکن است نسبت به دلیل مسائل مالی نگران باشید و زندگی عاطفی تان را نادیده بگیرید. شریک عاطفی تان احتمالا به دلیل بی دقتی شما را سرزنش کند.

در طول بعد از ظهر ممکن است به یک مهمانی دعوت شوید. اگر بتوانید که نگرانی های روزانه خود را فراموش کنید، می توانید زمان خیلی خوبی داشته باشید.

 

خرداد

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

اتفاق ناخوشایندی را امروز تجربه خواهید کرد. مشغول انجام کار مهمی هستید، اما این کار به دلیل نداشتن سرمایه کافی به ثمر نخواهد نشست.

همسر یا عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شما است و امروز دمی در کنار ایشان بنشینید و از عشق و محبت بگویید. کار جدیدی به شما واگذار می‌شود و پیشرفت شما به انجام موفقیت‌آمیز این کار بستگی دارد، در نتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار به‌خرج دهید و کاری انجام دهید که مو لای درز آن نرود.

ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده و مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاورد‌های چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

 

تاروت:

به نظر می رسد که روی مود برقراری ارتباط نیستید، پس بهتر است که ملاقات های کاری را به زمان دیگری موکول کنید.

زمان خوبی نیست که تصمیمات مهم درباره ی حرفه تان بگیرید زیرا تصمیمات گرفته شده ممکن است اشتباه باشد. باید کارهایی که باعث آرامش تان است انجام دهید و بیشتر به نیازهای شریک عاطفی تان توجه کنید.

 

تیر

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده‌اید.

هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خود را کنترل کنید.

اگر ناراحتی و آزردگی‌های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.

تاروت:

شانس خوبی دارید تا در تمام فعالیت های خانگی و فکری موفق شوید، اگر زمان تان را مدیریت کنید می توانید موثرتر باشد. سعی کنید که گرفتن تصمیمات مهم را به زمان دیگری موکول کنید. احتمالا شب را با خانواده تان سپری خواهید کرد.

 

مرداد

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما دارید به سرعت خودتان را با تغییراتی که دارند در محیط اطرافتان ایجاد می شوند هماهنگ می کنید. شاید از اطرافیانتان کمی فاصله گرفته و سرتان را به کارهای خودتان گرم کنید، اما این فقط به خاطر آن است که می خواهید تمام انرژی و حواستان را روی تطبیق دادن خود با این تغییرات متمرکز کنید و هیچ مشکلی با اطرافیانتان ندارید.

شما به شدت درگیر پیدا کردن راه حلی برای یک مشکل پیچیده هستید. چیزی که این چالش را برای شما حتی سخت تر هم می کند این است که بخشی از اطلاعات لازم برای حل این پازل را در دست ندارید و دلتان نمی خواهد تا زمانی که تصویر کاملی در این باره در ذهنتان ندارید تصمیمی در این رابطه بگیرید.

عجله نکنید و به خودتان فرصت بدهید.به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

تاروت:

خلاقیت تان می تواند باعث پیشرفت شما شود. از آن برای حل مشکلات کاری و حرفه ای استفاده کنید! همه چیز در زندگی عاشقانه شما خوب پیش خواهد رفت، در صورتی که از درنظر گرفتن چیزهای جزئی اجتناب کنید.

 

شهریور

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد.

با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد.

ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

تاروت:

امروز صبح در ابرها هستید. سعی کنید احتیاط کنید و از انجام فعالیت های چالش برانگیز اجتناب کنید. در هنگام به کار بردن کلمات دقت کنید! ممکن است احساسات اعضای خانواده تان را جریحه دار کنید.

 

مهر

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

دل‌مشغولی‌های بی‌دلیل را فراموش کنید و بیشتر از همیشه خوش بگذرانید. خبری خوشحال‌کننده امروز به دست شما خواهد رسید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت.

فرصتی برای حضور در کنار اهل منزل پیدا می‌کنید تا از هم‌صحبتی با آن‌ها لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و بیشتر از همیشه هوای‌تان را دارد.

مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.

تاروت:

با مشکلات عاطفی برخورد می کنید و عصبی خواهید شد. آرام باشید و سریع عصبانی نشوید. توصیه های دوستان تان را در نظر بگیرید زیرا مفید است، غرور و تکبر خود را حفظ کنید.

 

آبان

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

با وجود نیات بسیار خوبی که امروز در مورد کارهایتان دارید ممکن است با مخالفت‌های زیادی روبرو شوید. امروز اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که تمرکز شما از فعالیت‌هایی که دارید بهم می‌زنند و باعث می‌شوند بهره وری تان بالا نرود. خود را از سستی و تنبلی آزاد کنید و به خودتان قول دهید که دیگر خودتان را سرزنش نکنید.

یک پیاده روی کوتاه، مدیتیشن یا یك خواب نیمروزی شما را سر حال کرده و نیروی تازه‌ای برای رویارویی با وظایف تان به شما خواهد داد.

تاروت:

حوادث های غیر منتظره ای رخ خواهد داد که برنامه های تان را بطور کامل تغییر خواهد داد. ممکن است مجبور باشید تا به یک سفر کاری بسیار کوتاهی بروید.

شریک عاطفی تان ممکن است به دلیل تغییر برنامه تان ناراحت شود. با آرامش و صبوری می توانید از درگیری های خانوادگی اجتناب کنید.

 

آذر

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز شما نسبت به احساسات دیگران حساسیت ویژه ای دارید و آماده اید تا با دلسوزی و حس همدردی به حرف های آنهایی که نیاز به درک شدن دارند گوش دهید. فقط یادتان باشد که در چنین شرایطی گوش کردن به حرف های طرف مقابلتان خیلی از حرف زدن و بیان افکار و راهکارهایی که به ذهنتان می رسند مهم تر است.

امروز روابطتان با اطرافیانتان خیلی خوب پیش خواهند رفت و اطرافیانتان از اینکه شخصی مثل شما در اطرافشان است احساس رضایت و خوشحالی خواهند کرد.

برنامه هایی که برای امروزتان در نظر گرفته اید با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد و هر چند با اندکی تغییر خواهید توانست تمام آنها را عملی کنید.به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید.

غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

تاروت:

مشکلات مالی تان ممکن است باعث لغو سفر خانوادگی تان شود. تصمیم سختی است زیرا شریک عاطفی تان نیز ناراحت خواهد شد.

توضیحات تان ممکن است به اندازه کافی متقاعد کننده نباشد، و باعث ایجاد سوتفاهم گردد. به یاد داشته باشید که صریح صحبت کردن می تواند تمام مشکلات را برطرف کند.

 

دی

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز بخت با شما یار است و وام یا پولی به دست‌تان می‌رسد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد.

بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و چیزی نگویید که زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت.

کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. مشکلی که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز به صلح و صفا ختم خواهد شد.

از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

تاروت:

به دلیل تصمیمات عجولانه ی شریک کاری تان در ارتباط با پروژه کاری تان، تا قبل از ظهر ممکن است ناراحت باشید. آرامش خود را حفظ کنید.

وگرنه به بدتر شدن کارها کمک می کنید! باید آرام باشید و نگرانی های روزانه خود را فراموش کنید، تا فضای تنش زای خانواده از بین برود.

 

بهمن

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد.

شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!

تاروت:

به نظر می رسد که برای یافتن منابع جدید درآمد تلاش کرده اید و اکنون احساس خستگی می کنید، صبور باشید و عجله نکنید.

یکی از دوستان صمیمی تان به شما پیشنهاد یک شغل نیمه وقت می دهد. از هر گونه حدس و گمان این روزها اجتناب کنید.

 

اسفند

 فال روزانه 25 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز اینکه در هر موقعیت و هر شرایطی خود واقعیتان باشید از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر از انرژی درونی خود به خوبی استفاده کنید همه چیز برایتان به خوبی پیش خواهد رفت. احساسات خود را صادقانه با دیگران در میان بگذارید تا ببینید که از درون چه احساس نشاطی به شما دست خواهد داد.

هیچکس نمی تواند چیزی بر خلاف حرف هایی که مستقیم از قلبتان خارج می شوند چیزی بگوید. امروز سطح انرژی شما یک حالت دوقطبی پیدا کرده است و یک لحظه سست و تنبل می شوید و لحظه ای دیگر آماده اید تا در مسابقات دوی سرعت اول شوید! سعی کنید خودتان را با فعالیت هایی سرگرم کنید که باعث می شوند در این حالات متغیر شما تعادل ایجاد شود.

با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی.

نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

تاروت:

دوست عزیز امروز صبح ممکن است در ابرها باشید و مشکلات مهمی که با آن مواجه می شوید را نادیده بگیرید. زمان خوبی برای شروع فعالیت های جدید نمی باشد زیرا در تصمیم گیری دچار اشتباه خواهید شد. از یک دوست خوب کمک بگیرید!

 

جدیدترین مطالب سایت