فال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

فال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

فال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

اگر متولد 26 شهریور هستی و میخوای درباره سرگذشت امروزت بدونی و از فالت با خبر بشی این مطلبو بخون.

(این مطلب در فراناز صرفا جهت سرگرمیست.)

 

فروردین فال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

گاهی روابط شما شبیه به آهنربا می شوند و وقتی می خواهید به طرف مقابلتان نزدیک شوید او از شما فرار می کند و وقتی از او فاصله می گیرید به سمت شما می دود و می خواهد در زندگیتان باشد. طبیعت انسان بسیار پیچیده و گاهی تقریبا غیر قابل درک است. در حال حاضر شما به احتمال زیاد سعی دارید از طرف مقابلتان فاصله بگیرید. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای شما باشد تا ببینید کدام یک از جنبه های وجودتان این اثر آهنربایی را ایجاد می کنند. یک تماس غیر منتظره از جانب شخصی که اصلا انتظار ندارید خبرهای خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت، پس حواستان به تلفن همراهتان باشد.

تاروت

در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

اردیبهشتفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

وقتی که به دیگران می‌گویید دوست دارید برای مسافرت به یک جزیره در دریاهای جنوبی و یا به کوه‌های آلپ بروید کاملاً جدی حرف می‌زنید!! حتی اگر این مسافرت‌ها ظاهراً غیر ممکن به نظر می‌رسند، ولی قوه تشخیص شما می‌تواند برایتان راهی پیدا کند. اگر افرادی هستند که خیلی بهتان سخت می‌گیرند، آنها را در جریان تمام برنامه‌هایتان قرار ندهید. آرزوها و رویاهایتان را به فردی بگویید که دوست دارید همسفرتان باشد!

تاروت

منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

خردادفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما در تمام یک ماه گذشته در برقراری ارتباط با آنهایی که از همه به شما نزدیک تر هستند هم با مشکل دچار بوده اید. این شرایط چیزی نیست که باعث نگرانی شود، اما با این حال ممکن است تعادل زندگی شما را بهم بریزد. امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای حل تنش ها و مشکلات موجود بین شما و عزیزانتان باشد. از اینکه احساسات خود را با آنها در میان بگذارید هراسی نداشته باشید. صداقت همیشه بهترین سیاست است، آنها را هم تشویق کنید که با شما صادق باشند. شاید قصد رفتن به جایی را داشته باشید و به خاطر ترافیک دیر به محل مورد نظرتان برسید، به اعصاب خود مسلط باشید، چیز زیادی را از دست نخواهید داد!

تاروت

درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

تیرفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما احساس می‌کنید که برای تغییرات احساسی جدید کاملاً آمادگی دارید، اما باید تا موقعی که کسی به کمکتان نیامده است صبر کنید. امروز ضعف‌ها و سستی‌هایتان خودشان را نشان داده‌اند و باید با بیشتر کار کردن آنها را بپوشانید. اگر تصمیم بگیرید که احساسات خود را سرکوب کنید، فرصت بزرگی نصیب‌تان می‌شود که بیشترین تغییر در زندگی‌تان را به همراه دارد.

تاروت

از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

 

مردادفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما افق های جدیدی را پیش روی خود می بینید. شاید تغییراتی که این اواخر داشته اند در زندگی شما به وجود می آمده اند هنوز به مرحله ی تکامل نرسیده باشند و هنوز به شدت درگیر این تغییرات باشید و حتی نتوانید خودتان را به راحتی با آنها هماهنگ کنید. برای اینکه این تحول تکمیل شود باید اهداف خود و انتظاراتی که از زندگی دارید را یک بار دیگر تعریف کنید. امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای فکر کردن به اهداف و خواسته هایتان باشد. روابط عاطفی شما اکنون بیش از هر زمان دیگری به رسیدگی شما نیاز دارند. کار، روابط خانوادگی، فرزندان و خیلی چیزهای دیگر باعث شده اند این اواخر کمتر به عشقتان توجه کنید.

 

تاروت

منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

شهریورفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خیلی جدی هستید، ولی انتظار روابط رمانتیک را ندارید. در حقیقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردی جذاب تبدیل کرده است، بدون اینکه صرفاً مسائل جنسی مدنظر باشد. فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایتان می‌پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می‌دهید که دوست‌تان داشته باشند.

تاروت

شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

 

مهرفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز شاید در فکر این باشید که برخی ارزش های معنوی و اجتماعی را که در روابط عاطفی و اجتماعی شما مشکلاتی را به وجود آورده اند از زندگی خود حذف کنید. شاید پیش از این خودتان این موانع را سر راه خودتان و دیگران علم کرده باشید و در آرامش به درگیری دیگران با آنها نشسته باشید، اما حالا تصمیم گرفته اید که یک بار برای همیشه خودتان را از شر آنها خلاص کنید. با این همه باید دقت و احتیاط کافی داشته باشید تا مبادا به حریم شخصی دیگران و به ویژه آنهایی که به شما از همه نزدیکتر و برایتان از همه مهم تر هستند بی احترامی کنید. انتظار نداشته باشید که همه به اندازه ی شما روشن فکر باشند!

تاروت

در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما” به تو خواهد رسید.

 

 

آبانفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت كنید. دلیل این كارتان این است كه با وجود تمام مشكلاتی كه وجود دارد نمی‌خواهید مشكل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید كه باید گفته شوند. فراموش نكنید حرفی كه شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی كند، بلكه روش بیان شما ممكن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینكه از كسی خجالت بكشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

تاروت

تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

آذرفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما در چند روز آینده با تردیدهای زیادی دست به گریبان خواهید بود. به نفعتان است که در این دوره ی همراه با تردید و نگرانی تصمیم های مهمی در مورد زندگی و آینده ی خود نگیرید و صبر کنید تا این دوره بگذرد. شاید در زندگی شخص یا حرفه ایتان پیشنهادهایی به شما بشود که تعهدات بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت، اما شما بی آنکه دلیل واقعیتان را بدانید احساس می کنید که فعلا باید دست نگه دارید و این کار واقعا به نفعتان خواهد بود. اگر کمی دست نگه دارید هم به دلیل تردید خود پی خواهید برد و هم جواب سوال هایتان را پیدا خواهید کرد و بهترین تصمیم ممکن را خواهید گرفت.

تاروت

از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

دیفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

با وجود اینكه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی كه دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هركاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت كنید. شما خیلی دوست دارید كه از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه كنید كه شما را به اهدافتان نزدیك‌تر كند.

تاروت

رویاهایی که از دوران کودگی در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

 

بهمنفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز به احتمال زیاد تصمیم بگیرید یک قدم به عقب برداشته و از دور نگاهی به روابط خود انداخته و آنها را مورد بررسی قرار دهید. دفترچه تلفن شما پر از اسم های مختلف است و تلفن همراهتان مدام زیر رگبار پیام های پشت سر هم گروه ها و افراد مختلف است، با این همه بیشتر وقت ها احساس تنهایی می کنید و این واقعا خنده دار به نظر می رسد. وقت آن فرا رسیده است که خودتان را از شر روابط سطحی که هیچ نفعی به حال شما ندارند و فقط وقت و انرژیتان را هدر می دهند رها کنید تا بتوانید روی روابطی که برایتان اهمیت بیشتری دارند تمرکز کرده و به آنها عمق بیشتری ببخشید.

تاروت

در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.
ممکن است شخصی از اطرافیان شما شخصیت واقعی خود را نشان ندهد یا حداقل این طور به نظر می‌رسد. ذهن شما بدنبال کشف چیزهایی است که نمی‌دانید. شاید به سرانجام کارهایی می‌اندیشید که دیگران برضد شما انجام می‌دهند. این لزوما یک بیماری روحی روانی نیست و به آن بدی هم که شما فکر می‌کنید به نظر نمی‌رسد. حتی با بهترین مقاصد نیز ممکن است امروز واقعیتات تبدیل به مجموعه‌ای از پیچیدگی‌ها شود. خوشبختانه شما قادر هستید که با کمی‌تمرکز به کارهایتان سروسامان دهید.

 

اسفندفال روزانه 26 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما امروز سعی می كنید تا جایی كه امكان دارد با كمك دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراكه اگر آنهایی كه بهتان كمك كرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان كمك كنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینكه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین كنید.

تاروت

دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

 

جدیدترین مطالب سایت