فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

فروردین

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز ممکن است به مهمانی هایی دعوت شوید که صاحبان آنها را زیاد خوب نمی شناسید، اما به شما توصیه می شود که دعوت برای حضور در این جمع ها را به سرعت رد نکنید و اگر برنامه مهمتری ندارید حتما در این مهمانی ها حضور پیدا کنید.

شما در این جمع ها فرصت آشنایی را افراد جدیدی را خواهید داشت که شاید تا پیش از پایان این سال جدید به بهترین دوستان شما تبدیل شوند. شما از حضور در جمع لذت می برید، اما شاید همراهانتان خیلی زودتر از شما خسته شوند، حواستان به خواسته های آنها هم باشد! سعی کنید در این اولین روز از سال جدید یک قرار عاشقانه ی دونفره با شریک عاطفی خود ترتیب دهید.

 

تاروت

این کارت همیشه بیانگر یک انتخاب دشوار معمولا در زمینه مسائل عشقی می باشد.اما با توجه به ارتباط آن با کارت های دیگر می تواند بیانگر انتخابی در رابطه با شغل،و یا اموال یا دارایی شما باشد.

به طور کلی این کارت پیام آور و قاصدی از عالم بالا است و به شما از اهمیت حقیقت و ناب ترین و خالص ترین انگیزه ها و درون مایه ها می گوید.

چیز هایی که قبلا بسیار مسلم و قطعی به نظر می رسیدند ، دیگر بیشتر از این نمی توان آنها را مسلم فرض کرد و بدیهی دانست.برخی از معما ها و اسرار مبهم و پیچیده بیشتر آشکار می گردند.

اما همه آنها هنوز روشن نشده و بر ملا نمی شوند.قدرت باطنی و حسی شما افزایش می یابد و به شما الهام میشود که خلاق باشید.

به طور کلی شما با چنین نیرویی می توانید به درجه جدیدی از روشن بینی و روشنفکری دست یابید.این کارت می تواند بیانگر شیفتگی و مجذوبیتی خاص نسبت به مسائل اسرار آمیز و یا عطش و تشنگی درباره آموختن دانش پنهانی باشد.

این کارت به زمان انجام اعمال معنوی و تماس با منشا حیات اشاره دارد. روح شما ارتباط خود را با نظام عالم وجود احساس کرده و از عشقی الهی تغذیه می شود.

 

اردیبهشت

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

با وجود اینکه پرندگان و شکوفه ها می دانند معنی بهار این است که سر برآورند و نظاره گر طبیعت باشند شما قدری محتاط و مردد هستید.

به جای رجز خواندن ترجیح می دهید که کمی بیشتر خود را پنهان کنید مانند یک موش خرما که از سایه اش نیز می ترسد .

اجازه ندهید شخص دیگری به شما بگوید که باید اکنون چکار کنید؛ فقط لازم است که زمان بیشتری اختصاص دهیدتا مطمئن شوید آنقدر اطراف تان امن است که سر از لاک خود بیرون بیاورید.

 

تاروت

طالع خوبي است و نيتت بر آورده مي شود .به زودي از غمها رها ميشوي زيرا فالت نويد خير و سعادت ميدهد در كارهايت همچنان كوشا باش تا موفقيت و پيروزي نصيب شود مراقب بدخواهان باش و رازت را به هركس نگو با كسي خويشي يا دوستي خواهي كرد كه بسيار خوبست .

در زندگي دو دل نباش . در نماز كاهلي نكن تا به مراد و مقصود برسي انشا الله

 

خرداد

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز اطرافیانتان این طور فکر می کنند که شما از آنها فاصله گرفته اید و اصلا حواستان به آنها نیست. شاید حتی این طور فکر کنند که به آنها اهمیت نمی دهید، اما مسئله چیز دیگریست.

شما دارید به کارهایی که می خواهید در این سال جدید از زندگی تان انجام دهید و برنامه هایی که برای امسال دارید فکر می کنید و در عالمی خیلی دورتر از آنچه آنها فکر می کنند سیر می کنید.

این که برای سال جدیدتان برنامه های جدی در نظر داشته باشید خیلی خوب است، اما بهتر است این کار را برای زمان تنهایی تان و وقتی که دیگران به توجه شما نیاز ندارند بگذارید. فعلا حواستان را به دید و بازدیدهای سال جدید و عزیزانتان بدهید.

 

تاروت

آنچه را كه از خدا طلب كني به آن ميرسي اما تو نيز بايد به عهد خود پايبند باشي و خلاف وعده عمل نكني اگر فكر و ذهنت را يكي كني و در امور به خدا توكل كني به مرادت ميرسي يك نفر كه به تو نزديكست غيبت تو را ميكند تو به آن بي اعتنا شو و به كار خود مشغول باش ، به زودي به خواسته ات ميرسي انشا الله.

 

تیر

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست .

همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید.

اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما بتنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

تاروت

فالت خوب است اگر صبر داشته باشي به مقصود ميرسي گشايشي در كارت ديد ه ميشود بايد براي رسيدن به مقصود خود نيز همت و كوشش كني كسي با تو دشمني ميكند مراقب خودت باش اگر گم شده اي داري آن را پيدا ميكني اگر مسافر يا غايبي داري از او خبر به دست مي آوري

 

مرداد

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. شما احساس خوشحالی، شور و نشاط می کنید و نسبت به آینده خوشبین و امیدوار هستید.

خوشبختانه روابطتان با خانواده، دوستان و همسایه ها هم خیلی خوب دارند پیش می روند و نسبت به همیشه گرمی و صمیمیت بیشتری در روابطتان در جریان هستند.

شما امروز زمان زیادی را صرف مکالمه با تلفن خواهید کرد و به احتمال زیاد هم این مکالمات با اعضای خانواده و دوستانی خواهد بود که دور از شما زندگی می کنند و فرصت دیدار آنها و تبریک گفتن سال نو را نخواهید داشت. خودتان را برای دیداری غیر منتظره با شخصی که فکرش را هم نمی کنید آماده کنید.

تاروت

این کارت نشان دھنده آن است كه اين شخص يك دوست صمیمی است يا خواھد شد. اين شخص می تواند يك شخص مو بور يا جوان باشد كه علائم عنصر آب در نمودارش غالب ھستند. او مثل يك ستايشگر برايتان است.

 

 

شهریور

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

عجیب این است که اگر دیگران واقعا شما را مورد حمایت خود قرار دهند یا اینکه کارهای شما را با سرتکان دادن تصدیق کنند شما بیشتر از آنکه باید نگران می شوید.

حقیقت این است که اگر کسی برخلاف پیشرفت شما حرکت کند قادر هستید که به او بگویید و اگر بخواهید با او بجنگید فقط انرژی هدر دادن است. فقط پیش بروید.

باید زمانیکه در جهت تحقق اهداف تان گام برمی دارید خوشحال باشید و از کار خود لذت ببرید نه اینکه فقط به فکر رسیدن به آنها باشید.

 

تاروت

این کارت، يك كارت مھم است كه نشان می دھد پاداش خواھید گرفت و مشكلات اخیرتان راه را برای خوشبختی، اقبال مساعد و موفقیت باز و ھموار می سازند! از خوشبختی و اخبار خوبی كه اين كارت برايتان می آورد، لذت ببريد.

برای این که شکرگزاری را عمیقا تجربه کنید، بنشینید و فهرستی از چیزهایی که بابت آن ها شاکرید، بنویسید. به نوشتن ادامه دهید تا این که چشمان تان پر از اشک شود.

همین طور که اشک سرازیر می شود، زیباترین احساسات را در قلب و درون خود می بینید. این، احساس شکرگزاری حقیقی است. یک بار که این احساس را تجربه کنید، می دانید که چگونه آن را بازبیافرینید.

چنین احساس شکرگزاری که از ته دل بر می خیزد، هرچند بار هم که در طول روز برانگیخته شود، باز شما را اقنا نمی کند. در کوتاه زمانی قادر خواهید بود چنین احساسی را هر لحظه که اراده کردید، بلافاصله در وجود خود برانگیزانید. با تمرین می توانید به این مرحله برسید.

 

 

مهر

 

فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز شما و نامزدتان تمام روز در تلاش برای دیدن یکدیگر خواهید بود، اما هر دو شما آنقدر سرتان شلوغ است که حتی اگر بتوانید این دیدار را ترتیب بدهید هم در آرامش نخواهید بود و تمام مدت مجبور خواهید بود تماس های تلفنی و پیام های مختلفی که دریافت می کنید را پاسخ دهید و همین باعث می شود که دیدارتان چندان خوشایند نباشد.

حالا که برای دیدن هم اینقدر تلاش کرده اید و حتی برخی از برنامه های دیگری که داشته اید را ابطال کرده اید، چرا تلفن هایتان را خاموش نمی کنید؟! دیگران می توانند کمی صبر کنند تا شما اولین روز از سال جدید را با آرامش و در کنار شخصی که دوست دارید بگذرانید.

تاروت

لعن و نفرین، به خود دشنام دهنده باز می گردد! اگر انسانی برای کسی بدبختی بخواهد، بی تردید بدبختی به سراغ خود او خواهد آمد. اگر بخواهد به کسی کمک کند تا به موفقیت برسد، همانا راه موفقیت خود را هموار کرده است.

 

 

آبان

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

خیلی رنج آور است که تمام گزینه ها و حق انتخاب های خود را در پیش روی تان ببینید و بدانید که مسیرتان قبلا انتخاب شده است.

حتی يك تغيير كوچك و بي اهميت هوایی کافی است که تمایلات شما را بیدار کنند تا مسئولیت های تان را کنار بگذارید و برای بازی و تفریح بیرون بروید.

اما اين تنظیم وقت و برنامه ریزی صحیح نیست. اول کارتان را درست انجام دهید و قبل از اینکه تفریح تمرکز را از شما بگیرد وظایف تان را به خوبی انجام دهید.

 

تاروت

در ذهن الهی تنها تکمیل هست و کمال. پس خواسته من به انجام رسیده است. دچار درگیری و اختلاف می شوید. از دوستان ناموافق دوری کنید. خشم خود را کنترل کنید و کمی خونسرد باشید.

 

 

آذر

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

سفر کردن و ماجراجویی امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و به فکر سفر به جایی هستید که تا پیش از این هرگز نرفته اید و دلتان می خواهد چیزهایی کاملا جدید و متفاوت را تجربه کنید.

چه اشکالی دارد اگر از قبل برای این سفر برنامه ریزی نکرده باشید؟! به خواسته های خود اهمیت بدهید و خیلی جدی به فکر رفتن به این سفر باشید. خوشبختانه اکنون در تعطیلات به سر می برید و می توانید برنامه تان را هر طوری که دلتان بخواهد تغییر دهید.

اگر نمی توانید به سفر بروید حداقل با دوستان و عزیزانتان از شهر بیرون بزنید و به پیک نیک بروید؛ مسلما نیازی نیست به شما یادآوری کنیم که طبیعت این روزها چقدر زیبا شده است!

تاروت

ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها،ازدواجی خوشحال کننده؛خانه ای در محلی خلوت،میراث.
نشان طول عمر. زندگی طولانی و توام با سلامتی خواهید داشت. هرچند که همیشه باید مراقب سلامتی خود باشید و از خطر دوری کنید.

 

 

دی

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز قانع کردن دیگران برای شما کار ساده ای نخواهد بود. هر چقدر هم که خودتان از نظرات و گفته هایتان مطمئن باشید و توضیحات قانع کننده ای بدهید، به احتمال زیاد طرف مقابل تان به احتمال زیاد برای پذیرفتن آنها آماده نخواهد بود.

بهتر است زیاد اصرار و پافشاری نکنید، چون این کار دقیقا نتیجه ی معکوس خواهد داشت. کمی به طرف مقابل تان وقت بدهید تا به گفته هایتان فکر کند، شاید با کمی فکر کردن به گفته هایتان خودش به سراغتان بیاید و به صحت گفته هایتان اعتراف کند! صبور باشید و خودتان را با کارهای دیگر سرگرم نگه دارید.

خوشبختانه در حال حاضر برای سرگرم نگه داشتن خودتان با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود.

تاروت

خود را با هر شرایطی هماهنگ کنید و در هر شرایطی سروری کنید نه بردگی. اگر قصد ازدواج دارید در رابطه با کسی که می خواهید با او ازدواج کنید بیشتر تحقیق کنید.

 

 

بهمن

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما امروز در وضعیت پیچیده ودشواری مشغول بکار هستید. نیاز به زمان دارید و ممکن است اعتقاد داشته باشید که کار کردن به روش خودتان ممکن است ایده زیرکانه ای باشد.

اما مردم در محیط پیرامون شما می توانند بسیار جالب باشند و شما نمی خواهید فرصت یادگیری از آنها را از دست بدهید.

متاسفانه شما نمی توانید همزمان تنها و هم با دیگران باشید. به هر حال شما می توانید از این دو دنیا بهترین ها را داشته باشید اگر مایل باشید که روش کارتان را در طول روز تغییر دهید.

تاروت

زندگی زناشویی دو نفره یا ایجاد شراکت کاری دونفره-این کارت به شما میگوید که احتمالا در ماه اسفند تغییرشرایطی دارید که پر از عشق و پول است.

 

 

اسفند

 فال روزانه 29 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز افکار زیادی در ذهنتان هستند و همین باعث شده است کمی ساکت تر از همیشه باشید. ممکن است دیگران این سکوت شما را اشتباه برداشت کرده و فکر کنند که دارید از آنها فاصله می گیرید.

حتی اگر به قضاوت های دیگران اهمیت نمی دهید هم در اولین روز سال این اصلا خوب نیست که چنین تصوری در دیگران ایجاد کنید.

سعی کنید فکر کردن به مسائل مهم را برای وقت دیگری گذاشته و در اولین روز از سال جدید به دوستی ها و روابطتان با دیگران بیشتر اهمیت بدهید. البته که باید برای موضوعات مهمی به اندازه ی کافی وقت صرف کنید، اما گاهی مسائل جدی را باید در اولویت دوم قرار بدهیم!

تاروت

نشان دهنده مردی متاهل و اهل خانواده است-کسی که عاشقانه به همسر و فرزندانش عشق می ورزد. آقایی اهل شوخی و خنده”در فال خانم های مجرد نشان دهنده پدر است و درفال خانم های متاهل نشان دهنده همسر”مردی با این مشخات ممکن است کمک و قدم بزرگی برای شما در خانواده بردارد.

جدیدترین مطالب سایت