فیلم رابطه جنسی مردی با ماشین شخصی اش

فیلم رابطه جنسی مردی با ماشین شخصی اش

فیلم رابطه جنسی مردی با ماشین شخصی اش

این مرد آمریکایی گفته است: من با ماشینم ازدواج کردم و با آن رابطه جنسی دارم! بعد از ترویج و گسترده شدن روابط شوم و غیراخلاقی همجنسگرایی و ازدواج با حیوانات در کشورهای غربی و به ظاهر متمدن و تبدیل به قانون شدن آن در برخی کشورها، حال آمریکایی ها هوس ازدواج با جامدات را در سر می پرورانند.

 

پس از اینکه چندی پیش یک زن آمریکایی از ازدواج خود با برج ایفل در پاریس خبر داد، این بار نوبت به ازدواج یک مرد آمریکایی با خودروی شخصی اش شده است.

 

“ادوارد اسمیث” یک آمریکایی ۵۹ ساله در اقدامی عجیب عاشق خودروی شخصی اش شد و اعلام کرد: من با ماشینم ازدواج کردم و با آن رابطه جنسی دارم!

 

بنا بر گزارش رسانه های آمریکایی ، این مرد اعلام کرده است که ماشین خود را بیش از زنش دوست دارد.

 

گفتنی است همسر دوست داشتنی این آمریکایی عجیب یک “فولکس واگن” مدل ۱۹۷۴ می باشد که قرار است رابطه صمیمانه این دو که گفته می شود به دور از هر گونه زندگی انسانی است، در شبکه ” نشنال جئوگرافی” پخش شود.

 

“هلین فیشر ” کارشناس روان شناسی در این باره گفت: اخیرا مسئله روابط جنسی افراد با جامدات و از این قبیل وسائل در آمریکا بسیار رایج شده که یکی از نادرترین بیماریهای روانی و مشکلات جنسی می باشد.

 

لازم به ذکر است که اخیرا یک زن آمریکایی نیز اظهار داشته است که با دیوار برلین رابطه عاشقانه دارد و احساس می کند که این دیوار نیاز شدیدی به رفتارهای رومانتیک دارد!

 

سبک زندگی در غرب به ویژه آزادی جنسی افسارگسیخته منجر به اعمالی شده است که مردم به فکر برقرار کردن رابطه جنسی و سکس با اتومبیل هایشان افتاده اند.

 

جدیدترین مطالب سایت