ماجرای ارتباط قتل طلبه همدانی و مهناز افشار

ماجرای ارتباط قتل طلبه همدانی و مهناز افشار

ماجرای ارتباط قتل طلبه همدانی و مهناز افشار

توییت مهناز افشار درباره یک اکانت فیک باعث شد تا برخی او را مسبب قتل طلبه همدانی توسط بهروز حاجیلو بدانند.

 

ماجرا از آن جا شروع شد که یکی از دوستان بهروز حاجیبو در استوری خود نوشت که دلیل قتل طلبه همدانی توسط بهروز حاجیلو این بوده است که او توییت مهناز افشار درباره یک اکانت فیک را دیده است.

 

در آن توییت اکانت فیک که به صورت ساختگی با تصویر یکی از روحانیون ساخته شده بود، زنان ایرانی تشویق به صیغه شدن با مردان عراقی شده بودند با این حال همان زمان روحانی که تصویر او به عنوان پروفایل این اکانت ساختگی استفاده شده بود با انتشار فیلمی این مساله را کاملا تکذیب کرده و اعلام کرده بود که این اکانت به هیچ وجه ربطی به او ندارد با این حال مهناز افشار طی توییتی این مساله را برجسته کرده و به آن رنگ واقعیت داده بود.

 

کبری آسوپار در این زمینه نوشت: ویدئویی که این فرد از خود پخش کرده، نکته دیگری هم دارد. او می‌گوید دلیل این قتل فتوایی است که این روحانی داده و در آن زنان ایرانی را دعوت کرده به عقد موقت نیروهای حشدالشعبی دربیایند و آن را «جهاد نکاح» نامیده است.

 

ماجرا چه بود؟ براندازان یک اکانت تقلبی با عکس و اسم یک طلبه سید در توییتر ساختند و از قول او این درخواست را از زنان ایرانی مطرح و خود این توییت را پخش کردند. توییتی که برای هر کسی با ذره‌ای تعقل روشن بود که تقلبی و ساختگی است. این توییت با کمک مهناز افشار، بازیگر پرحاشیه سینما که آن را در صفحه شخصی توییترش قرار داد، بیشتر و بیشتر دیده شد. افشار که پیش از این به دلیل واکنش نژادپرستانه‌اش به کمک عراقی‌ها به سیل‌زدگان ایرانی شدیداً مورد انتقاد بود، کوشید به کمک این توییت تقلبی، برای آن نژادپرستی مبتذل باب توجیهی باز کند و بگوید که آیا متوجه شدید که اعتراض من نسبت به کمک عراقی‌ها حق بود؟

 

او البته فقط بخشی از پازل خشونت سیاسی را تکمیل کرد. پازلی که تکه‌های دیگر آن را پیش از این مجاهدین خلق و براندازان و سلطنت طلب‌ها با اعتراض به حضور حشدالشعبی در مناطق سیل زده کامل کرده بودند. آنها در این مسیر تنها نبودند و اعتراض توییتری دو نماینده مجلس هم به آنان کمک کرد. ایجاد تنفر از روحانیت هم که سال‌هاست پای ثابت رسانه‌های ضدانقلاب و منافقین و سلطنت طلب است. «رژیم آخوندی» کلیدواژه ثابتی است که به پیاده نظام مخالف جمهوری اسلامی که اهل مطالعه و تعقل نیستند، می‌گوید که هر مشکلی است، از آخوندهاست!

 ماجرای ارتباط قتل طلبه همدانی و مهناز افشار

 

وحید یامین پور هم در توییتی نوشت: بی‌سواد یا ابله دانستن امثال #مهناز_افشار تقلیل نقش آن‌ها در جنایات و فجایع است.

 

هم چنین صدها نفر با امضای یک کمپین خواستار رسیدگی قضائی به توئیت مهناز افشار شدند. امضاکنندگان می‌گویند اظهارات حاشیه‌ساز این سلبریتی در فضای مجازی زمینه‌ساز کشته شدن طلبه همدانی شده است.

 

برخی دیگر از واکنش های کاربران به توییت مهناز افشار را می بینید: 

قطعا افرادی مثل مهناز افشار که با نشر اکاذیب باعث تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم در فضای مجازی و حقیقی میشند در صورت ارتکاب جرمی مثل قتل طلبه همدانی، اونها هم شریک جرمند.

 

چرا دادستان به عنوان مدعی العموم به مسئله ورود نمی‌کند؟

 

#محاکمه_مهناز_افشار

تک تک کسانی که مطلب مهناز افشار رو خوندن و باخوندن اون تحریک شدن، میتونن اقدام خطرناک دیگری روانجام بدن!بنابراین ازدستگاه قضا خواستاریم سریع تر #محاکمه_مهناز_افشار روکلید بزنه واز وزارت ارتباطات وپلیس فتاهم میخوایم که واسه اون وباقی سلبریتیهای بیسواد دیگه کلاس سوادرسانه ای بزاره.

ماجرای ارتباط قتل طلبه همدانی و مهناز افشار

جدیدترین مطالب سایت