اطلاعاتی مفید و جامع درباره لاغری با روش لیپوماتیک

اطلاعاتی مفید و جامع درباره لاغری با روش لیپوماتیک

اطلاعاتی مفید و جامع درباره لاغری با روش لیپوماتیک

 

 لیپوماتیک جدیدترین تکنیک لیپوساکشن در کره جنوبی است که انجام آن ایمن، مؤثر و آسان است. لیپوماتیک را می توان راه حلی نوین قلمداد نمود که تمرکز اصلی آن بر روی کاهش سایز می باشد. از روش لیپوماتیک به عنوان پیکرتراشی نیز نام می برند.

 

اطلاعاتی مفید و جامع درباره لاغری با روش لیپوماتیک

 لیپوماتیک راه حلی نوین قلمداد است که تمرکز اصلی آن بر روی کاهش سایز می باشد

 

داشتن اندام زیبا با انجام عمل لیپوماتیک

از دیرباز داشتن اندامی زیبا خواسته هر انسانی بوده است.

 

تحقیقات جدید ثابت کرده است که اراده شما برای کاهش وزنتان تنها بخشی از این فرآیند را تشکیل می دهد و عوامل مختلفی مانند ژنتیک، هورمونها و … نقش موثری در این فرآیند بازی میکنند.

 

اگر شما نیز جزء آن دسته افرادی باشید که دارای اضافه وزن هستید و برای رفع این مشکل خود دنبال راه چاره بوده اید شاید با کلماتی مانند لیپوساکشن، لیپولیز یا لیپوماتیک برخورد کرده اید.

 

تمرکز تمامی این شیوه ها بر روی خارج کردن توده های چربی از اندام مختلف بدن می باشد چرا که در خیلی از موارد این تنها راه حل موجود برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه است.

 

تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن
در بین شیوه های ذکر شده لیپوماتیک را می توان راه حلی نوین قلمداد نمود که تمرکز اصلی آن بر روی کاهش سایز می باشد.

 

تفاوت عمده لیپوماتیک را می توان در شیوه خارج کردن چربی های اضافه از بدن دانست چرا که بر خلاف دیگر روش ها ( اشعه و یا حرارت ) خروج چربی توسط حرکات لرزشی کانولا انجام می گیرد.

 

اطلاعاتی مفید و جامع درباره لاغری با روش لیپوماتیک

 تفاوت عمده لیپوماتیک را می توان در شیوه خارج کردن چربی های اضافه از بدن دانست

 

انجام روش لیپوماتیک
انجام عمل لیپوماتیک توسط دستگاهی مخصوص که مورد تائید FDA آمریکا می باشد صورت می گیرد. دستگاه لیپوماتیک در بیش از 50 کشور دنیا مورد استفاده است که با روشی موثر، بی خطر و دقیق به صورت کاملا طبیعی و یکنواخت از مناطق مختلف بدن مثل باسن، ران، شکم و پهلو اقدام به خارج نمودن بافت های چربی می نماید.

 

گاها از روش لیپوماتیک به عنوان پیکرتراشی نیز نام می برند چرا که شما در یک جلسه می توانید تغییرات قابل توجهی را در اندام خود مشاهده نمائید.

 

در ادامه سعی میکنیم در حد امکان به سئوالاتی که ممکن است در ذهن شما در مورد عمل لیپوماتیک وجود داشته باشد پاسخ بگوئیم اما به این نکته توجه داشته باشید که از طریق شماره 02188809185 میتوانید با ما تماس حاصل نموده تا به نگرانی های شما قبل از لیپوماتیک پایان دهیم.

 

لیپوماتیک – لیپوساکشن بدون درد
لیپوماتیک (که تحت عنوان لیپوساکشن اینفراسونیک شناخته می شود)، یک ابزار مورد تائید FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) و یک دستگاه اثبات شده و قابل اطمینان است که امکان حذف ایمن، اثربخش و دقیق چربی از همه نواحی بدن را فراهم می آورد. در لیپوماتیک، سلول های چربی ابتدا در فرآیند لیپوساکشن شکسته می شوند (و یا با حرکات ارتعاشی کانول امولسیون می شوند و سپس امولسیون چربی به آرامی از بدن آسپیره می شود).

 

لیپوماتیک باعث بر طرف شدن مشکل ایمنی در لیپوساکشن سنتی می شود و علاوه بر این، سیستم امنیتی فعال آن از بافت های بدن (اعصاب، رگ های خونی، عضلات) در برابر فرآیند لیپوساکشن محافظت می کند. لیپوماتیک با اعمال 600 ارتعاش در هر دقیقه، چربی های ناخواسته را به طور مؤثر آسپیراسیون کرده و نتایج مطلوبی از جمله نرمی و صافی پوست، ضربه کمتر، و کبودی کمتر ایجاد می کند.

 

اطلاعاتی مفید و جامع درباره لاغری با روش لیپوماتیک

 لیپوماتیک باعث بر طرف شدن مشکل ایمنی در لیپوساکشن سنتی می شود

 

لیپوساکشن چیست؟
لیپوساکشن که همچنین به عنوان لیپوپلاستی نیز نامیده می شود، روشی است برای متناسب سازی اندام و چربی اضافی را از نواحی معینی از بدن حذف می کند. لیپوساکشن را می توان تقریباً در هر کجای بدن از جمله شکم، باسن، کفل، پشت، ران، زانو، ساق پا، مچ پا و بازوها اعمال کرد. بعضی رسوبات موضعی چربی ممکن است به طور معمول تحت تأثیر رژیم غذایی و ورزش قرار نگیرند. در این گونه موارد لیپوساکشن تنها راه حذف چربی در آن قسمت ها است.

 

لیپوساکشن را می توان به طور همزمان در چندین ناحیه مختلف بدن اعمال کرد. گاهی اوقات، لیپوساکشن به عنوان گام اول در روش «انتقال چربی» انجام می شود. در این موارد، چربی از طریق لیپوساکشن برداشته می شود، فرآوری می شود، و سپس دوباره به منطقه دیگری از بدن که چربی کمی دارد انتقال می یابد. لیپوساکشن معمولاً به کاهش وزن مربوط نمی شود بلکه به تغییر شکل و فرم دادن بدن مربوط می شود، هر چند در مواردی که مقادیر زیادی از چربی های بدن برداشته شود کاهش وزن نیز رخ می دهد. افرادی بهترین نتیجه را از لیپوساکشن به دست می آورند که حتی بعد از لیپوساکشن، کنترل وزن خود را با رژیم غذایی و ورزش ادامه می دهند.

 

اطلاعاتی مفید و جامع درباره لاغری با روش لیپوماتیک

 لیپوماتیک جدیدترین تکنیک لیپوساکشن در کره جنوبی است

 

نامزدهای ایده آل برای لیپوساکشن
بهترین نامزدها برای لیپوساکشن افرادی هستند که دارای رسوبات چربی موضعی در نواحی معینی از بدن نظیر شکم، بازوها، ران، پشت و یا باسن هستند. این چربی های موضعی اغلب حتی در برابر بهترین رژیم غذایی و ورزش نیز مقاوم هستند و شاید از ژنتیک سرچشمه می گیرند. لیپوساکشن همچنین برای فرم دادن به شکم به کار می رود و می تواند عضلات شش گانه شکم را نمایان سازد. علاوه بر این، لیپوساکشن صورت نیز اغلب برای برطرف کردن چاقی گونه یا فک انجام می شود.

 

نامزدهای ایده آل لیپوساکشن مردان و زنانی هستند که وزن نسبتاً طبیعی دارند. مهم است که وزن شما در وضعیت پایدار باشد. افرادی که در حال برنامه ریزی برای کم کردن و یا حتی اضافه کردن وزن خود هستند نامزدهای مناسبی برای انجام لیپوساکشن نیستند.

 

نتایج لیپوساکشن تا زمانی که وزن شما در وضعیت پایدار باشد به صورت دائمی باقی می مانند. همچنین افراد دارای پوست کشسان (ارتجاعی) و محکم نامزدهای مناسبی برای لیپوساکشن هستند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، پوست باید بعد از اعمال این روش جمع شود. افرادی که قابلیت ارتجاعی پوست خود را با افزایش سن از دست داده اند  ممکن است نتایج مطلوبی از لیپوساکشن (در رابطه با پوست) حاصل نکنند. اگر قابلیت ارتجاعی پوست همچنان مانده باشد سن عامل بازدارنده ای برای انجام لیپوساکشن نخواهد بود.

 

لیپوساکشن جایگزینی برای رژیم غذایی و ورزش نخواهد بود و همچنین نباید به عنوان یک شیوه جادویی تلقی شود. لیپوساکشن می تواند به تناسب اندام شما کمک کند اما نمی تواند به طور کامل شکل بدن شما را عوض کند. همچنین نمی تواند لزوماً باعث شود که شما احساس بهتری نسبت به دیگر جنبه های زندگی خود داشته باشید. با این وجود، در صورتی که شما از داشتن چربی های ناخواسته و عدم تناسب اندام رنج می برید، این روش می تواند باعث شود احساس بهتری در مورد بدن خود داشته باشید.

 

لیپوماتیک (لیپوساکشن با کمک برق)
در لیپوماتیک که به وسیله یک جراح آلمانی به نام Y,G,llouz توسعه داده شده است، از یک کانول هوای فشرده استفاده می شود که مانند یک مته دستی مخصوص سوراخ کردن سنگ چربی ها را به شکل سریع تر و هموارتری به بیرون مکش می کند. لیپوماتیک جدیدترین تکنیک لیپوساکشن در کره جنوبی است که انجام آن ایمن، مؤثر و آسان است.

 

در واقع لیپوماتیک نوعی لیپوساکشن تسریع شده است. لیپوماتیک با یک موتور پنوماتیک که توسط هوای فشرده راه اندازی می شود کار می کند و جنبش های سه گانه ای را به کانول اعمال می کند که عبارتند از: نوسان، چرخش، و ارتعاش. در اثر این سه جنبش، یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود (600 ارتعاش در دقیقه) که به امولسیون شدن بافت چربی کمک می کند. اصل امولسیون امکان می دهد تا بافت چربی بدون آسیب رساندن به بافت های دیگر مانند عضلات، عروق خونی و اعصاب، برداشته شود.

 

این موضوع منجر می شود به اینکه دوره بهبودی بعد از عمل کوتاه تر شود. همچنین لیپوماتیک در بعضی نواحی که دسترسی دشوارتر است یا ناحیه هایی که دارای فیبروز زیاد هستند دقت را افزایش می دهد.

 

لیپوماتیک در مقایسه با لیپوساکشن دستی سنتی، لیپوساکشن با کمک التراسونیک (UAL)، یا لیپوساکشن لیزری، عاری از ریسک مربوط به ایجاد سوختگی در پوست (بافت مردگی پوستی) است و مزیت تکنیک تومسنت را نیز در خود حفظ می کند. لیپوماتیک امکان جمع شدگی بیشتری به پوست می دهد و نتایجی مطلوبی در نواحی فیبروتیک به دست می دهد و توانایی خوبی در حذف ایمن چربی بدون آسیب رساندن به دیگر بافت های بدن دارد.

 

اطلاعاتی مفید و جامع درباره لاغری با روش لیپوماتیک

 لیپوماتیک امکان جمع شدگی بیشتری به پوست می دهد

 

شبیه سازی کانول و مکش لیپوماتیک
مزیت های لیپوماتیک
•  سیستم امنیتی فعال، که در زمانی که به بافت های بدون چربی می رسد متوقف می شود.
• سانحه کمتر (کاهش عمده کبودی و تورم)
• جلوه بهتر پوست (جمع شدگی عالی پوست)
• کار ساده تر و با خسته کنندگی کمتر برای جراح پلاستیک به معنی دقیق تر بودن و هموارتر بودن روش برای بیمار است.
• زمان کوتاه تر عمل
• دردناکی کمتر
• بهبود سریع تر

 

تفاوت های بین لیپوماتیک و لیپوساکشن با کمک التراسونیک

 

به طور کلی، لیپوساکشن التراسونیک یک روش جراحی منسوخ شده با دستگاه های از رده خارج و یک رویکرد قدیمی و از مد افتاده است، و منجر به نتایج غیر رضایت بخشی می شود.

 

لیپوساکشن با کمک اولتراسونیک نیازمند استفاده از حجم بالایی از مایع و یک پراب یا پدل فلزی برای رساندن انرژی و گرمای التراسونیک برای شکستن چربی است. چربی به عنوان یک چربی جامد (که به چگونه در نظر گرفتن چربی در بدن شما مربوط می شود) در نظر گرفته می شود و امواج مافوق صوت به چربی تابانده می شوند تا چربی را به امولسیون تبدیل کنند. بدن شما متحمل فشار طاقت فرسایی می شود. علاوه بر این، انرژی التراسونیک نه تنها چربی را می شکند بلکه به اعصاب، عضلات و رگ های خونی آسیب می رساند. این فرایند شکستن چربی منجر به ایجاد درد غیر قابل تحمل و تورم شدید می شود و روند بهبود آن کند است.

 

برخلاف لیپوساکشن اولتراسونیک، لیپوساکشن لیپوماتیک IPS بسیار هموارتر و ملایم تر است. کانول لیپوماتیک می تواند با کمک دستگاه هوای فشرده به طور اتوماتیک 360 درجه بچرخد تا چربی را به امولسیون تبدیل کند و به طور همزمان آن را آسپیره کند. سیستم های امنیتی داخلی فعال به کانول امکان می دهند تا هنگام رسیدن به بافت های غیر چربی دار متوقف شود. به عبارت دیگر، لیپوماتیک از اعصاب، عضلات و رگ های خونی محافظت می کند و در عین حال به طور موثری چربی را نیز حذف می کند.

 

لیپوماتیک برای جراحان پلاستیک خسته کننده نیست و به آن ها کمک می کند تا بر روی تمرکز بر روی متناسب سازی دقیق و سریع تر بدن متمرکز شوند. فرآیند ملایم لیپوساکشن تا حد زیادی عوارض بعد از عمل جراحی، کبودی، و مدت زمان ریکاوری را برای بیماران کاهش می دهد. لیپوماتیک نتایج رضایت بخش تری را به همراه درد و زمان جراحی کمتر فراهم می آورد.

جدیدترین مطالب سایت