لباس‌هایی که حتما باید در کمد یک خانم امروزی پیدا شود

لباس‌هایی که حتما باید در کمد یک خانم امروزی پیدا شود

لباس‌هایی که حتما باید در کمد یک خانم امروزی پیدا شود

تا به حال شده به عکس‌های قدیمی‌تان نگاه کنید و از دیدن طرز لباس پوشیدنتان متعجب شوید؟ واقعیت این است که لباس پوشیدن آدم‌ها در طول زمان عوض می‌شود؛ اما بعضی‌ها در هر زمانی خوش استایل هستند. برای اینکه شما هم جزو این دسته باشید، لازم است بدانید به عنوان یک خانم امروزی، باید چه لباس‎‌هایی را در کمدتان داشته باشید. در این مقاله به معرفی انواع لباس‌های ضروری برای هر چه خوش استایل‌تر شدن شما می‌پردازیم.

 

  • تاپ و بلوز ساده بخرید

یکی از رمزهای جذاب بودن در هر زمانی انتخاب لباس‌های ساده است. ممکن است امسال لباس‌های Pattern یا طرح دار مد شده باشند، ممکن است لباس‌های براق برای خودشان برو و بیایی داشته باشند؛ اما مراقب باشید چون هر چیزی که امروز مد شده باشد، بعد از مدتی از مد خواهد افتاد. لباس ساده اما اینطور نیست. بنابراین از خرید لباس‌های ساده از جمله تاپ، شومیز، بلوز و تی شرت غافل نشوید. بلوزهای تک رنگی که آستین سه ربع یا بلند دارند، یقه‌شان هفت یا گرد است و زرق و برق ندارند، برای هر زمانی مناسب هستند و باعث زیبایی بیشتر شما خواهند شد.

 

  • این شلوار برایتان مناسب نیست

اگر دوست دارید استایلتان را به روز نگه دارید، بهتر است سراغ انواع شلوار لی، کتان و پارچه ای جدید بروید که فاق بلند دارند و ساده هستند. شلوار جین‌های فاق کوتاه یا زاپ دار مهمان چند ماه شماست و بعد وقتی از مد بیفتد دیگر به کارتان نخواهد آمد. به همین دلیل تا جایی که می‌توانید سراغ مدل‌های خانمانه‌ای بروید که ساده و ترجیحا تک رنگ هستند. بهتر است شلوار جین سرمه‌ای تیره و روشن داشته باشید و شلوار پارچه‌ای‌تان را به رنگ شیری و سبز ارتشی انتخاب کنید. این رنگ‌ها برای پارچه کتان، نتیجه بهتری نسبت به جین دارند.

 

  • کفش پاشنه بلند نوک تیز یا نوک گرد؟

لباس‌هایی که حتما باید در کمد یک خانم امروزی پیدا شود

انتخاب کفش پاشنه بلند یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها برای هر خانمی است. یک جفت کفش پاشنه بلند به تنهایی قابلیت این را دارد که اعتبار استایلتان را بالا ببرد یا پایین بیاورد! برای اینکه بتوانید با استفاده از کفش پاشنه بلند استایلتان را امروزی کنید لازم است به دو نکته توجه داشته باشید. نکته اول توجه به مضرات و خطرات پوشیدن کفش پاشنه بلند و دوری از آن‌هاست. ممکن است فکر کنید با یک جفت کفش لژ دار که پاشنه تیز دارند، زیبا می‌شوید؛ اما واقعیت اینطور نیست. پاشنه نوک تیز کفش نه تنها خودتان را اذیت می‌کند؛ بلکه این سیگنال را به بقیه هم می‌فرستد که شما به قیمت متفاوت شدن، برای سلامت خودتان ارزش قائل نیستید. بنابراین بهتر است از کفش‌هایی کمک بگیرید که پاشنه‌هایشان کمی پهن هستند و فشار کمتری به کمر وارد می‌کنند؛ ضمن اینکه ارتفاع کفش نباید آنقدر باشد که پنجه پا فشار بیاورد.

 

نکته بعدی توجه به فرم پنجه کفش است. خیلی از خانم‌ها کفش پاشنه بلند با پنجه گرد را انتخاب می‌کنند و فکر می‌کنند استایلشان را امروزی کرده‌اند؛ در حالی که این کفش نوک تیز است که باعث می‌شود استایل شما شیک، جوان و امروزی شود. بنابراین خرید یک جفت کفش نوک تیز با پاشنه نسبتا پهن و ارتفاع متناسب را در اولویت خریدتان قرار دهید.

 

  • توجه به استایل داخل خانه

یکی از تمرین‌های خوبی که می‌توانید برای امروزی کردن استایلتان انجام دهید، تمرین خوش پوشی در خانه است. اگر بتوانید در وهله اول برای خودتان خوش پوش باشید، خوش لباسی در ناخودآگاهتان جا می‌افتد و بعد از مدتی دیگر نیازی نیست برای ست کردن لباس‌ها با هم تلاش کنید؛ بلکه این کار را به طور ناخودآگاه انجام خواهید داد. خوش پوشی در خانه را با دیدن انواع مدل لباس خواب ساتن و توری جذاب، انواع بلوز و شلوارهای راحتی زیبا برای ساعت خواب و پوشیدن لباس‌های نخی خوش رنگ در طول روز شروع کنید. سعی کنید ببینید پوشیدن کدام شلوار و بلوزتان در کنار هم زیباتر است یا کدام تاپ و دامن کنار هم شیکتر می‌شوند. آن‌ها را بپوشید و  استایلتان را قضاوت کنید.

 

  • کدام شال و مانتو امروزی است؟

یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها برای استایل هر خانمی، انتخاب شال و مانتوی مناسب است. برای اینکه استایلتان را امروزی کنید، اولین قاعده‌ای که پیشتر به آن اشاره کردیم را رعایت کنید؛ سراغ شال و مانتویی که طرح آن مد شده نروید و در عوض دنبال مدل‌های ساده بگردید. رعایت نکات زیر را هم فراموش نکنید:

 

  • توجه به فرم بدن: هیچ لباسی، حتی اگر شیکترین لباس هم باشد، به شما نخواهد آمد اگر برای فرم بدن شما مناسب نباشد. بنابراین اول از همه فرم بدنتان را بشناسید و بعد سراغ انتخاب مانتو بروید.

 

  • هماهنگی شال و مانتو: سعی کنید بین رنگ شال و مانتویتان هماهنگی برقرار کنید. اگر از رنگ‌ها سر در نمی‌آورید، با یک جست و جوی ساده روی اینترنت، اطلاعات لازم را برای نشاندن آن‌ها در کنار هم، به دست بیاورید.

 

  • ترکیب ساده و طرح‌دار: برای یک استایل امروزی نباید شال طرح‌دار و شلوغ را با مانتویی که همین مشخصات را دارد، همراه کنید. این کار شیک بودن استایل شما را کم می‌کند.

 

  • تفاوت شال و روسری: به خاطر داشته باشید در موقعیت‌های نیمه رسمی و رسمی، رسم بر این است که از روسری به جای شال استفاده شود؛ البته این قانون، قطعی نیست و گاهی یک شال ابریشمی زیبا می‌تواند بهتر از یک روسری عمل کند؛ با وجود این دانستن این تفاوت می‌تواند در موقعیت‌های خاص و انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کند.

 

  • استایل امروزی با استفاده از انواع اکسسوری

آخرین گزینه‌ای که همیشه بعد از انتخاب ست لباس‌ها انتخاب می‌شود، اکسسوری است. یکی از رایجترین اشتباهاتی که می‌تواند بعدها شما را از دیدن عکس‌ها و استایلتان در آن‌ها پشیمان کند، استفاده هم زمان از تعداد زیادی اکسسوری است. اگر فکر می‌کنید استفاده هم زمان از گردنبند، انگشتر، گوشواره، عینک آفتابی و دستکش کار درستی است، بهتر است زود تصمیم نگیرید. برای شیک بودن و داشتن استایلی که گذشت زمان آن را زشت جلوه ندهد، سعی کنید تعداد اکسسوری‌ها و زیورآلات را به حداقل برسانید؛ اما همان حداقل را در بهترین سطح ظاهر کنید. برای مثال یک جفت گوشواره خاص و متفاوت بیندازید یا فقط یک انگشتر به دست کنید که مدلی شیک و استثنایی دارد. این کار استایل شما را زیبا، به روز و کاملا امروزی خواهد کرد.

جدیدترین مطالب سایت