لخت شدن دختر ایرانی در اطراف برج میلاد + عکس

لخت شدن دختر ایرانی در اطراف برج میلاد + عکس

لخت شدن دختر ایرانی در اطراف برج میلاد و عکس گرفتن از بدن برهنه اش باعث شد تا پلیس وی را تحت تعقیب قرار دهد.

 

دختر ایرانی که عکس هایش همه جا منتشر شد خودش را در کنار برج میلاد لخت کرده بود که با دستور قضایی تحت تعقیب قرار گرفت. چند وقت پیش زنی به نام م . م . ط اقدام به برهنه  شدن در نزدیکی برج میلاد تهران نموده بود و عکس و کلیپهای مربوط به خودش را منتشر ساخته بود .

 

این کار قبیح و غیر اخلاقی وی که احتمالا بخاطر درخواست پناهندگی و مهاجرت صورت پذیرفته بود تحت پیگرد قضایی قرار گرفت. دادستان تهران از محکومیت زنی که چند ماه پیش در اطراف برج میلاد برهنه شده بود، خبر داد و اظهار داشت:دادگاه این زن را از بابت تشویق به فساد و فحشا به حبس محکوم کرده است.

لخت شدن دختر ایرانی در اطراف برج میلاد + عکس

 به گزارش فراناز برهنه شدن موژان م ط  کارگردان زن ایرانی اطراف برج میلاد به محکومیت وی به حبس انجامید.به گزارش فراناز خانم م .م .ط کارگردان زن ایرانی به شیوه فمنیسم ها در تهران و اطراف برج میلاد برهنه شد.موژان محمدطاهر که نام و نشان کمی در هنر نیز دارد با برهنه شدن در اطراف برج میلاد و نوشتن شعارهایی بر بدن خود به ادعای خودش  قصد اعتراض به حقوق زنان را داشت.

 

پس از انتشار این کلیپ، پلیس پیگیری‌های لازم را در خصوص فیلم منتشر شده انجام داد و در پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که این زن، پس از خروج از کشور، اقدام به انتشاراین کلیپ در شبکه‌ مجازی کرده است.

 

مطالب مرتبط :

زن ایرانی لخت در خیابان به نشانه اعتراض (عکس)

لخت شدن خانم دکتر جلوی بیمار برای درمان (عکس)

ماجرای مرد لختی که باعث فرود اضطراری هواپیما شد (عکس)

دختر لخت در خیابان و تقاضای رابطه جنسی از مردان (عکس)

جدیدترین مطالب سایت