لیست همه همسران رامبد جوان + عکس

لیست همه همسران رامبد جوان + عکس

لیست همه همسران رامبد جوان

در این مطلب با همسران رامبد جوان که در هر مرحله از زندگی اش با هر کدام از این زنان بوده است آشنا خواهید شد.

 

رامبد جوان یکی از کارگردان ها و بازیگران و مجریان حرفه ای در کشورمان ایران می باشد هم اکنون رامبد جوان در برنامه خندوانه فعالیت می نماید برنامه خندوانه در ایران بسیار مخاطب دارد رامبد جوان تا به حال با سه خانم ازدواج کرده است که دو ازدواج ایشان ناموفق و یک ازدواجش موفق بوده است ایشا ن در حال حاضر با نگار جواهریان زندگی می نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر لیست همسران رامبد جوان را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

آشنایی با همه همسران رامبد جوان + تصاویر

رامبد جوان تا به حال سه باز ازدواج کرده است که در اینجا با همه همسران رامبد جوان آشنا میشوید.

 

ماندانا روحی، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان سه زنی هستند که به همسری رامبد جوان درآمده اند.

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.

 

چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد. اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بوده است آنجا به واسطه آن ها سحر را دیده است و از او خوشش آمده است.پس از آن رامبد جوان و سحر دولتشاهی با هم ازدواج می کنند .

 

سحر دولتشاهی

در سال ۹۳ زمزمه های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه های اجتماعی و سایت ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست.

 

آشنایی با همه همسران رامبد جوان + تصاویر

لیست همه همسران رامبد جوان + عکس

ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان

لیست همه همسران رامبد جوان + عکس

عقد ماندانا روحی ورامبد جوان توسط خاتمی

سحر دولتشاهی در مصاحبه ای در سال ۹۴ گفت: سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

 

وی ادامه می دهد: سال ۹۳ هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد. سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.

لیست همه همسران رامبد جوان + عکس

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان: هنوز در شوک خبر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی بودیم که خبری مبنی بر ازدواج سوم رامبد جوان با بازیگر زن ایرانی نگار جواهریان به گوش رسید .

این خبر با دیده شدن رامبد جوان و نگار جواهریان در انظار عموم قوت گرفت تا اینکه در تیرماه ۹۴ این خبر توسط یک سایت سینمایی ایران تایید شد .

 

این سایت از آشنایی رامبد جوان و نگار جواهریان در جریان نمایش دیوار چهارم پرده برداشت که سرانجام موجب ازدواج این دو شد .

رامبد جوان در چندین مکان با نگار جواهریان دیده شد و همچنین در برنامه سه ستاره در نوروز ۹۵ از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد که ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان را تایید می کند.لیست همه همسران رامبد جوان + عکس

جدیدترین مطالب سایت