ماجرای بچه دار شدن زوجی که هر دو ترنس بودند + عکس

ماجرای بچه دار شدن زوجی که هر دو ترنس بودند + عکس

ماجرای بچه دار شدن زوجی که هر دو ترنس بودند + عکس

ماجرای جالب دو ترنس بعد از اینکه با هم ازدواج کردند این است که توانستند با تخمک یکی از زوجین بچه دار بشوند و اولین زوج ترنسی باشند که خودشان توانسته اند صاحب فرزند بشوند ! این زن و مرد که هر دو ترنس بوده و تغییر جنسیت داده بودند, صاحب فرزند شدند.

 

اولین پدر و مادر ترنس بریتانیا صاحب فرزند شدند…

هانا و جیک گرف که هر دو تغییر جنسیت داده اند با اعلام خبر به دنیا آمدن فرزند اول خود که یک دختر است، به اولین پدر و مادر ترنس بریتانیا تبدیل شده اند. فرزند آن ها از طریق رحم جایگزین متولد شده است.

 

هانای ۳۳ ساله یکی از افسران عالی رتبه ی ارتش بریتانیا بود تا آنکه در سال ۲۰۱۸ به قصد تشکیل خانواده، خدمت در ارتش را ترک کرد. او در سال ۲۰۱۳ تغیر جنسیت داد.

 

هانا با جیک ۴۲ ساله که در سال ۲۰۰۸ تغییر جنسیت داده بود آشنا شد و آن ها با هم ازدواج کردند. این زوج علاقه ی زیادی به فرزند داشتند به همین دلیل از تخمک های فریز شده ی جیک که از قطع موقت روند هورمون درمانی او به دست آمد برای این کار استفاده شد.

 

علاوه بر این از یک اسپرم اهدایی هم استفاده شد و تخمک بارور شده در یک رحم جایگزین قرار گرفت. فرزند هانا و جیک گراف هفته ی گذشته به دنیا آمد.

 

این زوج رحم جایگزین خود را از طریق انجمن ملی باروری بریتانیا پیدا کردند و هانا درباره ی او گفته: «من فکر می کنم رحم جایگزین ما – که خودش شخص بسیار خون گرم و معقولی بود و فرزند هم داشت – متوجه شده بود که ما یک زوج خوشبخت هستیم که همدیگر را دوست داریم و می توانیم پدر و مادر خوبی هم باشیم.»

 

این زوج گفته اند که «خوشحال تر از این نمی توانستند باشند» و برای تربیت دخترشان برنامه های زیادی دارند. جیک که یک بازیگر است گفته: «ما می دانیم که ترنس بودن چقدر سخت است و برعکس این را برای دخترمان می خواهیم.» هانا و جیک در سال ۲۰۱۸ در مراسمی با حضور کمتر از ۲۰ مهمان با یکدیگر ازدواج کردند.

 

هانا پیش از به دنیا آمدن فرزندشان در یک مصاحبه ی تلویزیونی گفته بود جیک همان هفته ی اول شروع رابطه شان از او پرسیده بود که بچه می خواهد یا نه و اگر جواب هانا منفی بود بعید بود که رابطه ی آن ها ادامه پیدا کند.

 

هانا در اینباره گفته بود: «من هم بچه می خواستم ولی هیچوقت فکرش را نمی کردم که یک روز بتوانم بچه دار شوم. فکر نمی کردم اصلاً مردی با من وارد رابطه شود، چه برسد به آنکه ازدواج کنم. اما حالا ما باهم ازدواج کرده ایم و من دارم مادر می شوم.»

 

هانا گفته بود می داند که خبر بچه دار شدن آن ها بازخوردهای منفی زیادی خواهد داشت. او گفته بود: «بعضی ها به این مسأله به چشم یک ایدئولوژی نگاه می کنند که ما سعی داریم آن را به بقیه تحمیل کنیم. اما اصلاً اینطور نیست. ما فقط سعی داریم شادترین نسخه ی ممکن از خودمان باشیم و به علاوه می خواهیم از بقیه ی ترنس ها حمایت کنیم.»

 

ترنسجندر یک گرایش جنسی نیست. ترنسجندر یا تراجنسیتی به فردی اطلاق می شود که جنسیت واقعی اش با جنسیتی که هنگام تولد به او نسبت داده شده متفاوت باشد. زنان ترنس، به ظاهر مرد اما در واقع زن و مردان ترنس به ظاهر زن اما در واقع مرد هستند، حتی اگر آلت‌ تناسلی منتسب به جنسیت واقعی خود را نداشته باشند. این افراد می توانند با انجام عمل جراحی و هورمون درمانی، فیزیک و ظاهر خود را به جنسیت واقعی شان تبدیل کنند.

جدیدترین مطالب سایت