باردار شدن دختری در پنج سالگی + عکس

باردار شدن دختری در پنج سالگی + عکس

باردار شدن دختری در پنج سالگی + عکس

ماجرای مادر شدن یک دختر پنج ساله در پرو، پس از 76 سال همچنان یکی از سوژه‌های مورد بحث محافل دانشگاهی و شبکه‌های اجتماعی است.

 

دختر بچه‌ای پنج ساله در دامنه کوه‌های آند، 76 سال پیش در پی برآمدگی غیرطبیعی شکمش و با تصور اینکه توموری درون شکم خود دارد توسط مادرش به بیمارستان منتقل شد. این دختر بچه که «مدینا لینا» نام داشت، تحت معاینات پزشکی قرار گرفت و مشخص شد وی نه تومور که یک بچه 7.5 ماهه در شکم خود دارد. شگفتی همه بیمارستان را در بر گرفت و کار به جایی رسید که پلیس پدر این دختر را به اتهام تجاوز دستگیر کرد و البته خیلی زود به بیگناهی پدر پی برد.

 باردار شدن دختری در پنج سالگی + عکس

باردار شدن دختر بچه ای در پنج سالگی

 

مدینا لینا زایمان کرد و به دختری تبدیل شد که به جای عروسک با پسر واقعی خودش بازی می‌کرد. نام این بچه را جراردو گذاشتند و تا 10 سالگی هم به او نگفتند بچه‌ای که با او بازی می‌کند مادرش است. جراردو در سن 40 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان در گذشت و مدینا لینا هم در 38 سالگی ازدواج کرد و صاحب بچه شد اما اعجاز طبیعت در حق او به یک یافته جدید در علم پزشکی منجر شد.

 

پزشکان بررسی‌های زیادی روی این بچه و مادر انجام دادند و بالاخره متوجه شدند جراردو نه فرزند مدینا که برادر دو قلوی اوست. آنها فهمیدند بر اساس یک اختلال ژنتیکی بسیار نادر، مدینا حامل برادر دو قلوی او بوده که به دلیل شرایط خاص بدنی این کودک را پنج سال بعد به دنیا آورده است. این ماجرا به یافته‌های جدید پزشکی منتهی شد و همچنان محافل پزشکی جهان و رسانه‌های علمی دنیا این اتفاق را بررسی می‌کنند.

باردار شدن دختری در پنج سالگی + عکس

مادر شدن دختری در پنج سالگی

جدیدترین مطالب سایت