بهترین ماسک های کلاژن جوانساز پوست کدامند؟

بهترین ماسک های کلاژن جوانساز پوست کدامند؟

در ادامه شما را با بهترین ماسک های کلاژن جوانساز پوست آشنا خواهیم کرد و مکانیزم اثر ماسک های کلاژن را شرح خواهیم داد.

 

اگر شما هم نگرانی هایی در مورد ظاهر پوست خود در اثر افزایش سن دارید، احتمالا چیزهایی در مورد ماسک های کلاژن شنیده اید. به دلیل افزایش عرضه و فروش آنها در بازار، یافتن ماسک کلاژن دیگر سخت نیست. با مراجعه به اولین داروخانه یا مغازه ی آرایشی و بهداشتی با طیف وسیعی از مارک ها و کاربردها روبه رو می شوید. با این حال، ماسک کلاژن ارزان نیست و بهتر است قبل از خرید از نحوه ی کارکرد آن اگاهی پیدا کنید.

 

 

۱-ماسک صورت کلاژن چیست؟

این ماسک ها در رده محصولات زیبایی ضدپیری جای میگیرند. آنها حاوی پروتئینی به نام کلاژن هستند، پروتئینی که ۳۰ درصد کل پروتئین بدن را تشکیل می دهد. بعد از ۲۵ سالگی این ماده کم کم انسجام خود را در بدن فرد از دست می دهد، و پوست را مستعد چروک و پیری می کند. این ماسک ها به دنبال کندکردن این روند هستند.

 

۲-مکانیسم ماسک صورت کلاژن:

با چسباندن ماسک، کرم و پد به پوست جذب شده و به دو روش چروک ها را از بین می برند. در برخی موارد، ماسک باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود. برخی دیگر مستقیما به پوست کلاژن وارد می کنند. این امر به هیچ روی آنی نیست. درمان باید منظم باشد و ماسک در مدت معینی روی پوست قرار گیرد. این مدت زمان از هر برند به برند دیگر متفاوت است، بنابراین برای اطلاع دقیق تر باید برچسب روی محصول را مطالعه کنید.

بهترین ماسک های کلاژن جوانساز پوست کدامند؟

در برخی موارد،ماسک کلاژن باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود‎

 

۳-ظاهر ماسک صورت کلاژن:

شکل ماسک در هر برند متفاوت است، اما عمدتا به شکل پد یا کرم تولید می شود. کرم را روی پوست صورت به جز چشم و دهان می مالید، اما پدها کمی متفاوت هستند. کمی حس ژلاتینی دارند و با سوراخ های دهان و چشم بیشتر شبیه ماسک وحشت هالووین هستند.

 

۴-اثرگذاری ماسک صورت کلاژن:

اگر ماسک های کلاژن را امتحان کرده اید و هیچ تاثیری نداشته اند، به معنی بی مصرف بودن این ماسک ها نیست. جذب کلاژن ماسک در سطح ملکولی رخ می دهد. گاهی ملکول های کلاژن یک برند بزرگ تر از آن هستند که جذب پوست شما شوند. از آنچه که صدها -اگر نگوییم هزاران برند- ماسک کلاژن در بازار وجود دارد، در این مورد با متخصص پوست خود مشورت نمایید.

جدیدترین مطالب سایت