مجید مجیدی خادم امام رضا شد ! تصاویر

مجید مجیدی خادم امام رضا شد ! تصاویر

مجید مجیدی خادم امام رضا شد ! تصاویر

 

عشق خدمت به زائران حرم امام رضا علیه السلام هشتمین اختر ولایت موقعیت و سمت نمی شناسد و هر کس در هر درجه و موقعیت شغلی سرفرازانه به خادمیت حرم امام رضا در می آید که نمونه بارز آن مجید مجیدی بزرگترین کارگردان کشور می باشد.

 

 

 

مجید مجیدی و خادمیت امام رضا علیه السلام مجید مجیدی یکی از بزرگترین کارگردانان ایرانی است که کار های بزرگی را در کارنامه ی خود دارد. او یکی از بزرگترین افتخارات ایرانیان در زمینه سینما و کارگردانی است. در کارنامه ی او کار های قدرتمندی همچون خیلی دور و خیلی نزدیک را میبینیم. خبر جالبی که چندی پیش در مورد او شنیدیم حاکی از پیوستن او به جمع خادمین حرم امام رضا بود. در زیر بیشتر مورد این موضوع خواهیم خواند.

 

حضرت آیت الله اعرافی(ریاست جامعه المصطفی)، مجید مجیدی(کارگردان سینما)، حجت الاسلام جواد محدثی(شاعر و نویسنده)، دکتر سیدضیا هاشمی(جامعه شناس)، حجت الاسلام دکتر حمیدرضا شهریاری(مدیر موسسه تحقیقات علوم اسلامی نور)، جواد نعیمی(نویسنده کودک و نوجوان)،غلامرضا صنعتگر(هنرمند موسیقی)، دکتر سید جلال درخشه(محقق و مدرس دانشگاه)، مصطفی بهارلویی(دبیر انجمن اسلامی اصناف و بازاریان کشور) و بزرگ عالم زاده(نویسنده و محقق) 10 چهره ای بودند که به عنوان خادم فرهنگ رضوی در چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا به عنوان خادم تجلیل شدند.

 

 

مجید مجیدی خادم امام رضا شد ! تصاویر

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم پایانی این جشنواره گفت: جشنواره امام رضا هرچند متبرک به فرهنگ رضوی است ولی در حقیقت جشنواره معرفی چهارده معصوم علیهم السلام است.

 

علی جنتی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره های آیینی از جمله جشنواره امام رضا اهتمام ویژه دارد و در زمره مروجان معارف اهل بیت است.

 

 

مجید مجیدی خادم امام رضا شد ! تصاویر

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه برنامه های جشنواره امام رضا (ع) مکمل برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی است از تشکیل مجمع جهانی خادمان رضوی خبر داد.

 

آیین پایانی جشنواره هم اکنون با حضور وزیر ارشاد و جمعی از چهره های شاخص فرهنگی و هنری ایران و دیگر کشورها در شهر مشهد در حال برگزاری است.

جدیدترین مطالب سایت