آخرین اوضاع محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت سینما + عکس

آخرین اوضاع محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت سینما + عکس

آخرین اوضاع محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت سینما + عکس

این روزها که انقدر نسبت به هنرمندان عزیزی که سالها در عرصه سینما و تلویزیون زحمت کشیدند بی توجهی و کم لطفی میشود. سایت فراناز تصمیم گرفته که با یادی از محسن قاضی مرادی و دادن اخبار از وضعیت وی و روشن کردن نام و یادش در ذهن شما این مطلب را قرار دهد تا ادای دینی به این بزرگوار کرده باشد. با ما همراه باشید.

 

هنرمندان و چهره های پیشکسوت زیادی در عرصه سینما و تلویزیون وجود دارند که سالهای سال است به دست فراموشی سپرده شده اند. محسن قاضی مرادی یکی از هنرمندان پیشکسوت کشورمان است که سالهای زیادی از عمرش را در عرصه هنر صرف کرد و چند سالی است که در سینما و تلویزیون کم کارتر شده است.

 آخرین اوضاع محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت سینما + عکس

 

مهوش وقاری همسر محسن قاضی مرادی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در کنار همسرش به روز کرد. محسن قاضی مرادی و همسرش مهوش وقاری هر دو از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون هستند که در اصل بازنشسته آموزش و پرورش بودند و به خاطر علاقه ای که به بازیگری داشتند پا به عرصه بازیگری گذاشتند.

 

محسن قاضی مرادی چند سالی است که درگیر بیماری شده و همسرش مهوش وقاری از او پرستاری میکند. این زوج که سال های زیادی از عمر زندگی مشترکشان میگذرد همچنان با مهربانی در کنار یکدیگر زندگی میکنند.

 آخرین اوضاع محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت سینما + عکس

اشاره کوتاهی کنیم به بیوگرافی این دو عزیز

محسن قاضی مرادی و همسرش مهوش وقاری از معدود زوج های هنری تحصیل کرده هستند که نزدیک 40 سال با هم زندگی مشترکی دارند. این زوج هنرمند هر دو بازنشسته آموزش و پرورش هستند.

 

محسن قاضی مرادی متولد 11 شهریور 1320 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران است، قبل از انقلاب به عنوان معلم وارد آموزش و پرورش شد و بازنشسته این سازمان است، علاوه بر بازی یک شغل دوم هم دارد.

 

شروع بازیگری

قبل از ورود به سینما در تئاتر کار می کرد، در سال 1351 وقتی 31 ساله بود اولین بار با فیلم حسن سیاه به کارگردانی پرویز اصانلو جلوی دوربین رفت.

 

شغل دوم

سال ها است با صدف های دریایی تابلو های بزرگ می سازم که طرفدارای خودش را دارد از سال 1352 به این کار علاقه مند شدم و در کلاس های آموزشی این کار شرکت کردم. حتی نمایشگاه نیز برپا کرده ام. مهوش وقاری نیزمتولد سال 1333 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس علوم سیاسی در سال 1355 می باشد او نیز همانند همسرش دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است و دو خواهر و دو برادر نیز دارد.

 

شروع بازیگری

بعد از ازدواج با حمایت همسرش در سال 1367 با فیلم نار و نی در کنار او اولین تجربه بازیگری را بدست آورد و در سریال همسران در یک اپیزود در نقش یک زوج با همسرش بازی کرد.

 

از آشنایی تا ازدواج

آشنایی این دو از سال 1356 در دفتر کل تربیت معلم که همکار بودند شروع شد و بعد از سه سال در 20 شهریور 1359 به ازدواج ختم شد و بعد از 40 سال هنوز بچه ای ندارند.

 آخرین اوضاع محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت سینما + عکس

اوقات فراغت

هر دو عاشق موسیقی سنتی هستیم. محسن در بیکاری بیشتر کارهای حجمی با صدف انجام می دهد و من گاهی پیاده روی می کنم، در قدیم عضو تیم فوتبال دخترها و پینگ‌ پنگ مدرسه بودم.

 

مسافرت

قدیم ها بیشتر کیش می رفتیم ولی الان شمال رو ترجیح می دهیم، شنیدن صدای آب به هر دوی ما آرامش می دهد.

مطالب داغ هفته اخیر