محمدرضا گلزار با دستمزد 1 میلیارد تومانی در فیلم عاشقانه

محمدرضا گلزار با دستمزد 1 میلیارد تومانی در فیلم عاشقانه

محمدرضا گلزار با دستمزد 1 میلیارد تومانی در فیلم عاشقانه

 

با خبر شدیم با ساخت جدیدترین فیلم سینمایی به نام عاشقانه محمد رضا گلزار نقش اصلی در این فیلم را دارد که دستمزد این بازیگر محبوب در این فیلم بالغ بر 1 میلیارد تومان عنوان و پرداخت شده است! دیگر جزئیات این فیلم جدید را در بخش زیر دنبال کنید.

 

میزان دستمزد محمدرضا گلزار بازیگر خوش چهره و معروف سینمای ایران. مدتی است از حضور این بازیگز در فیلم ها کمتر شده است. اما به تازگی طی پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی عاشقانه کاری از منوچهر هادی اعلام آمادگی کرد البته این رضایت به دلیل دستمزد ۱ میلیاردی این بازیگر به سبب شهرت فراوانش بوده است.

 

 

محمدرضا گلزار با دستمزد 1 میلیارد تومانی در فیلم عاشقانه

 

منوچهر هادی کارگردان سینما ، از قطعی شدن حضور محمدرضا گلزار، حسین یاری و ساره بیات در مجموعه “عاشقانه” خبر داد و گفت: در حال حاضر همچنان مذاکره با بازیگران دیگر ادامه دارد اما حضور این سه عزیز در کنار ما قطعی شده است.

 

وی در مورد خبر دستمزد یک میلیاردی محمدرضا گلزار تصریح کرد: این را باید از تهیه کننده پرسید اما به نظر من اگر آقای گلزار بابت 5 ماه کار با ما یک میلیارد دریافت کند، لطف بزرگی در حق ما کرده است اما اینطور نیست که دستمزد ماهیانه شان یک میلیارد باشد.

 

هادی ادامه داد: فیلمبرداری “عاشقانه” اواخر شهریور آغاز شده و لازم است بگویم لوکیشن های مختلفی در تهران، شمال کشور و بخش هایی نیز در دبی انجام داریم.

 

کارگردان “من سالوادور نیستم” از آماده سازی فیلم “کارگر ساده نیازمندیم” برای اکران در جشنواره فیلم فجر خبر داد و افزود: فیلم به اتمام رسیده و پروانه نمایش آن را هم گرفته ایم. کارگردان و تهیه کننده فیلم خود من و نویسنده فیلمنامه پدرام کریمی یکی از مجری های خوب شبکه یک است.

 

وی در مورد بازیگران حاضر در این فیلم تصریح کرد: آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، مهران احمدی، سحر قریشی، بهرام افشاری و سیروس همتی در “کارگر ساده نیازمندیم” به ایفای نقش می پردازند.

 
 

هادی در پایان خاطرنشان کرد: برای اکران فیلم قطعاً بعد از جشنواره تصمیم خواهیم گرفت. با توجه به اجتماعی بودن فیلم بعید می دانم در اکران نوروزی باشیم اما اگر این امکان به ما داده شود خوشحال می شویم.

جدیدترین مطالب سایت