مدل موهای مردانه سال 1400 مورد پسند خانم ها

مدل موهای مردانه سال 1400 مورد پسند خانم ها

در این بخش انواع مدل موهای مردانه سال 1400 که مورد پسند خانم ها است رامشاهده خواهید کرد.

 

مدل موی آقایان امسال نسبت به پارسال بلند تر است. ریش، مو ، استایل مردانه امسال متفاوت به نظر میرسد چون قرار است آقایان احساس راحتی بیشتری داشته باشند، آنها دیگر لازم نیست هر ماه مو های خود را کوتاه کنند و لذت داشتن این استایل مو را کشف می کنند.

 

بنابراین ما در اینجا راهنمایی هایی را در مورد مو های بلند مردانه داریم که امید واریم شما از آن لذت ببرید:

 

مدل موی جمع یا خرگوشی BUN STYLE

مدل موهای مردانه سال 1400 مورد پسند خانم هامدل موی جمع یا خرگوشی‎

 

مدل دم اسبی Ponytail خوب است، اما اگر شما علاقه دارید که مو های خود را به صورت «کرواتی» ببندید، مدل موی جمع یا خرگوشی BUN STYLE جالب ترین مدل مویی است که شما می توانید داشته باشید. وقتی این مدل کمی نامرتب باشد جذاب تر هم می شود. شما با این مدل مو هم با کت و شلوار ، و هم با تی شرت یک مرد جلتمن و صاحب سبک در مد به نظر می رسید.

 

مدل موی نیمه بلندMID-LONG STYLE

مدل موهای مردانه سال 1400 مورد پسند خانم ها

مدل موی نیمه بلند

 

اگر مو های شما خیلی بلند نیست، شما می توانید مدل موی بسیار جذابی ایجاد کنید. اگر موهای صافی دارید مدل مو ی پف کرده male pompadour (اولین تصویر از سمت چپ) پیشنهاد هوشمندانه ایست زیرا این مدل بسیار کلاسیک و پیچیده است. اما اگر موهای مجعد و فرفری دارید شما می توانید موهای خود را به صورت هاله ای فر مانند به روی صورتتان بریزید و صورتتان را قاب کنید.

 

سبک مو ی مردانه باب بسیار دیوانه کننده و جذاب است و برد پیت یک نمونه کامل از آن به شمار میرود. قد تا سر شانه این مدل ظاهر شما را به کمال می رساند. این مدل می تواند رسمی و هم غیر رسمی باشد بنابراین بسیار تنوع جالب و حیرت انگیزی دارد.

 

یک راهنمایی کوچک: در این مدل بخش اعظم از موهای خود را به یک سمت از سر خود بریزید زیرا در این صورت بسیار شیک و خوش استایل دیده می شوید.

 

جدیدترین مطالب سایت