درباره مد شدن رنگ کردن ابروها بیشتر بدانید

درباره مد شدن رنگ کردن ابروها بیشتر بدانید

هنگام رنگ کردن موهایتان، یک میلیون فکر به ذهنتان خطور می‌کند. به خصوص اگر در حال امتحان کردن رنگی باشید که با رنگ طبیعی موهایتان تفاوت دارد. سوال‌هایی که مسلما در سرتان می‌چرخند شامل این‌ها هستند: اگر دوستش نداشته باشم چه؟ اگر به موهایم آسیب برساند چه؟ ریشه‌ی موهایم چطور می‌شوند؟ چگونه باید آنها را مرتب کنم؟و هنگامی هم که بالاخره تصمیم گرفتید موهایتان را رنگ کنید، به احتمال زیاد این سوال را از خودتان خواهید پرسید: آیا باید ابروهایم را هم رنگ کنم؟

 

درک لدن، متخصص رنگ از سالن اندی لکمپت در لس آنجلس، می‌گوید: بستگی دارد! لدن، که زیر نظر آرایشگر مدونا، استیون تپ آموزش دیده است، این پیشنهاد‌ها را بر اساس رنگی که با آن بدنیا آمده و رنگی که انتخاب کرده اید، ارائه کرده است.

 

وقتی از موهای قهوه‌ای، به بلوند طبیعی می‌روید
ایده‌ی اینکه رنگ ابروها همیشه باید روشن‌تر از رنگ مو باشد را کنار بگذارید. ابروهای طبیعی و یا تیره‌تر، بسیار مناسبند. این کار باعث می‌شود ظاهری دراماتیک‌تر داشته باشید و موهای بلوندتان بیشتر به چشم بیاید.

 

هنگامی‌که موهایتان را پلاتینی می‌کنید
با توجه به حرف‌های لدن، این واقعا به کل ظاهر شما بستگی دارد. هم ابروی تیره و هم روشن، موهای سفید شده را تکمیل می‌کنند، اما اگر می‌خواهید انتخاب کنید، سایه طلایی و یا سرد بلوند را انتخاب کنید. رنگ پلاتینی به اندازه‌ی کافی چشمگیر هست تا خودش به تنهایی بتواند جلب توجه کند.

 

وقتی از مشکی به قرمز، و یا از مشکی به بلوند طبیعی می‌روید
لدن می‌گوید: ابروهایتان را ملایم‌تر کنید. به اضافه اینکه لازم نیست دقیقا ابروها همرنگ موهای جدیدتان باشند، کافیست رنگ‌ها را از یک خانواده انتخاب کنید.

 

اگر تصمیم گرفته‌اید ابروهایتان را رنگ کنید، حساسیت پوستتان را چک کنید (آرایشگرتان می‌تواند با گذاشتن یک قطره رنگ روی پوست دستتان این موضوع را امتحان کند) و مطمئن شوید که در اطراف ابروهایتان، از ماده‌ی درستی استفاده کرده‌اید تا پوست اطراف ابروها، رنگی نشوند.

 

همچنین به خاطر داشته باشید که رنگ ابروهایتان دائمی نیست و آنها پس از ۴ هفته دوباره به رنگ طبیعی خودشان باز خواهند گشت. پس لذت ببرید و نگرانی به خودتان راه ندهید!

 

مرتبط :

 

آموزش آرایش چشم و ابرو 2016 زیبا با رنگ های مختلف

 

برداشتن ابرو و آرایش بی عیب و نقص ابروها

 

ترفندهای آرایش چشم و ابرو افراد عینکی

جدیدترین مطالب سایت