مراسم ازدواج دختری با خودش + عکس

مراسم ازدواج دختری با خودش + عکس

مراسم ازدواج دختری با خودش + عکس

دختری که با خودش ازدواج کرد و به عشق و عاشقی و وابسته شدن به کس دیگری اعتقاد ندارد و فقط خودش را دوست دارد. زنی ایتالیایی در مراسمی با لباس سفید عروس، کیک سه طبقه، چند ساقدوش و ۷۰ مهمان، با خودش ازدواج کرده هست.لائورا مسی، که مربی ورزش و ۴۰ ساله هست، می گوید: “من معتقدم که هر کدام از ما باید اول خود ما را دوست داشته باشیم. شما میتوانید بدون آن که پرنس‌اي بر اسب سفید بیاید، یک عروسی افسانه‌اي داشته باشید.”مراسم این چنینی وجهه قانونی ندارد.

 

به گزارش فراناز بانو مسی بخشی از روند رو به افزایش ازدواج با خود هست که در دنیا به “خود-ازدواجی” شهرت یافته هست.هواداران این مراسم میگویند تمام هدف آن عشق به خود و پذیرش خود هست و حرفشان این هست که جامعه اکثر پذیرای زوج‌هایي هست که ازدواج کرده‌اند.لائورا میگوید برای چنین ازدواجی باید پول، پشتیبانی نزدیکان و کمی دیوانگی داشته باشید

 

لائورا می گوید برای چنین ازدواجی باید پول، پشتیبانی نزدیکان و کمی دیوانگی داشته باشید

 

لائورا میگوید دو سال پیش و بعد از این که ارتباط ۱۲ ساله‌اش به هم خورد، به این فکر افتاد که با خودش ازدواج کند.او به روزنامه لا رپوبلیکا گفت: “به دوستانم و خانواده‌ام گفتم اگر تا ۴۰ سالگی شریک زندگی‌ام رو پیدا نکنم با خودم ازدواج میکنم.””شاد میشوم اگر روزی مردی را پیدا کنم که با او آینده‌اي داشته باشم، اما شادی من وابسته به او نخواهد بود.”

 

بانو مسی میگوید نخستین زن ایتالیایی هست که خودازدواجی کرده هست. در ماه مه هم مردی به اسم نلو روجییرو در مراسمی در ناپل “بله” را به خودش گفت.

 مراسم ازدواج دختری با خودش + عکس

هندوانه‌اي که رویش مجرد بودن لائورا قید شده هست

 

از سال ۲۰۱۴ آژانسی مسافرتی در ژاپن برگزاری مراسم عروسی برای زنان مجرد را نخست کرد.نخستین گزارش‌ها درمورد ازدواج افراد با خودشان به سال ۱۹۹۳ برمی‌گردد.این موضوع سوژه چندین و چند کتاب و قسمت‌هایي از سریال‌هاي “سکس و شهر” و “گلی” بوده هست.در کشور آمریکا وبسایتی به اسم “با خودم ازدواج کردم” بسته هاي حاضر برای این مراسم را ارائه می دهد.

 

در کانادا آژانسی به اسم “ونکوور با خودت ازدواج کن”، که بیش از یک سال هست که فعالیتش را شروع کرده، میگوید علت افزایش ازدواج با خود را باید در افزایش شمار افراد مجرد دید.این آژانس میگوید: “اوضاع طبیعی تازه مجرد بودن هست. مجرد بودنتان را جشن بگیرید.”اما همه ي از این روند اخیر خوشنود نیستند. بعضی آن را خودشیفتگی می خوانند و بعضی دیگر تسلیم شدن بی هدف به نهادهای پدرسالارانه.

 مراسم ازدواج دختری با خودش + عکس

در بین پیام‌هاي تبریکی که زیر تصویر‌هاي بانو مسی گذاشته شده پیام‌هایي هم میباشند مانند “خیلی غم انگیز هست”، “تو دیوانه اي” و “مغزت دشوار دارد”.ماه پیش سوفی تنر، بریتانیایی که با خودش ازدواج کرده، به شبکه سه بی‌بی‌سی گفت بعضی مردم وی را “فمینیست افسرده” خطاب می کنند.

 

بانو مسی پیام‌هاي ناخوشایند را پاک کرده و میگوید: “هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند تبسم را از من بگیرد.”او گرچه در گفت و گو‌‎هایش این را هم گفته که ازدواج با خود برای همۀ مناسب نیست. او میگوید برای این که با خودت ازدواج کنی باید پول کافی داشته باشی، پشتیبانی اطرافیانت را داشته باشی و مهم تر از همه ي این که “یک کمی خل باشی”.

جدیدترین مطالب سایت