تجاوز جنسی مسیح قلابی به 32 زن و تولد 89 بچه نامشروع

تجاوز جنسی مسیح قلابی به 32 زن و تولد 89 بچه نامشروع

تجاوز جنسی مسیح قلابی به 32 زن و تولد 89 بچه نامشروع

مردی که خود را به دروغ مسیح جای زده بود توسط پلیس دستگیر شد.

 

رهبر یک فرقه در سرزمین‌های اشغالی که خود را مسیح معرفی کرده بود، به 32 زن تجاوز کرده و از آنها دارای 89 فرزند نامشروع شد.”گل راتزون “60 ساله، رهبر یک فرقه ضاله اسرائیلی که خود را مسیح معرفی کرده بود به 32 زن تجاوز کرده و از آنها دارای 89 فرزند نامشروع شد.

 

وی قرار است در دادگاه به جرم استثمار جنسی زنان و کودکان و زنا با محارم در محاکمه شود.

 

تجاوز جنسی مسیح قلابی به 32 زن و تولد 89 بچه نامشروع

 

وی با طرح این ادعا که دارای قدرت فوق بشری است و به کمک این نیرو می‌تواند ارواح خبیثه را دفع کند، زنان و حتی دختران خردسال را اغفال و مورد تجاوز و استثمار جنسی قرار می‌داد.

 

در حال حاضر راتزون به صورت موقت در زندان به سر می برد تا دادگاه و حکم او اعلام شود.

 

تعریف تجاوز جنسی

تجاوز جنسی به معنی انجام نزدیکی جنسی با فرد، با زور و بدون رضایت او است. تجاوز جنسی تنها یک حمله فیزیکی و جنسی نیست، بلکه آسیب عمیق روحی و روانی نیز به دنبال دارد. این عمل وحشیانه و خشونت آمیز، هرچند همیشه قتل را به همراه نداشته باشد، عموماً تهدید به قتل را به همراه دارد. به شخصی که این عمل را مرتکب می‌شود تجاوزگر یا متجاوز می‌گویند.

 

یکی از آسیب‌پذیرترین گروه‌های اجتماعی که در خطر «تجاوز جنسی» و خشونت‌های در پی آن قرار دارند، کارگران جنسی هستند.

 

نزدیکی فرد بالغ با افراد کم‌سن و سال و کودکان، حتی اگر با رضایت او باشد، تجاوز محسوب می‌شود.

 

تشخیص تجاوز جنسی به عهده پزشک پزشک قانونی است و این تشخیص گاه به سبب فراوانی علایم ایجاد شده پارگی و خون‌مردگی بسیار ساده و گاه به علت نبود علامت مثبت تقریباً غیرممکن است.

 

تجاوز نوعی خشونت جنسی است که معمولاً شامل آمیزش جنسی می‌شود و توسط فرد یا افرادی به رغم رضایت شخص انجام می‌شود. این عمل می‌تواند با اجبار فیزیکی، تهدید، سوءاستفاده از مسئولیت یا با فردی که ناتوان یا زیر سن قانونی است رخ دهد. این عبارت غالباً در قانون جزایی تعریف می‌شود. کسی که عمل تجاوز را انجام می‌دهد تحت عنوان متجاوز شناخته می‌شود.

جدیدترین مطالب سایت