این مرد هر روز لباس عروس میپوشد و به خیابان میرود + عکس

این مرد هر روز لباس عروس میپوشد و به خیابان میرود + عکس

این مرد هر روز لباس عروس میپوشد و به خیابان میرود + عکس

 

به گزارش فراناز مردی که هر روز لباس عروس میپوشد و در خیابان می ایستد سوژه ی مردم و خبرنگارا شده است . هر روز ساکنان و مسافران شهر کوچک زیگانگ در استان سیچوان چین، قوه‌آنجوانا را می دیدند که لباس عروس پوشیده و رژ لب پررنگی بر لب زده‌است. هر کسی برای نخستین بار او را می‌دید، با انگشت به او اشاره می‌کرد و می‌خندید، اما وقتی دلیل این کار را متوجه می شد تا مرز گریه با او همدلی می‌کرد.

 

یک‌مرد چینی پس از آن‌که تمام دارایی خود را برای درمان تنها دخترش که در چهارسالگی به سرطان خون مبتلا شد، هزینه‌ کرد و مبلغ زیاد پول قرض گرفت، برای جلب توجه مردم به تراژدی زندگی‌اش دست به حرکت عجیبی زد؛ او لباس عروس پوشید و با آرایش به میدان اصلی شهر رفت و تابلویی به‌دست‌گرفت که روی آن نوشته شده بود در جستجوی شریکی است که به او برای پرداخت هزینه های درمان فرزندش کمک کند.

 

هر روز ساکنان و مسافران شهر کوچک زیگانگ در استان سیچوان چین، قوه‌آنجوانا را می دیدند که لباس عروس پوشیده و رژ لب پررنگی بر لب زده‌ است.

 

این مرد هر روز لباس عروس میپوشد و به خیابان میرود + عکس

 

هر کسی برای نخستین بار او را می‌دید، با انگشت به او اشاره می‌کرد و می‌خندید، اما وقتی دلیل این کار را متوجه می شد تا مرز گریه با او همدلی می‌کرد؛ به سرعت مرد چینی به سوژه خنده در شهر تبدیل شد، اما پس از اطلاع مردم از زندگی سختی که آنجوانا در آن به سر می برد، او به یک قهرمان تبدیل‌ شد.

 

او تاکنون توانسته ۱۶ هزار یوان معادل ۲۵۰۰ دلار جمع کند و داستان او در فضای مجازی منتشر شد و کاربران در سایت drimtim به او کمک مالی کرده‌اند. مرد چینی می‌گوید برای نجات فرزندش حاضر است، هر کاری کند و از قضاوت های مردم ترسی ندارد.

 

او همچنین گفت آماده است تا پایان عمرش کار کند و قرض‌هایی را که روی هم انباشت شده بپردازد و اینک امید دارد تا مبلغ کافی برای درمان فرزندش جمع شود. از آنجایی که هزینه درمان در چین بسیار بالاست، این مرد غمگین چینی همه دارایی‌هایش را برای معالجه کودکش از دست تا داده و مجبور به قرض گرفتن از هر کسی شده که می شناخته است.

 این مرد هر روز لباس عروس میپوشد و به خیابان میرود + عکس

 

بعد از چندین جلسه شیمی‌درمانی، این بیماری خیلی زود دوباره برگشت و در اینجا پدر دیگر نتوانست هزینه های درمانی را بپردازد؛ بنابراین، سعی کرد از برخی سازمان‌های بشردوستانه، افراد نیکوکار و حتی افرادی که در خیابان می‌دید، کمک بخواهد و در نهایت مجبور شد برای پرداخت هزینه به این ترفند متوسل شود.

جدیدترین مطالب سایت