مرد اتریشی که حامله شد و یک نوزاد به دنیا آورد

مرد اتریشی که حامله شد و یک نوزاد به دنیا آورد

مرد اتریشی که حامله شد و یک نوزاد به دنیا آورد

بله تیتر را درست نوشته ایم! مرد اتریشی توانست فرزندی را سالم به جهان بیاورد و اکنون با فرزند خود صحیح و سالم هستند. تا به حال شنیده بودید که مردی بچه به جهان بیاورد؟ این رخداد در اتریش افتاده و یک مرد اتریشی نوزادی سالم به جهان آورد . اگر چه این اولین بار است که اتریش شاهد زایمان یک شهروند مذکر است اما این اولین باری نیست که جهانیان با پدیده بچه‌دار شدن یک مرد آشنا می شوند.

 

یک مرد در کشور اتریش کودکی رابه جهان آورد. به گزارش خبرگزاری اتریش به نقل از روزنامه اتریشی “کلاینه تسایتونگ” این مرد که در گذشته زن بوده و رحمش را باوجود انجام عمل تغییر جنسیت حفظ کرده است، در حال حاضر با مردی دیگر زندگی میکند. به نوشته روزنامه یاد شده، ساخت نوزاد به روش طبیعی صورت گرفته است.

 

عمل تغییر جنسیت زن به مرد زیر نظر پزشکان صورت گرفته و تولد نوزاد در گراتس، دومین شهر بزرگ اتریش، صورت پذیرفته است. خانواده نوزاد اتریشی مایل به گفت و گو با رسانه‌ ها در باره این رخداد نبوده است.به ندرت چنین موردی در جهان رخ می دهد. سرشناس ترین موردی که تا به حال در رسانه‌ ها مطرح شده، موضوع بارداری “توماس بیتی”

 

ترانس ‌سکشوال «تراجنسیتی» آمریکایی درسال ۲۰۰۸ بوده است. رسانه‌هاي جهان از او بعنوان “اولین مرد آبستن” اسم بردند. “بیتی” که نامش از ابتدای تولد “تریسی” بود درسال ۱۹۹۸ خود رابه تیغ جراحان عمل تغییر جنسیت سپرد. او به همسرش سه فرزند هدیه کرد، چون همسر او نمی‌توانست بچه‌دار شود. اما ازدواج این دو نفر موفقیت‌آمیز نبود و سرانجام “بیتی” تصمیم گرفت که همه ی ارگان‌هاي جنسی زنانه را از بدنش خارج سازد.

 

اولین مرد ترانس‌ سکشوالی که آبستن شد اهل کشور آلمان بود. او که در برلین، پایتخت کشور آلمان زندگی می کرد فرزندش را درسال ۲۰۱۳ به جهان آورد. او که بعنوان زن زاده شده بود هنوز دارای رحم و تخمدان بودو از طریق اسپرم خریداری شده از بانک اسپرم باردار شده بود.

 

درسال ۲۰۱۶ فرناندو کاچادو و همسرش دیان رودریگز بچه‌دار شدند. هر دوی این شهروندان اکوادوری ترانس ‌سکشوال بودند؛ فرناندو به هنگام تولد زن و دیان پیش از عمل مرد بود.موردی هم در ایسلند سرشناس شد. دراین کشور یک پسر جوان ۱۹ ساله، تنها چند ماه پس از این که به خانواده و دوستانش گفته بود که ترانس سکشوال است، باردار شد و کودکی را از طریق سزارین به جهان آورد.

جدیدترین مطالب سایت