مهناز افشار دچار حمله قلبی شدیدی شد + تصاویر

مهناز افشار دچار حمله قلبی شدیدی شد + تصاویر

مهناز افشار دچار حمله قلبی شدیدی شد + تصاویر

جزئیات خبر سکته قلبی مهناز افشار را در ادامه می خوانید. مهناز افشار یکی از بازیگران و ستاره های سینمای ایران می باشد چند وقت پیش فرزند دخترش به دنیا آمد اسم دختر مهنار افشار لیانا می باشد مهناز افشار کارش را با بازیگری در تئاتر شروع کرد و خیلی سریع محبوب و مشهور شد در خیلی از فیلم ها و سریال های ایرانی به ایفای نقش پرداخته است و به جرات می توانیم بگویم ایشان یکی از بهترین بازیگران زن در سینمای ایران می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مهناز افشار دچار حمله قلبی شد را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

جزئیات بستری شدن مهناز افشار به دلیل حمله قلبی

انتشار خبری ناگوار از وضعیت سلامتی بازیگر مشهور سینماهای ایران طرفداران وی را بشدت نگران ساخت . خبر سکته قلبی مهناز افشار دست به دست در فضای مجازی میچرخید. مهناز افشار سوپر استار سینمای ایران ظهر امروز به دلیل مشکل قلبی راهی بیمارستان شد.مهناز افشار هم اکنون در بیمارستان طالقانی بستری است .

 

حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران به وقوع حادثه برای بازیگر سینما اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مهناز افشار ساعت ۱۴:۳۵ دقیقه ظهر امروز دچار مشکل قلبی شده که نیروهای اورژانس بلافاصله پس از اطلاع در محل حضور یافته و آن را به بیمارستان منتقل کردند.

مهناز افشار دچار حمله قلبی شدیدی شد + تصاویر

عکس مهناز افشار و دخترش لیانا

 

مهناز افشار یکی از بازیگران و سوپراستارهای سینمای ایران است. ازدواج مهناز افشار با یاسین رامین باعث ایجاد حواشی زیادی برای او شد و بویژه تجارت شیر خشک مسموم و تاریخ مصرف گذشته از طرف همسر او و دستگیری همسر مهناز افشار حاشیه های این بازیگر را به اوج رساند. بازداشت یاسین رامین هنوز هم ادامه دارد. گفتنی است دختر مهناز افشار که در حدود دو سال دارد هم برای پدرش دلتنگی می کند و اینستاگرام مهناز افشار با پستی مبنی بر دلتنگی او و دخترش به روز شده است. نام دختر مهناز افشار لیانا است.

جدیدترین مطالب سایت