مُردن زنی بخاطر شدت لذت جنسی

مُردن زنی بخاطر شدت لذت جنسی

مُردن زنی بخاطر شدت لذت جنسی

ماجرای زنی که به خاطر شهوت بالای جنسی جانش را از دست داد را در ادامه می خوانید. جسد زن سی ساله ای که در سلامت جسمی قرار داشت در خانه اش در حالیکه برهنه بود و یک اسباب بازی جنسی ویبراتور و دیلدو در کنارش به چشم میخورد پیدا شد ! به گزارش ایران ناز این زن بر اثر ایست قلبی ناشی از شدت هیجان و تحریک جنسی زیاد مرده بود.

 

به گزارش فراناز این زن حالی که با استفاده از اسباب بازی های جنسی در حال خودارضایی بود درگذشت.نیکولا Paginton، 31، توسط دوستان در خانه اش در جنوب غربی انگلستان سایرنسستر در در اکتبر سال گذشته مرده پیدا شد.

 

تحقیقات پلیس در مورد مرگ وی نشان داد این زن در حال استفاده از ویبراتور جنسی و تماشای یک فیلم پورن از لپ تاپ بوده است که بخاطر هیجان شدید در حین تماشای فیلم جنسی و خودارضایی با ویبراتور دچار ایست قلبی میشود.

 

متخصص پاتولوژی دکتر ریچارد جونز میگوید در بررسیهای پزشکی هیچ ناهنجاری در قلب نیکولا دیده نشده است و دوستان او میگفتند که او در روز قبل از مرگش بسیار خوب و مناسب به نظر میرسید.

 

دوست صمیمی این زن گفت:”، هیچ چیز در قلب که من نمی تواند توضیح دهد که چرا نیکولا به طور ناگهانی فوت کرد،” او گفت.”  در مورد نیکولا  احتمالی که وجود دارد این است که افزایش در ضربان قلب و فشار خون به دلیل تحریک جسمی و هیجان روحی باعث ایست قلبی او شده است.

 

مرگ این زن در پزشکی قانونی گلاسترشر آلن Crickmore مرگ طبیعی ثبت شده است.”، که به احتمال زیاد ناشی از ارگاسم پی در پی و زمان طولانی بودن در وضعیت انگیختگی” او بوده است

جدیدترین مطالب سایت