بهترین مکان های تفریحی تهران برای تعطیلات آخر هفته + آدرس

بهترین مکان های تفریحی تهران برای تعطیلات آخر هفته + آدرس

اطلاعات کامل درباره بهترین مکان های تفریحی تهران برای تعطیلات آخر هفته همراه با تصاویر، آدرس و شماره تلفن آن ها را در این مطلب از سایت فراناز گردآوری کرده ایم.

 

اگر تهرانی هستید و می خواهید در تعطیلات آخر هفته به یک جای دیدنی و خوش آب و هوا در تهران بروید در این پست فراناز 5 مکان تفریحی فوق العاده را به شما معرفی خواهد کرد.

 

تعطیلات تابستان به پایان رسیده و بار دیگر روزهای پرنشاط درس خواندن و انجام تکالیف مدرسه از راه رسیده است. همه کودکان و نوجوانان و حتی خود ما بزرگ ترها بعد از گذراندن یک هفته کار و تلاش و فعالیت به یک آخر هفته شاد و پرانرژی کنار خانواده و دوستان نیاز داریم. این مطلب به شما می گوید چگونه می توانید آخر هفته ای پرخاطره داشته باشید.

بیلینو؛ نخستین پارک عمرانی ایران

بیلینو برای اولین بار در ایران تلاش کرده در کنار بازی و سرگرمی، امکان تجربه و یادگیری را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند. در این پارک، کودکان فرصت بازی با دستگاه های واقعی ساختمانی شامل جرثقیل خاک برداری و نوار نقاله، بیل مکانیکی، جرثقیل چنگکی و ماشین حمل الوار را خواهندداشت و بازی و تجربه همزمان با دستگاه های واقعی راه سازی و ساختمانی کنار مفرح بودن، مطمئنا تجربه جذابی برای مخاطبان خواهدبود.بهترین مکان های تفریحی تهران برای تعطیلات آخر هفته + آدرس

بیلینو  در کنار بازی و سرگرمی، امکان تجربه و یادگیری را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند

نشانی: تهران، بزرگراه همت، بعد از یادگار امام، بوستان نهج البلاغه، فاز یک.
تلفن: 88367018

بوستان مینیاتور تهران

این بوستان در شرق تهران با هدف نمایش ماکت های مینیاتوری آثار میراث جهانی ایران که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده اند، ساخته شده است. وسعت این پارک حدود 3 هکتار است.

 

در فاز نخست ماکت تخت جمشید، چغازنبیل، میدان نقش جهان اصفهان، پاسارگاد، تخت سلیمان، گنبد سلطانیه، ارگ بم، کوه کتیبه بیستون، مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی، بازار تبریز و آبشارهای شوشتر برای بازدید علاقه مندان در ابعاد کوچک و بسیار شبیه نمونه واقعی ساخته شده است. دیدن این ماکت ها برای کودکان و نوجوانان بسیار جالب و آموزنده است. ساعات بازدید برای عموم، همه روزه 8 صبح تا 8 شب است.بهترین مکان های تفریحی تهران برای تعطیلات آخر هفته + آدرس

بوستان مینیاتور تهران، با هدف نمایش ماکت های مینیاتوری آثار میراث جهانی ایران  ساخته شده است

آدرس: خیابان جانبازان غربی- نبش اتوبان امام علی (ع)

شماره تماس:26142114

 

فوتبال انسانی به جای فوتبال دستی

باشگاه پاس، باشگاهی در محله اکباتان است که فوتبال دستی را در اندازه بزرگ بازسازی کرده؛ به طوری که انسان ها در محل قرارگیری بازیکن های فوتبال دستی قرار می گیرند و بازی می کنند. برای استفاده از این فضا باید حتما قبل از مراجعه زمین بازی را برای ساعت مورد نظرتان رزرو کنید.

 

هر دور بازی با 6 تا 14 نفر قابل انجام است. لازم به ذکر است خانم ها بدون هیچ گونه محدودیتی و با رعایت پوشش اسلامی می توانند فوتبال انسانی را بازی کنند و این بازی محدودیت سنی ندارد. ساعت کار باشگاه همه روزه از ساعت 7 تا 23 است.بهترین مکان های تفریحی تهران برای تعطیلات آخر هفته + آدرس

باشگاه پاس، باشگاهی در محله اکباتان است که فوتبال دستی را در اندازه بزرگ بازسازی کرده؛

نشانی: اکباتان، فاز 1، خیابان ورزش باشگاه پاس قوامین، مجموعه تفریحی فوتبال انسانی

تلفن: 09122774540

 

نمایش حیرت انگیز دلفین ها و شیرهای دریایی در تهران

برای اولین بار در دلفیناریوم برج میلاد نمایشی بی نظیر از هنرنمای هنرمندانی بی رقیب را مشاهده کنید. دلفیناریوم برج میلاد نخستین دلفیناریوم غیرساحلی در خاورمیانه و مرتفع ترین دلفیناریوم جهان دارای باتجربه ترین مربیان خاورمیانه در حد استانداردهای بین المللی است. شما می توانید در صورت تمایل با شیرهای دریایی و دلفین ها شنا کیند و تمام نگرانی های خود را به فراموشی بسپارید… مدت برنامه هر شب 1 ساعت از ساعت 21

بهترین مکان های تفریحی تهران برای تعطیلات آخر هفته + آدرس

دلفیناریوم برج میلاد نخستین دلفیناریوم غیرساحلی در خاورمیانه است

تلفن: 88623650

از جت اسکی تا کایاک سواری

اسکی روی آب، جت اسکی، قایق سواری و کایاک سواری همگی ورزش های آبی مفرحی هستند که تا چندی پیش تنها در شهرهای ساحلی قابل دسترسی بودند نه در تهران، اما امروزه برای اینکه بتوانید این ورزش های پرهیجان را تجربه کنید، کافی است به دریاچه 7 هکتاری فشافویه نرسیده به فرودگاه امام، در کیلومتر 18 اتوبان تهران- قم بروید.

 

این مجموعه تفریحی مراجعه کننده های زیادی دارد که عمدتا برای ورزش های آبی به آنجا می روند. در مجموعه فشافویه جت اسکی های قدرتمند، قایق های شاتل و دونات، بنانا و کایاک وجود دارند. تمامی اینها ورزش های مفرحی هستند که همه را به هیجان می آورند. پس اگر اهل هیجانید، این پیشنهاد را از دست ندهید.

جدیدترین مطالب سایت