پولدار شدن دختری با سخرانی کردن (+عکس)

پولدار شدن دختری با سخرانی کردن (+عکس)

پولدار شدن دختری با سخرانی کردن واقعاً حقیقت دارد. اما چگونه؟ در ادامه به شما خواهیم گفت…

 

ملاله یوسف‌زی ، کم سن‌و سال‌ترین برنده جایزه نوبل صلح می باشد. شهرت او با نجاتش از عملیات ترور شبه‌نظامیان طالبان آغاز شده است.شبه‌نظامیان اکتبر ۲۰۱۲ تلاش کردند او را در اتوبوس مدرسه‌اش بکشند؛ اما زنده ماندنش باعث شده است دفاعش را از حق تحصیل دختران ادامه دهد.

 

ملاله برای درمان به بریتانیا منتقل شده است، جایی که اکنون محل زندگی او می باشد. محافل جهانی به طور مرتب او را برای سخنرانی فرا می‌خوانند.  او برای هر سخنرانی، ۱۵۲ هزار دلار دریافت می‌کند.سخنگوی انتشارات نلسون بوک ریسرچ هم می‌گوید که کتاب «من ملاله هستم»

 

که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است، بیش از ۲۸۷ هزار نسخه در بریتانیا فروخت که قیمت آن به حدود ۲.۲ میلیون پوند انگلیس (۳میلیون دلار) رسیده است. بیش از ۱.۸ میلیون نسخه هم در سطج جهان فروخته شده است. ملاله همچنین صندوقی برای حمایت از برنامه‌های آموزش دختران

 

در کشورهای توسعه یافته تاسیس کرده است. خانواده‌اش هم شرکتی برای حمایت از حقوق خصوصی‌اش تاسیس کرده است که ارزش آن ۱۸۷ میلیون پوند انگلیس برآورد می‌شود.پیشتر ملاله در کنفرانسی در لندن از کشورهای جهان خواست ۱.۴ میلیارد دلار برای آموزش کودکان سوریه اختصاص دهند.

جدیدترین مطالب سایت