بهترین میوه های پاییزی مناسب برای انواع سالاد

بهترین میوه های پاییزی مناسب برای انواع سالاد

میوه های پاییزی مناسب سالاد

امروز روش تهیه سالاد با میوه هاي پاییزی را برایتان حاضر نموده ایم که می‌توانید در ادامه آنرا ذکر بگیرید و درست کنید. یکی از محبوبترین سالادها، سالاد میوه هست، قبول دارید؟ همانطور که سالادهایی که با سبزیجات و گوشت و مرغ تهیه میشوند خیلی متنوع میباشند سالاد هاي میوه هم با دقت به فصل و نوع میوه هایي که داخلشان بهرهگیری میکنیم.

 

و حتی سس هاي گوناگون شان خیلی متنوع و البته لذیذ و خوب میباشند. دراین مطب هم براتون طرز تهیه یک سالاد پاییزی کارساز با سس خامه پرتقالی را برایتان میگذارم که تا فصل این میوه هاست آنرا درست کنید و ازآن لذت ببرید.

 

مواد ضروری برای تهیه سالاد میوه پاییزی :

پرتقال 2 شماره

کیوی 2 شماره

سیب 1 شماره

انار 1 شماره

گریپ فروت 1 شماره

نارنگی 1 شماره

خامه ۳ قاشق غذاخوری

شکر 1 قاشق غذاخوری سرخالی

 

 

مراحل تهیه سس سالاد میوه پاییزی:

برای تهیه سس کافی هست خامه، شکر و آب یکی از پرتقال هایي که داشتیم را داخل یک کاسه بریزیم. آب پرتقال را بتدریج افزون کنید و هم بزنید تا سس خیلی رقیق نشود.همه ی مواد را خوب باهم آمیخته می‌کنیم تا یک سس یکدست و لطیف بدست بیاید مقدور هست به همه ی آب پرتفال احتیاج نباشد وقتی سس به غلظت مناسب رسید دیگر آب پرتقال نریزید.

 

مراحل تهیه سالاد میوه پاییزی:

مضمون مهم در تهیه این سالاد فقط ترتیب خرد کردن میوه هاست که باید رعایت شود تا میوه اي مانند سیب بدرنگ نشود و میوه اي مانند گریپ فروت تلخ نشود. پس اول از همه ی انار را دون میکنیم.بعد کیوی را پوست کنده و خرد میکنیم. من برای این سالاد از دو نوع کیوی زرد و سبز بهرهگیری کردم تا سالاد خوش رنگتر شود.

 

نارنگی را هم پوست کنده حلقه حلقه کرده و بعد تکه تکه می‌کنیم.مرحله بعد خرد کردن سیب هست فقط دقت کنید تا هسته ها را خوب جدا کنید.

 

در انتها نوبت پرتقال و گریپ فروت هست پس اول مانند دو عکس زیر پوستشان را میکنیم طوری‌كه قسمت سفیدشان دقیقا جدا شود.

 

اکنون آنها را حلقه حلقه کرده و دو نیم میکنیم.بهمین سهولت کل مراحل حاضر سازی به پایان رسید پس همه ی میوه ها را داخل ظرف سرومان می ریزیم.

 

اکنون سالاد رابا سس خامه اي پرتقالی لذیذ مان نوش جون می‌کنیم.

جدیدترین مطالب سایت