علایق جنسی دختران و زنان متولد فروردین و ویژگی های اخلاقی آن ها

علایق جنسی دختران و زنان متولد فروردین و ویژگی های اخلاقی آن ها

نیاز جنسی و ویژگی های اخلاقی دختران و زنان متولد فروردین

در این مطلب با علایق جنسی زنان فروردین ماهی آشنا خواهید شد. دختران متولد این ماه همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف خود دارند. دختر یا زن متولد فروردین ماه همیشه در رویاهای خود به دنبال عاشق سینه چاکی می گردد که در اطرافش نیست یا به عبارت دیگران عاشقان اطرافش را نمی بیند. در این پست نیازهای جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان متولد فروردین ماه را بیان خواهیم کرد.

 

« عشق از زندگی جدا بوده است» بدون شک منظور افرادی غیر از زن های متولد فروردین ماه است . نمی دانم به کسی که عاشق یک چنین زنی باشد ، باید تبریک گفت و یا به حالش متاسف بود . ممکن است تصور کند که عشق همه چیز زندگی است .در حالی که او چنان مجذوب دنیای خاص خویشتن است که در عمل فقط آن را همه چیز زندگی می داند . او بیش از هر زن دیگری در این دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند.

 

طبیعی است که زندگی بدون مرد ، مفهومش زندگی بدون احساسات عاشقانه نیست . او همیشه دلش می خواهد وشاید بتوان گفت نیازمند به آن است که قلب مهربان و خواب های طلایی اش به خاطر او بتپد و به همین دلیل هم همیشه یک چنین موجودی در ذهنش وجود دارد و موجودی که ممکن است مربوط به سالهایی بس طولانی گذشته و یا سالهای بسیار دور آینده باشد اما به هر حال او درشبهای مهتابی بهار به این عشق رو یایی خود می اندیشد و یکبه جالب آنکه بر غم وجود یک چنین آرزوی عمیقی اگر یک چنین شخصی وجود خارجی نداشته باشد ، کمبود آن را احساس نمی کند زیرا همیشه در ضمیر ناخود آگاهش معتقد است که هر کاری را ه یک مرد می تواند بکند ، خودش قادر است بهتر از آن را انجام بدهد.

 

زن متولد فروردین خودش راهش را در زندگی باز می کند و مایحتاج زندگیش را خودش فراهم می آورد و از حقش دفاع می کند بدون اینکه نیازی به وجود خودش خودش فراهم می آورد و از حقش دفاع می کند بدون آنکه نیازی به وجود یک مرد داشته باشد . به نظر او انجام کارهایش به دست خودش خیلی سریعتر از آن صورت می گیرد که به انتظاردیگری بنشیند و طبیعی است که یک چنین خصوصیاتی به مزاج مغرور مردها خوش آیند نیست . زن متولد فروردین مثل مرد متولد این ماه خواهان رهبری وپیشتازی است و این خواسته شامل تمایل او به برداشتن اولین قدم در امور عشقی نیز میگردد.

 

دختران متولد این ماه همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف خود دارند و با وجود این همیشه در تخیلات خود دنبال کسی می گردند که جزو این عده نباشد . او در صورت لزوم می تواند سریعا همرنگ جماعت بشود ولی در عین حال دارای آن سرسختی نیز هست که بتواند از راحتی ها چشم بپوشد و با سیل مخالفت ها سینه به سینه بجنگد و به سینه هر مردی که عشقش را مورد تهدید قرار داده است ، دست رد بزند. این درست نمونه کاملی از خصوصیات اخلاقی یک متولد ماه فروردین است و او حتی پس از اینکه در زیر ضربات خرد کننده حوادث به کلی درمانده شد و تنها طفلش از دنیا رفت و مردی که دوستش می داشت وجایش را برای خاطر او به خطر انداخته بود ، ترکش کرد، باز قادر است بگوید که : « باشد و فردا هم برای خودش روز دیگری است » و این برای آمدنش انتخاب کرده است. زنی با قدرت فراوان که می تواند بر همه غمنامه ای یک نقطه پایان بگذارد و قادر به ایفای کامل نقش یک زن است و یعنی فرو ریختن اشک در موقع لزوم و به عهده گرفتن نقش مرد به هنگامی که مردی در زندگی او وجود نداشته باشد . طبیعی است داشتن یک چنین خصوصیات تهاجمی چندان جالب نیست و اما خوش بینی و امید او به آینده روشن ، ضامن معتبری برای سعادتمند شدنش می باشد.

 

زن متولد فروردین ، در صورت مساعد بودن زمینه در ابراز عشق پیشقدم می شود و بگذارید او بفهمد که دوستش دارید و اما خیلی هم دنبالش نروید . وفاداری او به عشق تا زمای که شما به آن پای بند باشید ، خارق العاده است زیرا وی اصولا موجودی رمانتیک می باشد. او به هیچ صورت مایل نیست که شکار بشود و اما اگر دید که شما تعقیبش نمی کنید ، دلسرد می گردد کما اینکه او از مردی که بخواهد به طور کامل بر وی مسلط باشد ، گریزان و از مردی هم که خودش را روی پاهای او بیندازد، روگردان و بیزار است.

 

متولد فروردین قبل از آنکه بگذارد گرمی عشق سراسر وجودش را در بر گیرد، می خواهد با دل مرد دلخواهش دست و پنجه نرم کند تا در این کشاکش طعم قدرت مردانه او را بچشد. او به طرز باور نکردنی رویایی است و همیشه آرزو دارد پرنس مورد علاق اش سوار بر اسبی سفید بیاید و او را برباید و به خاطر عشق او بادنیا بجنگد و آنچه را می خواهد در اختیارش بگذارد ، بدون اینکه قدرت مردانگی خود را فراموش کند و چون یک چنین موجودی فقط در رویا وجود دارد ، اغلب تنها می ماند .

 

روزهایش روشن و مملو از هیجان است و شب هاییش تاریک و خاموش اما شعله های امید هرگز در قلبش خاموش نمی شوند و او پس از هر شکست قدم تازه ای پیش می گذارد. او باید از عشق خود احساس غرور کند اما این امر نباید موجب بشود کهشما ذوق و استعداد او را نادیده بگیریدو هر قدر نیاز مندی او شما زیاد تر باشد، باز کوشش می کند که دو برابر آن نیازمندی های شما را بر آورده سازد. او می تواند از خطای دوستانش چشم بپوشد ، مال و وقتش را صرف دیگران کند ، اما وقتی پای دل به میان آمد، ناگهان موجود دیگری می شود . آنچه که از آن اوست . این امر قاطعیت مطلق دارد. کوچکترین خطایی می تواند حسادت او را مثل یک بمب منفجر کند. مراقب باشید که در حضورش از هندمند مورد علاقه خود تعریف نکنید و یا از زن دیگری ولو اینکه از دوستان او باشد ، صحبتی به میان نیاورید . مردی که زنش متولد فروردین است ، بهتر است در اداره منشی مرد داشته باشد . این زن حد متوسط ندارد و اگر دلش بشکند ، در مدتی بسیار کوتاه از توده ای آتش تبدیل به قطعه ای یخ می گردد اما نکته مهم این است که آتش تنش زود خاموش می شود در حالی که سردیش ابدی است.

 

زن متولد ماه سال چه قبل از ازدواج و چه بعد از آن خواهان آزادی فراوان است و متوقع است که شما به وی و وفاداریش اطمینان کامل داشته باشید در حالی که عکس این امر را الزامی نمی داند. او به رغم تمایل شدیدی که به آزادی خود دارد ، فوق العاده به شوهرش وفادار است و متولد این ماه به طور طبیعی قادر به دوست داشتن دو مرد نیست زیرا بیش از آن صاف و صادق است که بتواند یک چنین نقش ریا کارانه ای را به عهده بگیرد و ایفای نقش کند. اگر این زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد دیگری گردد، قبل از آن که به وی خیانت کند ، رک و راست حقیقت را به شوهرش می گوید که دیگر نمی تواند زندگی مشترکی داشته باشد. این زن می تواند شور و هیجانی بسیار عمیق و تخیلاتی صوفیانه و عارفانه داشته باشد . این دو خصلت به شیوه ای غریب در وجود او با هم آمیزش دارند. او هر نوع رابطه ای را صمیمی و حقیقی و ابدی می داند و خیانت و بکار بردن را به کلی احمقانه و غیر ضروری می داند. عشق او مثل حرکات و گفتارش بی غل وغش و رک و پوست کنده است.

 

زن متولد برج اصولا واجد قابلیت های زیاد است، به طوری که تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می آید. اگر در ارتش باشد ، خشونت یک گروهبان را به خود می گیرد و اگر مانکن باشد، ظرافت های یک دختر تمام عیار هیجده ساله را در خود بوجود می آورد . به هر صورت به شغل و کارش علاقه مندی نشان می دهد و به این دلیل کمتر ممکن است که از کار به خاطر عشقش دست بردارد.

 

البته از آنجا که او دختر رمانتیکی است ، این امکان وجود دارد که اگر عاشق شد ، به خیال تحقق بخشیدن به رویاهای طلائی خودش وداشتن یک خانه کوچک زیبای چوبی در حاشیه جنگل های شمالی و نشستن جلوی بخاری که گندم های هیزم در آن شعله ور است و لذت بردن از زندگی در جوار معشوق سبب شود که موقتا کارش را رها کند و اما وقتی که رنگ های این خانه جلای اولیه اش را از دست داد و این جا و آنجای طاقش شروع به چکه کرد وآنوقت با سرعت به جستجوی کسب و کار و موقعیت اجتماعی خود بر می خیزد . جلویش را نباید گرفت ، زیرا اگر خواسته های روحی متولد فروردین ماه بر آورده بشود، خیلی ساده از هر مشکل کوچکی که بو جود بیاید کوه بزرگی می سازد ودرد سر درست میکند. در عمل تقریبا کاری وجود ندارد که زن متولد فروررین ازعهده اش برنیامد.

 

اگر از او چیزی را بخواهد و یا احساس کند که داشتنش برای او ضروری است ، مصممانه قدم پیش می گذارد اعم از این که آن کار انجام شدنی باشد یا نباشد و به همین ترتیب در مقابل مشکلات چنان پایداری از خود نشان می دهد و چنان خود را با محیط تطبیق می دهد که باورش به راستی مشکل است.

 

زنی را می شناختم که به علت خراب شدن وضع مالی شوهرش مجبور بود با سه بچه خود در یک آپارتمان دو اتاقه زندگی کند . او روزی در خانه با خانمی که فال قهوه می گرفت و اصلا با یکدیگر آشنایی نداشتند ، بر خورد کرد و این خانم پس از نگاه کردن به فنجان قهوه که از آن نوشیده بود ، با ناراحتی گفت که زندگی سختی در انتظارش می باشد و این زن صادقانه پرسید : می توانید بگوئید که این زندگی تلخ از کی شروع می شود؟

 

همین خانم یک روز به سرش زد که یک سگ هم بیاورد و نگاه دارد و چون صاحب خانه گفت که « خانم : شما خودتان هم برای دو اتاق زیادی هستید تا چه رسد به اینکه سگ هم بیاورید » برای جامه عمل پوشاندن به خواسته اش ناگهان به فعالیت افتاد و به این در و آن در زد و یک دوره کلاس کار با کامپیوتر را دید و خلاصه در کمتر از یک سال وضع زندگی خود را از این رو به آن رو کرد. با در آ مد خوبی که نصیبش شده بود ، آپارتمان بزرگتری گرفت و سگ مورد دلخواهش را به خانه آورد . او تمام این و تلاش را فقط برای آوردن یک سگ به خانه و باز کردن جا برای آن سگ تحمل کرد . زن متولد برج قوچ به علت خوش بینی زیاد ، همیشه معتقد است که تیره روزی و ناکامی سرانجام روزی بر طرف می شود و آفتاب همیشه زیر ابر نمی ماند و به علت داشتن یک چنین طرز تفکری است که به معجزه هم اعتقاد دارد و معجزه هم برای کسانی که به آن اعتقاد دارند، همیشه رخ می دهد . این خانم در کارهای خود خیلی عجول است و در نتیجه چه بسیارند دفعاتی که این عجله برایش اشکالاتی به وجود می آورد اما او تا اولین تارهای خاکستری رنگ در لا بلای مو هایش پیدا نشده است که هر چیزی را باید از راه تجربه یاد بگیرد. به غرور خود سخت پایبندی نشان می دهد و اعتقادش بر این است که شکسته شدن غرور پایان زندگی است.

 

از لحاظ عشق این امکان وجود ندارد که زن متولد شده در ماه فروردین فریب گرگ های در لباس میش را بخورد و او را در مقابل زن فریب ها مصونیت دارد و خطر بزرگتر او را از جانب مرده های ایده ال و رومانتیک تهدید می کند که تازه در این مورد نیز او بارها مرده ایده آلی را که سر راهش قرار بگیرد ، در بوته آزمایش قرار می دهد.

 

کمتر زنی ممکن است مثل زن متولد فروردین ماه مددکار و دادرس باشد . او خیلی راحت برای اطرافیانش هدیه ای گران قیمت می خرد و در موقع بیماری ازایشان پرستاری می کند و به آنها پول قرض می دهد و سعی می کند بر ایشان کار پیدا کند و در مقابل انتظار مقابله به مثل راهم دارد.

 

او هر کاری را با شور و حرارت خاص انجام می دهد و اما شخصا منکر داشتن یک چنین خصوصیاتی است که اگر غمگین بود ، شوهرش هم غمگین واگر شاد بود شوهرش هم شاد باشد. او نه تنها مایل است که دوستان شوهرش را بشناسد، از میزان پس اندازه او خبر داشته باشد و جزئیات کارش را بداند ، بلکه حتی می خواهد که در خواب هاو رویاهای او نیز شریک باشد و همین حق را برای او قائل است. اگر بفهمد که شوهرش چیزی را از او پنهان کرده است ، دیوانه می شود و عصبانیت او واقعا نا خوش آیند است . هرگز نباید در جلوی دیگران کوچکتر ین ایرادی از طرز لباس پوشیدن و یا آرایش کردن و یا رفتارش گرفته شود. اگر این نکته رعایت شود ، او هم نسبت به رعایت حال و شخصیت شما در میان جمع پایبندی وسواس آمیز نشان می دهد.

 

جریحه دار کردن غرور و یا به مسخره گرفتن احساساتش قلب او را می شکند. اگر او با یک چنین رویدادی مواجه بشود، به آغوش شوهرش پناه می برد و در آن لحظه دنیا برایش تیره وتاریک است و او خود را عمیقا بی دفاع و آسیب دیده احساس میکند و اینجاست که شوهرش این امکان استثنایی را پیدا می کند تا موقعیت خود را در روح و قلب او استحکام بیشتری ببخشد . او عاشق قدرت است و می خواهد که همیشه واجد آن باشد و وقتی احساس کرد آن را از دست داده است ، باید از جایی دوباره تحصیل قدرت کند.

 

حالت ایده ال و خوش بینی بیش از حد زن متولد فروردین اغلب باعث می شود که به هنگام مواجه شدن با حقایق زندگی آزرده خاطر بشود . در یک چنین مواقعی دستیابی به قلب او کار فوق العاده ساده ای می گردد. اندکی نوازش و بازگرداندن اعتقاد اعتماد به نفس به او دردهای دلش را چهار طاق باز می کند. او صمیمانه انتظار دارد که شوهرش در صورت لزوم با تمام قوا به جانبداری از وی برخیزد و با دشمن به مقابله برخیزد( اما شما این کار را چنان انجام بدهید که راه برگشت از بین نرود زیرا همسرتان ممکن است خیلی زود یک چنین تصمیمی بگیرد) اگر مرد دلخواه خود را پیدا کند، به راحتی از همه چیز دست بر می دارد و او بدون وفاداری و صفای عاشقانه زندگی را هیچ می داند. به عنوان زن خانه شریکی دلسوز و یار و یاور است.

 

احتمالا خواهان داشتن کاری در خارج از منزل است زیرا محیط خانه برای شور و هیجانی که در وی وجود دارد ، بسیار کوچک و محدود کننده است. عصبانیتش شبیه به جرقه ای است که ناگهان از آتش بیرون می ریزد و ناگهان ظاهرمی شود و زود از بین می رود اما تعداد این جرقه ها معمولا بیشتر از مواردی است که می تواند آرامش خیالی برای شوهرش ایجاد کند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که عصبانیتهایش ظاهری است ولی لطف و مهربانی اش عمیق و واقعی است . اندکی پر حرف اما حرف هایش سطحی و بی پایه نیست و در آن آثار هوشمندی کاملا مشاهده است و به این دلیل منطقا انتظار همدردی دارد . شوهر یک چنین زنی مجبور است او را به هنگام بروز بیماری به زور به رختخواب بفرستد اما بعد لازم است که کنارش بنشیند و دستش را در دست بگیرد.

 

زن متولد برج حمل در خانواده فوق العاده فداکار و کمک رسان است . اگر شوهرش از کار بیکار شود ، بدون تاخیر کاری پیدا می کند و نمی گدارد چرخ زندگی از حرکت بایستد اما به طور حتم برای شوهری که در آمدش از او کمتر باشد، احترامی قائل نیست ( در این حالت اگر چه او را ترک نمی کند اما شاید به علت جریحه دار شدن غرورش دیگر آن دلشادی سابق را نشان نمی دهد.) یک تعریف از طرز آرایش یک زن دیگر نیز همین حالت را در او به وجود می آورد اما خطرات احتمالی این کار خیلی بیشتر است. اگر بتوانید محیط زندگی خود را پا بر جا نگاهدارید ، او را به طرزی واقعا باور نکردنی شاد و دوست داشتنی خواهید یافت.

 

او به عنوان مادر پیوسته مواظب است که بچه هایش تمیز ، شاد و سلا مت باشند . عقل معاش خارق العاده از خود نشان نمی دهد اما شما می توایند او را یکی دو بار امتحان کنید. هیچ بعید نیست قابلیتش در این کار به اندازه ای که مورد نظر شماست ، باشد.

 

او ممکن است هر بار که بچه اش گریه می کند ، بغلش نکند و یا مثل برخی از مادرهای دیگر در حمایت از کودکش روش اغراق آمیز نداشته باشد اما این بچه بلا شک مهربانی های مادرش را فراوان می بیند و عشق مادر به قدر کفایت نصیبش می گردد.

 

به علت داشتن تخیلات شاعرانه دنیایی مملو از زیبایی ها و رنگ ها در ذهن بچه هایش به وجود می آورد اما انضباط را هم لحظه ای فراموش نمی کند . تنبیه بدنی نمی کند ولی از حرفش هم بر نمی گردد .

 

او خیلی دیر به مواد مخدر معتاد می گردد اما از انتقام کشیدن لذت می برد و خیلی زود عصبانی می شود و خیلی هم آرام می گردد.

 

صمیمانه به شوهرش کمک می کند که به آرزوهایش جامه عمل بپوشاند. اگر شوهر زن متولد فروردین فقط به اندازه نصف مقداری که او به وی ایمان دارد ، به او ایمان داشته باشد، زندگی زناشوئی آنها واقعا سعادتمندانه خواهدبود.

 

طالع بینی و علایق جنسی مردان متولد فروردین ماه

جدیدترین مطالب سایت