هانیه توسلی ممنوع التصویر شد!

هانیه توسلی ممنوع التصویر شد!

هانیه توسلی ممنوع التصویر شد!

به گزارش فراناز مدیر روابط عمومی شرکت سینمایی خانه فیلم و پخش‌کننده ایده اصلی، پیام نیکفرد ، با اشاره به پخش نشدن تیزرهای این فیلم از صداوسیما گفت: بعد از آنکه تیزرهای فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی آماده شد، آن را به صداوسیما ارائه کردیم اما به ما اعلام شد که باید بخش‌هایی که هانیه توسلی در آن حضور دارد، حذف شود.

 

وی ادامه داد: به ما اعلام شد پخش تصویر و صدای هانیه توسلی در قالب تیزر و برنامه‌های دیگر ممنوع است.

 هانیه توسلی ممنوع التصویر شد!

پیش از این پخش تیزرهای فیلم قسم با بازی مهناز افشار در صداوسیما ممنوع شده بود و صداوسیما به سازندگان این فیلم اعلام کرده بود که باید تصاویر و صدای مهناز افشار را از این تیزرها حذف کنند.

 

فیلم ایده اصلی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و با بازی مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان هم‌اکنون در حال اکران است.

 

در ادامه نگاهی بیاندازیم به بیوگرافی این بازیگر:

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان است.او فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است، بجز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد.

 

پدر او، مرحوم نادر تقی توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود، هانیه چهار خواهر نیز دارد و می گوید بچگی بسیار شادی داشتم. در سنین نوجوانی وارد گروه تئاتری در همدان شود.

 

سال 1378 وقتی 20 ساله بود در دانشگاه آزاد تهران قبول شد و یکسال بعد کارش با دستیاری کارگردان در فیلم آخر بازی در سال 79 شروع کرد.

 

او در یکی از جشنواره تئاتری در تبریز بعنوان بازیگر حضور داشت که آنجا توسط نصرالله قادری (کارگردان) که داور جشنواره بود برای بازی در تئاتر پدر برگزیده شد.

 

چند ماه بعد برای اولین بار با فیلم کوتاه روی جاده نمناک در سال 79 مقابل دوربین رفت.

 

خانوم بازیگر در پاییز 1379 با سریال غریبه وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال 1380 با فیلم شام آخر تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد.

 

او با بازی در سریال میوه ممنوعه به شهرت رسید.او میگوید عکاسی را دوست دارم اما بخاطر اینکه مد شده هم بازیگرا عکاسی می کنند و نمایشگاه می گذارند ترجیح دادم کارم را رسانه ای نکنم.

 

از همان زمان قدیم گربه در خانه ما خیلی مهم بود الان هم شش گربه دارم البته همشون گربه های خیابانی هست که نگه می دارم و از این کار لذت می برم.

 

هانیه خانوم تا دلتون بخواد در دوران دبیرستان تجدید آورده و تنبل خفن کلاس بود، تقلبم تا دلتون بخواد کرده که باحال ترینش 25 صدم را با تعویض ورقه با دوستش به 14:25 رسانده است.

 

او تابحال خواستگاری به آن شکل مرسوم نداشتم که بیایند خانه و چایی بریزم، هنوز مجرد هستم و شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم. خانوم توسلی سرپرستی از راه دور یک دختر را دارد.

 

می گوید دخترم بچه اردبیل است و رابطه آنها از طریق سیستم بنیاد کودک می باشد و آنها هر شش ماه یکبار از شرایط تحصیلی و نیاز های اصلی بچه را برایش می فرستند.

 

او می گوید خودم تلفنی با بچه صحبت می کنم و برخی مناسبت های مثل تولدش در آذر ماه و عیدها خیلی برایم اهمیت دارد.

 

اسطوره بازیگر خارجی ام، ایزابل هوپر فرانسوی است

بازیگر مورد علاقه ایرانی ام، لیلا حاتمی است

عاشق فست فودم خیلی زیاد، برای همین نهایتا دو هفته بتونم رژیم بگیرم

غذای مورد علاقم کشک بادمجون و هر چیزی که با بادمچون درست شود

من دماغم رو عمل نکردن و نمیدونم چه اسرار بگید من دماغ عملیم

شبا دیر میخوابم و تا لنگ ظهر خوابم

جدیدترین مطالب سایت