11 هدیه که بیشتر از هر چیز خانم‌ها را هیجان زده می‌کند

11 هدیه که بیشتر از هر چیز خانم‌ها را هیجان زده می‌کند

11 هدیه که بیشتر از هر چیز خانم‌ها را هیجان زده می‌کند

هدیه گرفتن اتفاق خوشحال کننده‌ای است؛ اما در خرید هدیه برای کسانی که دوستشان داریم و می‌خواهیم خوشحالشان کنیم، لذتی است که شاید در دریافت هدیه کمتر وجود داشته باشد. اگر دنبال خرید هدیه‌ای ارزشمند و هیجان‌انگیز برای همسر یا نامزدتان هستید، خوب است به این فهرست نگاهی بیندازید و با توجه به بودجه‌تان دست به انتخاب بزنید.

 

ست‌های جذاب و اقتصادی نقره

یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای خوشحال کردن خانم‌ها انتخاب کنید، انواع نیم ست و سرویس نقره های شیک است. دنیایی از طرح‌های متنوع ظریف و جذاب وجود دارد که تقریبا می‌تواند از پس هر سلیقه‌ای بربیاید. یکی از امتیازهای ست و نیم ست نقره این است که در عین ارزشمند بودن، هزینه خرید آن خیلی زیاد نیست و می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب، هدیه‌ای زیبا و به یاد ماندنی به عزیزانتان بدهید.

 

ست مراقبت از پوست

یکی دیگر از چیزهایی که می‌تواند باعث خوشحالی خانم‌ها شود، هدیه گرفتن انواع ست‌های مراقبتی است. یک ست مراقبت از پوست شامل لوسیون، اسکراب و شامپو بدن که از برند مورد علاقه‌اش خریداری شده، می‌تواند احساس خوبی در او به وجود بیاورد. بعضی ست‌های مراقبتی هم مخصوص پوست صورت هستند و شامل تونر، محلول پاک کننده آرایش، مرطوب کننده صورت و کرم شب و روز می‌شوند. بسته به حال و هوای همسرتان سراغ یکی از این گزینه‌ها بروید.

 

زیورآلات ظریف طلا

اگر در رابطه‌ای جدی قرار دارید و دوست دارید به وسیله هدیه‌ای علاقه و جدیتتان را نشان دهید، می‌توانید زیورآلات طلا بخرید. معمولا کمتر خانمی است که از هدیه گرفتن یک مدل جدید دستبند طلا زنجیری ظریف و زنانه یا یک جفت گوشواره زیبا و ساده خوشحال نشود. خرید انگشتر را به وقتی موکول کنید که نیتتان خواستگاری بود؛ در غیر این صورت ممکن است باعث ایجاد سو تفاهم شوید.

 

ست لوازم آرایش

11 هدیه که بیشتر از هر چیز خانم‌ها را هیجان زده می‌کند

خانم‌هایی که آرایش کردن را دوست دارند حتما از هدیه گرفتن یک ست لوازم آرایش خوشحال می‌شوند. اگر تهیه یک ست کامل از یک برند خوب برایتان امکان پذیر نیست، می‌توانید یک رژ لب، یک ریمل و یک رژ گونه تهیه کنید، آن‌ها را داخل یک کیف لوازم آرایشی بگذارید و به او هدیه کنید. اگر از لوازم آرایش سر در نمی‌آورید، از فروشنده‌ها راهنمایی بگیرید و با توجه به تناژ رنگ پوست نامزد یا همسرتان دست به انتخاب بزنید.

 

ساعت مچی شیک زنانه

هدیه‌هایی که می‌توان آن‌ها را همیشه به همراه داشت؛ هدیه‌های خوبی هستند. یکی از هدیه‌های واجد این شرایط، ساعت مچی زنانه است. واقعیت این است که حتی اگر همسرتان از قبل ساعت مچی خودش را داشته باشد، هدیه گرفتن یک ساعت مچی زنانه زیبا و خوش ساخت می‌تواند خوشحالش کند. اگر قصد دارید کمتر هزینه کنید، از ساعت‌هایی با بند چرمی کمک بگیرید؛ اما اگر دنبال یک هدیه خاص و لوکس هستید، سراغ ساعت‌های مجلسی و نگین دار بروید.

 

ست کیف و کیف پول

در انتخاب هدیه برای خانم‌ها، سعی کنید تا جایی که امکان دارد سراغ مواردی بروید که نیازی به دانستن سایز ندارد؛ مگر اینکه از آن مطمئن باشید. یکی از بهترین انتخاب‌ها در این مورد ست کردن کیف دستی و کیف پول برای آن‌هاست. کیف یکی از وسایل مورد نیاز خانم‌هاست و کیف پول هم تکمیل کننده آن است. می‌توانید از ست‌های آماده در فروشگاه‌ها استفاده کنید یا خودتان دست به ست کردن بزنید. موقع خرید یا انتخاب ست کیف و کیف پول به این نکات دقت کنید:

 

  • اگر قد همسرتان کوتاه است بهتر است کیف خیلی بزرگ برایش تهیه نکنید؛ بر عکس این قضیه هم صدق می‌کند.
  • سعی کنید کیفی را برایش انتخاب کنید که رنگ آن به کفش و ست لباس‌هایی که معمولا می‌پوشد بیاید.
  • یکی از کارهای بامزه‌ای که می‌توانید انجام دهید، کنار هم قرار دادن رنگ‌های مکمل یا متضاد است. می‌توانید یک کیف دستی آبی را با کیف پول سرخابی هدیه کنید. این روش خلاقانه و متفاوت باعث خوشحالی همسرتان خواهد شد.

 

عطری که یادگار می‌ماند

اگر سلیقه همسر یا نامزدتان در انتخاب عطر را نمی‌شناسید، ریسک خرید عطر تازه را نکنید؛ حتی اگر این عطر جدیدترین کار برند مورد علاقه‌اش باشد. در عوض حواستان باشد کدام یک از عطرهای مورد علاقه‌اش در حال تمام شدن است و همان عطر را برایش مجددا تهیه کنید. با این روش هم ریسک نمی‌کنید و هم او را خوشحال خواهید کرد.

 

گردنبندی از جنس گذشته

11 هدیه که بیشتر از هر چیز خانم‌ها را هیجان زده می‌کند

اگر دوست دارید کمی تفاوت را چاشنی هدیه هیجان انگیزتان کنید، دنبال هدیه‌هایی بگردید که بتوانید نشانه‌ای از خودتان یا رابطه‌تان را در آن به یادگار بگذارید. برای مثال می‌توانید انگشتری با حرف اول اسمتان را به او هدیه دهید یا به سبک فیلم‌های قدیمی گردنبندی برایش بگیرید که داخلش قاب کوچک دارد و عکس دو نفره‌تان را داخلش قرار داده‌اید.

 

ترکیبی گرم برای پاییز و زمستان

چنانچه دوست دارید یک ست گرم و نرم زمستانه به همسر یا نامزدتان هدیه دهید، مثلث پانچو، شال و کلاه را فراموش نکنید. پانچوها اغلب فیری سایز Free Size هستند و شال و کلاه هم سایز بندی ندارد. طرح و رنگ‌های مشابه هم را کنار هم قرار دهید و یک ست شیک زمستانه بسازید که پوشیدنش همسرتان را سر ذوق بیاورد.

 

بلیتی از جنس هدیه

اگر احساس می‌کنید همسرتان خسته است یا به تنوع نیاز دارد، بهتر است به جای هدیه‌های مادی،  سراغ هدیه‌هایی با جنسی متفاوت بروید. گاهی هدیه دادن یک بلیت اسپا و ماساژ یا ثبت نام در یک تور مسافرتی یک روزه برای تغییر حال و هوا و خوشحال کردن خانم‌ها بهتر از خرید طلا و جواهر عمل می‌کند.

 

ثبت نام در کلاس مورد علاقه

همسرتان خیلی وقت است دوست دارد به کلاس آموزش موسیقی برود؟ عاشق نقاشی کردن است اما برایش وقت نمی‌گذارد؟ دست به کار ثبت نام شوید. می‌توانید فیش ثبت نام او در کلاس آموزش ساز مورد علاقه‌اش را به همراه ساز به او هدیه دهید یا یک بوم نقاشی را به همراه قبض ثبت نام به او کادو دهید. این موارد به همسرتان یادآوری می‌کند حواستان به او و علایقش هست و دوست دارید او هم به کارهای مورد علاقه‌اش برسد. فقط با موسسه هماهنگ کنید که ساعت و روز را در فیش پر نکنند تا همسرتان خودش با توجه به ساعت‌های خالی‌اش آن را هماهنگ کند.

جدیدترین مطالب سایت