همه چیز درباره ارگاسم دروغین یا تظاهری

همه چیز درباره ارگاسم دروغین یا تظاهری

همه چیز درباره ارگاسم دروغین یا تظاهری

 

به گزارش فراناز ارگاسم دروغین به این معنی است که شریک جنسی تظاهر می کند که به ارگاسم یا اوج لذت جنسی در رابطه رسیده است. گرچه ارگاسم دروغین در زنان رایج تر است؛ ولی جالب ست بدانید که مردان هم گاهی تظاهر می کنند که به ارگاسم رسیدند.

According to Faranaz, a false orgasm means that the sexual partner pretends to have reached orgasm or orgasm in the relationship. Although false orgasm is more common in women; But it is interesting to know that men sometimes pretend to reach orgasm.

 

این کار نشان از نبودن صمیمیت در ارتباط زناشویی است زیرا چنانچه زن و مردی در یک رابطه حمایتگر هم باشند و یکدیگر را بپذیرند نیازی به دروغ گفتن و تظاهر به ارضای جنسی نیست و زنی که چنين مشکلی دارد در خصوص آن با همسرش صحبت نموده و تلاش می کنند برطرفش کنند نه این که به این کارش ادامه دهد. در روابطی که این مشکل دیده می شود احتمال وجود مشکل عاطفی و عدم حمایت عاطفی هم وجود دارد، همچنین احتمال خیانت در این زوج ها بالاتر است.

This is a sign of a lack of intimacy in the marital relationship, because if a man and a woman are in a supportive relationship and accept each other, there is no need to lie and pretend to be sexually satisfied, and a woman who has such a problem should talk to her husband about it and try. They try to fix it, not to keep doing it. In relationships where this problem is seen, there is a possibility of emotional problem and lack of emotional support, and the probability of infidelity in these couples is also higher.

 

 همه چیز درباره ارگاسم دروغین یا تظاهری

آیا میدانید ارگاسم چه فوایدی برای سلامتی به همراه دارد؟

یکی ازهورمون های ازاد شده به هنگام ارگاسم، اکسی توسین نام دارد. بعضی از پژوهش ها نشان می دهد که این هورمون میتواند از خصوصیت های محافظتی دربرابر سرطان‏ ها، به ویژه پيش‌گيري از سرطان پروستات در آقایان و بیماری های قلبی برخوردار باشند.

Do you know the health benefits of orgasm?

One of the hormones released during orgasm is called oxytocin. Some research suggests that this hormone may have protective properties against cancers, especially the prevention of prostate cancer in men and heart disease.

 

همینطور مشخص شده است که اکسی توسین و دیگر اندورفین هایی که در طی ارگاسم در بدن مرد و زن ازاد می‏شوند، بعنوان ارامش بخش عمل می کنند.

Oxytocin and other endorphins, which are released during orgasm in men and women, have also been shown to act as sedatives.

تظاهر به حالت ارگاسم چه دلایلی میتواند داشته باشد؟

What are the reasons for pretending to be in orgasm?

1-طولانی شدن زمان رابطه جنسی

طولانی بودن زمان رابطه جنسی میتواند تبدیل به عاملی آزاردهنده برای زنان شود؛ بعضی از آنها برای پرهیز از آن و یا تمام کردن سریعتر آن وانمود به ارگاسم دروغین می کنند.

 

2-ایجاد احساس نرمال و طبیعی بودن رابطه

رابطه جنسی طبیعی به رابطه ای گفته می شود که در ان هر و طرف لذت برده و به ارگاسم برسند. هنگامی که زنی حس می کند رابطه جنسی شان به علت ارضا نشدنش از شرایط طبیعی خارج شده است به دروغ می گوید ارضا شده است.

 

3-خود ارضایی

خودارضایی یکی ديگر از عواملی است که اشخاص برای رسیدن به ارگاسم انجام میدهند و برای جلوگیری از فهمیدن همسرشان از این جریان تظاهر به ارگاسم دروغین می کنند.

 

4-دردناک بودن رابطه

بعضی اوقات دردناک بودن رابطه جنسی برای شخص منجر به جعل ارگاسم می شود تا سریعتر از آن رهایی یابد.

 

5-سعی در جلوگیری از خیانت

زنانی که می دانند ممکن است شوهرشان به طرف روابط خارج از زناشویی کشیده شوند تلاش می کنند با هر راهی که شده رابطه خویش را گرم نگه دارند بیشتر این زنان گرم نگه داشتن رابطه زناشویی را راهی برای نگه داشتن شوهرشان در چهارچوب خانه می دانند به همین علت ناخشنودی و عدم ارگاسم شان را از همسرشان مخفی می کنند و اظهار به رضایت می کنند.

 

6-جذابیت به ارگاسم رسیدن برای همسر

به ارگاسم رسیدن شما میتواند برای شریکتان بسیار جذاب بنظر برسد. امکان دارد برای جذاب تر بنظر رسیدن به این کار مبادرت بورزید یا بترسید که به مقدار کافی خوب بنظر نرسید.

 

Extending the time of sexual intercourse

1-Prolonged sexual intercourse can be a nuisance for women; Some of them pretend to have a fake orgasm to avoid it or to finish it faster.

2- Creating a feeling of normalcy and naturalness of the relationship

Natural sex is a relationship in which both parties enjoy and reach orgasm. When a woman feels that their sexual intercourse is abnormal due to her dissatisfaction, she lies and is satisfied.

3. Masturbation

Masturbation is another factor that people use to achieve orgasm and pretend to have a false orgasm to prevent their partner from understanding the process.

4. Painful relationship

Sometimes having sex is painful for a person to fake an orgasm to get rid of it faster.

5. Try to prevent betrayal

Women who know that their husbands may be drawn to extramarital affairs try to keep their relationship warm in any way they can. Most of these women see keeping the marital relationship warm as a way to keep their husbands at home. They hide the cause of their dissatisfaction and lack of orgasm from their spouse and express their satisfaction.

6. The charm of reaching orgasm for the wife

Reaching orgasm can be very rewarding for your partner. You may try to make it look more attractive or be afraid that it will not look good enough.

 همه چیز درباره ارگاسم دروغین یا تظاهری

 

چگونه میتوان ارگاسم دروغین را تشخیص داد؟

1- چنانچه در زمان رابطه همسر شما صداهای غیر طبیعی یا کلمات و جملات تکراری را شبیه آنچه در فیلم ها مشاهده می شود از خود نشان داد آگاه باشید که احتمال این که تظاهر به ارگاسم دورغین می کند زیاد است.

 

2- نفس نفس نزدن در زمان رابطه ی جنسی علامت دیگری از ارگاسم ساختگی در زنان است.

 

3- عدم هماهنگی بین صداهایی که زن تولید می کند و حرکات بدن و انجام رابطه یکی ديگر از مغایرت های مهم هست. به عنوان مثال این که رابطه ی جنسی شما تمام شده و او هم چنان صداهایی را تولید می کند.

 

4- در ارگاسم واقعی ماهیچه های داخل پا و واژن تنگ می شود و زمانی که آلت شما در واژن باشد این تنگی را به خوبی متوجه می شوید اگر چنين حس نداشتید مطمئن باشید که ارگاسم دروغین است.

 

5-لازم به ذکر است که در خصوص نفس نفس زدن در رابطه ی جنسی برای زنان وجود دارد این است که چنانچه مشاهده کردید این نفس نفس زدن ها بسیار شدید است و همینکه شما ديگر ادامه ندادید قطع می شود یقین بدانید که این یک ارگاسم مصنوعی است.

 

بنابراین از هر فرصتی که پیش می آید استفاده نموده و به همسر خویش بفهمانید که تمایل دارید در حین رابطه جنسی چه حرکاتی را بکار ببرد و چه ایده هایی برای اینکه هر دو به اوج لذت جنسی برسید دارید.

 

طبق تحقيقات انجام شده در خصوص ارگاسم خانم‌ها از هر ۱۰ زن ۸ نفر از روش رابطه جنسی واژینال خالی به ارگاسم نمی رسد.

 

بنابراین امکان دارد به سایر روشها مثل رابطه جنسی دهانی، رابطه مقعدی یا استفاده از وسایلی مثل ویبراتور روی آورند.

 

تحریک کلیتوریس و انواع گوناگون لمس سبب می شود که زن بهتر به ارگاسم برسد.

 

به گزارش فراناز با انجام دادن این موارد میتوانید مطمئن شوید که نیازی به ارگاسم ساختگی نیست چون میتوانید با چند حرکت ساده همیشه به ارگاسم برسید.

از همسرتان بخواهید اطلاعات خود در مورد اندام های جنسی زن افزایش دهد تا بهتر بتواند شما را به ارضای جنسی برساند

 

این را هم فراموش نکنید که شما همواره میتوانید بدون رسیدن به ارگاسم هم یک رابطه جنسی رضایت بخش داشته باشید و از آن بدون ارگاسم ساختگی لذت ببرید.

 

جدیدترین مطالب سایت