همه چیز درباره عصر آکواریوس و پایان بشریت

همه چیز درباره عصر آکواریوس و پایان بشریت

همه چیز درباره عصر آکواریوس و پایان بشریت

حتما برای همه این سوال پیش آمده که چرا اخیرا این اتفاقات عجیب غریب می افتد.چرا ویروس،چرا آلودگی،چرا سیل و زلزله های بی وقت؟ اما کسی جواب این سوال را نداند.ما در فراناز تا حدی جواب این سوال ها را پیدا کرده ایم.ممکن است دلیل اینهمه اتفاق جورواجو پدید آمد عصر آکواریوس باشد.با ما همراه باشید. با پایان عصر حوت در سال ۲۰۱۲ و آغاز عصر آکواریوس یا دلو، و ورود منظومه شمسی به نوار فوتونی، بشر وارد چرخه جدیدی می شود.همه چیز درباره عصر آکواریوس و پایان بشریت

به گزارش اختصاصی نبأپرس، نه تنها خورشید گردش ۲۶ هزار ساله به دور ستاره آلسیون را به پایان می برد، بلکه آلسیون، خورشید مرکز خوشه پروین، هم به پایان یک گردش ۲۲۵ میلیون ساله بدور مرکز کهکشان می رسد. بشر در پایان مشترک چند چرخه قرار دارد.

 

و در یک آغاز پراهمیت … روابط نوین در عصر جدید آکواریوس بر اساس روابط حقیقی در خانواده های روحی خواهد بود. بشر در عصر جدید و با ادراکات جدید علمی در حوزه هایی مثل مکانیک کوانتوم، متوجه واقعیت داشتن مفاهیم معنوی مثل روح و روحانیت شده است.

 

و متوجه شده است که حواس انسانها به طور کلی به پهنای باند مشخصی در گستره الکترومغناطیسی دسترسی دارد. و همینطور که صداهایی را چون در گستره ارتعاشات ما نیستند نمی شنویم، بسیاری موجودات را چون در گستره الکترومغناطیسی مان نیستند اصلا نمی بینیم! بشر آگاه اکنون می داند که مرگی وجود ندارد. حالا می دانیم در ارتعاشات، یا به اصطلاح ابعاد گوناگون، زندگی و آگاهی در جریان است.

 

مرز بین نگاه علمی و نگاه روحانی از میان رفته و معنویت دیگر برای همه است نه برای عده ای یا گروهی خاص. بشر به معنای حقیقی کلمه وارد حوزه ی جدیدی در سیر تکامل آگاهی می شود و دیدگاه ها و جهان بینی اش به سرعت با ارتعاشات جدید کیهان و عصر جدید تطابق می یابد. چارچوب های کهنه بایستی فرایند گذار به ساختارهای نوین را طی کنند و در عصر جدید، پایه های تمدن نوین و اساس اتصال آن به منبع آفرینش باشند.

 

به نظر می رسد محوریت تحولات آینده حول ۴ موضوع اساسی خواهد بود:

۱ -خانواده های روحی

افرادی روی زمین که به خانواده های روحی مشترک متعلق هستند بایستی با همدیگر ارتباط برقرار کنند. این افراد ارتعاشات نزدیک به یکدیگر دارند و در طی تحولات پیش روی جهان همدیگر را خواهند یافت و ماندالاهای خانواده های روحی تشکیل خواهد شد. هم خانواده های روحی، یا جفت های روحی، بایستی بتوانند روابط روحی را درک کنند و هدف در نهایت تجلی روابط روحانی در تمدن جدید است.

 

۲ -روابط جدید

در میان انسانها و بخصوص اعضای خانواده های روحی که بیدار می شوند روابط جدیدی شکل خواهد گرفت. ارواح بیدار شده که یکدیگر را یافته اند، روابطی فراتر از چارچوب روابط ماتریکس دارند و در جهت نور حرکت می کنند. شکل گیری روابط خانواده های روحی تأثیر مستقیم و قدرتمندی در بالا بردن ارتعاش زمین و مقابله با محدوده های ماتریکس دارد.

روابط جدید بازتابی از آگاهی عصر آکواریوس است. عصر نوآوری، عصر نور، عصر ورود به نوار فوتونی.

 

۳ -جزیره های نور

در تحولات سالهای آینده زمین، مناطقی موسوم به جزیره های نور شکل خواهند گرفت که محل استقرار خانواده های روحی و مراکز صعود و بیداری خواهند بود.

 

این جزیره های نوری آغاز ورود به جامعه کهکشانی خواهند بود. بشر آگاه در این مرحله، از وجود حیات در همه مناطق جهان و در ابعاد دیگر مطلع است و مشغول جا افتادن در شرایط و موقعیت جدید خود در روابط جدید با نژادها و گونه های متفاوت است. تمدن جدید پس از وقوع رخداد در حال شکل گیری است.

 

و جزایر نوری، بذرهای حیات جدید و تمدن جدید خواهند بود. نیروهای نور ساخت پایگاه زیرزمینی در شمال تایوان را به اتمام رسانده اند که می تواند ۳ میلیارد نفر را در خود جای دهد. پایگاهی مشابه اما کوچکتر در مکانی در اروپای مرکزی ساخته می شود.

 

۴ -صعود

صعود عبارت است از فرایند افزایش ارتعاشات و کسب آگاهی های ابعاد بالاتر، که طی چند موج انجام خواهد شد و بسیاری به این حرکت در جهت نور خواهند پیوست و به صعود سیاره زمین نیز کمک خواهند کرد.

 

زمین هم مثل ما انسانها و مثل هر جاندار دیگری زنده است و سیر تکاملی دارد. صعود انسانها در این لحظه تاریخی همگام است با صعود زمین. ورود مادرمان زمین بهمراه فرزندانش به قلمرو ارتعاشات آگاهی جدید …

 

افراد بسیاری درباره موضوعاتی مثل ورود به چرخه جدید و نوار فوتونی، ابعاد مختلف، سال ۲۰۱۲، کارگزاران نور و مسائل مربوط به شروع عصر جدید، در چند دهه اخیر مطالبی مطرح کرده اند. صاحب نظران بسیاری فقط در زمینه عصر اکواریوس با توجه به اسناد تاریخی و علمی صحبت کرده اند.

 

افراد زیادی راجب طوفان های خورشیدی که در راه هستند و یا تغییراتی در ساختار زمین و خورشید، و یا تغییر قطبهای زمین صحبت کرده اند.

 

شرایط آب و هوایی تغییر کرده و الگوی حوادث طبیعی افزایش و شدت بی سابقه داشته است. اوضاع سیاسی در بسیاری نقاط جهان بی ثبات است. اما از دل آشفتگی ها و نابهنجاری ها، واقعیتی نوین سر بر می آورد.

 

ملتها آگاهی های لازم را هم راجب معنویت و علم حقیقی، و هم راجب حقوق شان و نحوه دفاع از آن درک خواهند کرد. عصر آکواریوس، عصر اصابت صاعقه آگاهی است.همه چیز درباره عصر آکواریوس و پایان بشریت

حالا زمان همکاری های عملی و آوردن آگاهی نوین به درون زندگی است.

 

باورهای ما انسانها، در یک سطح، «آگاهی جمعی» واحد را می سازد. و این آگاهی جمعی برایند و مجموع افکار، اعتقادات، احساسات، و جهان بینی آحاد مردمان روی زمین است. این آگاهی جمعی واقعیت حیات ما و تجربه بشری روی زمین را شکل می دهد.

 

لازم است بیاموزیم و بدانیم و آگاه باشیم که قدرت آفرینندگی و خلاقیت آگاهی جمعی بشر فوق العاده بزرگ است. و بهمین دلیل نیروی تاریکی سعی در کنترل و سرکوب آگاهی دارد.

 

اطلاعات غلط و شستشوی مغزی و باورها و نگرش های نادرست، و جداافتادگی انسانها از یکدیگر و ضعیف شدن بشر بدلیل عدم اتحاد، همگی منجر شده اند به اینکه آگاهی جمعی بشر نتواند رشد و تکامل مطلوب را داشته باشد. بشر در زندانی از دروغ حبس شده است. نظامات سرکوب آگاهی از طریق رسانه های سراسر جهان اطلاعات غلطی به خورد اذهان داده اند و تا حد امکان آنچه «ماتریکس» می نامیم را تقویت می کنند.

 

اشتغالات و مشغله ها همه می توانند مفید باشند، اما باید نژاد انسان آگاهی اش را گسترش دهد، متوجه تهدیدات و واقعیات بشود، اختلافات، مرزهای خیالی و عوامل جدایی را کنار بگذارد، و رقابت را به رفاقت و دوستی تبدیل کند. وحدت بشر عامل رشد است.

 

جدایی عامل سقوط است. عصر جدید فقط عصر حوادث طبیعی و تطابق مادرمان زمین با ارتعاشات نوین و عصر سیل ها و زلزله ها نیست.

 

و فقط عصر توطئه حکومت مخفی و دولت های فراملی و جهانی نیست. عصر جدید پس از اتمام دوره گذار، عصر وحدت، آگاهی، و اتصال اگاهانه به نور خورشید مرکز کیهان است.

 

آغار بلوغ انسان در تقویم کیهانی، و ورود بشر به حوزه آگاهی های بالاتر. عصری که بشر واقعیت حیات روی سیاره زمین را به دست خودش می سازد و دیگر اجازه نمی دهد رشد آگاهی اش و تکاملش توسط دیگران متوقف شود.

 

سانسور علوم و رسانه ها و مسکوت ماندن ایده حیات فرازمینی یا حیات در ابعاد دیگر، کنترل ذهن، نظامات فرهنگی ساختگی، سرکوب انرژی زنانه و کودکانه، غارت منابع، پنهان نگه داشتن فناوری های پیشرفته به نفع گروههای کوچک بین المللی که به جمعیت ها و ملتها اهمیت نمی دهند، جنگ های مصنوعی و ساختگی، درگیری های بی دلیل سیاسی، فقر طراحی شده، جنگ های اقتصادی، بی عدالتی و دوری از معنویت حقیقی همگی می توانند پایان یابند.

 

عصر نوین می تواند عصر فناوری های پیشرفته، ریشه کنی بیماری ها، انرژی رایگان، اتحاد ملتها، و بیرون راندن سلطه گران باشد. اما آیا این تغییر بدون هوشیار شدن جوامع انسان و انبساط آگاهی جمعی بشر ممکن است؟

 

فوق تخصصی کردن علوم و ایزوله کردن تخصص ها، قطع ارتباط تاریخ با نجوم و ریاضی، شیمی و فیزیک با فلسفه، جامعه شناسی با فیزیک کوانتوم، و فاصله گرفتن موضوعات و رشته های گوناگون و بی خبری آکادمی های تخصصی، آموزشی و تحقیقاتی از تخصص ها، کارها و علوم دیگر؛ فرمایشی بودن علوم، و البته نظامات اعتقادی مختلف که چارچوبهای بسیار تنگی برای آگاهی عصر جدید هستند، اجازه نداده اند تصویر کاملی از حقیقت شکل بگیرد.

 

تصویر به هزاران قطعه کوچکتر تقسیم شد. اما عصر اکواریوس این شلوغی و سردرگمی را پایان خواهد داد و نوری که به سیاره زمین و قلب ها وارد می شود وضوح و روشنی می آورد.

 

و انسان تاریخ گم شده کیهانی اش را باز می یابد، وجود و حضور روح را درک می کند، و ارتباط مستقیم با هم خانواده های روحی اش را آغاز می کند. انسان خواهد دانست که در جهان تنها نیست، و نژادها و گونه های هوشمند دیگری غیر از انسان هم هستند که گاه بسیار پیشرفته هستند و برخی دخالت مستقیم در امور انسان دارند، و حتی تا هزاران یا میلیونها سال روی زمین سابقه حضور دارند!

 

روبرو شدن توده ها با حقایق مهم هستی و آفرینش نیاز به آمادگی روانی دارد. مطالعه، تحقیق در اینترنت و رسانه های الترناتیو و منعطف بودن و داشتن ذهن باز برای این روبرویی لازم است. افراد بیدار شده و آگاه هم بایستی دیگر آگاهان را بیابند و تلاش هایشان را وحدت ببخشند. آگاهی جمعی مثبت و صلح آمیزی با انرژی عشق و زمین دوستی شکل می گیرد و بر کل سیاره و ساکنانش اثر می گذارد.

 

اکنون در سال ۱۳۹۸ خورشیدی و ۲۰۱۹ میلادی هستیم. و به این فکر کنید که در چند دهه ای که شاهد گسترش استفاده از اینترنت بوده ایم، اینترنت چه نقشی در بالا بردن اطلاعات و آگاهی داشته است.

 

و چقدر علوم مختلف در فضای مجازی وجود دارد. اکنون شما انواع اطلاعات و رشته ها و موضوعات گوناگون علمی، اجتماعی و سیاسی را در اینترنت پیدا می کنید. ملت ها با استفاده از اینترنت روابط درونی شان و روابط با دیگر ملت ها را وسعت می بخشند.

 

اطلاعاتی که دولتها سانسور و سرکوب می کنند از طریق فضای مجازی به بحث و گفتگو گذاشته می شوند. و بشر این گونه کم کم راهش را از میان خروارها دروغ و تحریف و جعلیات باز می کند تا بداند کلید، پذیرش، اتحاد و عشق است.
انسان مدتهاست درگیر یک جنگ بزرگ است. جنگ نور و تاریکی بر سر آگاهی و اراده و آزادی انسان. پیروزی نور

جدیدترین مطالب سایت