همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو و نکاتی که باید رعایت کنید

همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو و نکاتی که باید رعایت کنید

همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو و نکاتی که باید رعایت کنید

میکروبلیدینگ یا تاتو یا هاشور ابرو بحثیست که اخیرا بین خانم ها بسیار رایج است.ولی باید قبل از انجام اینکار نکاتی را رعایت کنید تا پشیمان نشوید از انجام این کار.با ما در فراناز همراه باشید.تاتوی معمولی ابرو، به دلیل قدمتی که در ایران دارد، برای عموم مردم شناخته شده است. بر خلاف برخی از روش های جدید که ممکن است عده ای از روش انجام آن ها اطلاعی نداشته باشند.همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو و نکاتی که باید رعایت کنید

در تاتو ابرو یا میکروبلیدینگ چند نکته ی مهم باید رعایت شود:

1-برای انتخاب طرح تاتو باید به این نکته توجه کنید که چه مدل ابرویی به چهره ی شما بیشتر می آید. هماهنگی مدل ابرو با سایر اجزای صورت اهمیت بسیاری دارد.

 

2-در تاتوی معمولی، ابرو حالت طبیعی خود را از دست خواهد داد. در این روش تمام سطح ابرو با رنگ پر می شود. این روش چندین سال دوام دارد.

 

3-شما می توانید از تاتو به عنوان یک روش ترمیمی استفاده کنید. به این معنا که کل ابرو را تاتو نکنید، فقط بخش هایی که دچار مشکل هستند را تاتو کنید؛ تا بقیه ی ابرو به حالت طبیعی باقی بماند.

 

4-سعی کنید رنگ تاتو به رنگ اصلی ابرو نزدیک باشد. این کار بعد از گذشت زمان، باعث می شود تاتو شما همچنان زیبا به نظر برسد.

 

5-روش قدیمی تاتو دارای درد و خونریزی است. امروزه این روش را هیچ کدام از مراکز زیبایی توصیه نمی کنند.

 

6-در تاتو رنگدانه ها در عمق پوست کاشته می شوند و دلیل دوام تاتو به همین سبب است.

 

هاشور ابرو و نکاتی که باید درباره اش بدانید

هاشور ابرو هم نوعی تاتو به حساب می آید اما کاربرد و شیوه ی اجرای آن متفاوت است. این روش با تکنیک میکرو پیگمنتیشن انجام می شود که چند سالی است در ایران مورد استفاده ی سالن های زیبایی قرار گرفته است. در هاشور ابرو، شکل اصلی ابرو حفظ می شود و ظاهری شبیه موهای ابرو دارد.همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو و نکاتی که باید رعایت کنید

این کار اغلب برای قرینه سازی و پر کردن ابرو های کم پشت مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی ابرو تاثیر بسزایی در چهره ی فرد دارد و اعتماد به نفس فرد را تقویت می کند.

 

به کسانی که دارای پوست چرب یا حساس هستند، خانم های باردار یا کسانی که در دوران شیردهی هستند توصیه می شود که از تاتو کردن پرهیز کنند.

 

باید به این نکته توجه کنید که رنگ هاشور ابرو نباید خیلی متفاوت با رنگ طبیعی ابروهایتان باشد، سعی کنید دو الی سه درجه روشن تر از رنگ ابرو آن را انتخاب کنید.

 

سایه ی ابرو و نکاتی که باید درباره اش بدانید سایه ی ابرو سایه ای ماتِ سنگی است (یعنی شکل پودری ندارد) که بر اساس رنگ دلخواه مشتری روی ابروی فرد کار می شود. شباهت بسیاری به همان سایه ابروهایی دارد که در هنگام آرایش استفاده می شود. بر عکس هاشور که خط های مورب مویی هستند که روی ابرو کاشت می شوند.

 

سایه ی دائمی به روش میکرو پیگمنتیشین انجام می گیرد و در طی آن رنگدانه ها به پوست فرد تزریق می شود و جاهای خالی ابرو مانند تاج ابرو و دم آن با رنگ هایی که معمولا دو درجه تیره تر از رنگ ابروی خود فرد است پر می شود. معمولا در ابروهایی که به رنگ مشکی است از سایه ابروی قهوه ای تیره استفاده می شود.همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو و نکاتی که باید رعایت کنید

قبل از اقدام به هر گونه تاتو ابرو یا میکروبلیدینگ به این نکات توجه کنید:

1- قبل از انجام هاشور یا تاتو در معرض تابش اشعه ی UV یا اشعه ی ماورا بنفش قرار نگیرید.

2- انجام لایه برداری یا میکرودرم قبل از هاشور توصیه نمی شود.

3- سعی کنید چند ساعت قبل از انجام تاتو مواد کافئین دار استفاده نکنید.

4- از داروهایی که پوست تان را تحریک می کند قبل از انجام این عمل استفاده نکنید.

5- در صورت داشتن حساسیت، قبل از شروع تاتو از قرص های ضد حساسیت استفاده کنید.
بعد از انجام هر گونه عمل تاتو ابرو به این نکات توجه کنید:

6- توصیه می شود که چند روز بعد از تاتو ابرو، از شستشوی قسمت تاتو شده پرهیز کنید.

7- به مدت یک هفته از استخر و سونا رفتن چشم پوشی کنید.

8- از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب به مدت چند روز اجتناب کنید.

9- بعد از انجام تاتو تا یک هفته پماد ویتامین آ را با استفاده از گوش پاک کن روی ابروهایتان بمالید.

10- از هر نوع تحریک در محل تاتو خودداری کنید. اعم از خاراندن، کندن پوست و ….

جدیدترین مطالب سایت