ورزش های موثر برای فروکش کردن عصبانیت

ورزش های موثر برای فروکش کردن عصبانیت

ورزش های موثر برای فروکش کردن عصبانیت

این ورزش های مخصوص کسانی است که زود از کوره در می روند و عصبانی می شوند. اگر خیلی عصبانی شدید می توانید برای آرام شدن از ورزش استفاده کنید تا معجزه آن را روی اعصاب و روان خود مشاهده نمایید. عصبانیت و استرس می‌تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد بگذارد. متخصصان ورزش معتقدند که انجام ورزش‌های خاص می‌تواند از عصبانیت بکاهد.ورزش‌های خاصی هستند که با انجام آنها می‌توانید از میزان عصبانیت بکاهد. با انجام این ورزش‌ها انرژی منفی شما به انرژی مثبت تبدیل می‌شود. ورزش‌های زیر برای زمان عصبانت مناسب‌ هستند.

 

۱. بوکس 

ضربه زدن به کیسه بوکس کالری زیادی می سوزاند و برای فرو نشاندن عصبانیت مناسب است. پیشنهاد می‌شود که ۶ تا ۱۰ بار در هر ست به کیسه بوکس ضربه بزنید تا انرژی منفی شما تخلیه شود.

 

۲. وزنه زدن 

وزنه زدن باعث ایجاد آرامش می‌شود و افسردگی را دور می‌کند. سعی کنید به هنگام وزنه زدن کمر را صاف نگه دارید. عضلات شکم را منقبض کنید. وزنه را در سه تا چهار ست با ۶ تا هشت تکرار بلند کنید.

 

۳. استفاده از توپ پزشکی 

توپ پزشکی را با عضلات منقبض و کمر صاف بلند کنید. توپ را بالا برده و محکم به زمین بکوبید. مراقب باشید که توپ با صورت شما برخورد نکند. بهتر است در سه تا چهار ست ۱۰ تا ۲۰ بار توپ را به زمین بزنید.

 

۴. دویدن بر روی شیب 

به گزارش فراناز بعد از دویدن شما روحیه بهتری پیدا می کنید. می‌توانید بر روی تردمیل و در حالت شیب بدوید. تا آنجا که می‌توانید سریع بدوید. می‌توانید در دوره‌های کوتاه مدت و با استراحت‌های ۶۰ تا ۶۰ ثانیه‌ای دویدن را انجام دهید.

 

تهیه و تنظیم : سایت فراناز

جدیدترین مطالب سایت