ورزش های مخصوص برای بزرگ کردن سینه

ورزش های مخصوص برای بزرگ کردن سینه

ورزش های مخصوص برای بزرگ کردن سینه

به گزارش فرا ناز برای بزرگ کردن سینه چند حرکت ورزشی برای شما آماده کرده ایم که می توانید آن ها را در خانه هم انجام دهید که هیچ خرجی برایتان نخواهد داشت. این تمرینات را می توانید در ۱ تا ۳ ستِ ۸ تا ۱۵ تکرار، ۳ بار در هفته انجام دهید.

 

نکته : هنگام انجام ورزش های مخصوص بزرگ کردن سینه نیز باید مثل سایر ورزش ها لباس ورزشی پوشید و حرکات را روی یک سطح صاف و راحت انجام داد. این حرکات اگر بدون توجه انجام شوند ممکن است باعث فشار و درد عضلات شود، پس اگر مشکل جسمانی دارید، حتماً قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید. دقت کنید که حین انجام تمرینات به خود فشار نیاورید و اگر احساس ناراحتی کردید، حرکت را متوقف کنید.

 

توصیه ما به شما این است که در کنار تمرینات ارائه شده، تمرینات ویژه تقویت عضلات بالا تنه را نیز انجام دهید، خصوصا” عضلات پشت و کمر بند شانه ای. همچنین باید توجه داشته باشید چنانچه عضلات شکم توانائی داشته باشید، به نحوی کم شکم صاف و یک دست باشد، باعث می شود با انجام این تمرینات سینه های شما بیشتر نمایان شود.

 

الف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها) روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

 ورزش های مخصوص برای بزرگ کردن سینه

ب) آرنج ها را خم کرده و کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید. آرنج ها را قفل نکنید. هرچه جلوتر می روید تعداد دفعات تکرار را بیشتر کنید.

 ورزش های مخصوص برای بزرگ کردن سینه

الف) در مقابل یک توپ زانو بزنید و در حالی که پشتتان را صاف و قائم نگه داشته اید، دست های خود را بر روی توپ قرار دهید.

ب) با انجام بازدم به آرامی بر روی توپ سینه بزنید و پوش آپ کنید و سپس با انجام دم به آرامی به حالت اول باز گردید.

 

روش های بزرگ کردن سینه با ورزش در مقابل دیوار با فاصله ی یک متر بایستید و دست ها را به دیوار تکیه دهید و با کمک دست به دیوار نزدیک شده سپس دور شوید.

 ورزش های مخصوص برای بزرگ کردن سینه

 

الف) به پشت روی زمین بخوابید، زانوها را خم کنید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن آن هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتی که دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

 ورزش های مخصوص برای بزرگ کردن سینه

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جایی که زاویه آرنج ها به ۹۰ درجه می رسد. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود. این حرکت را روی میز پرس سینه انجام دهید نتیجه بهتری خواهد داشت.

جدیدترین مطالب سایت