پرت شدن جوان 26 ساله از کوه صفه اصفهان

پرت شدن جوان 26 ساله از کوه صفه اصفهان

پرت شدن جوان 26 ساله از کوه صفه اصفهان

به گزارش فراناز مردی با نزدیک به ۲۶ سال سن روز جمعه از کوه صفه واقع در کلانشهر اصفهان سقوط کرد و در نتیجه این حادثه جان خود را از دست داد.

 

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان شامگاه جمعه اظهار داشت: ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح امروز مرد جوانی به دلیل بی‌احتیاطی و نداشتن وسایل ایمنی از کوه صفه در بالای چشمه سقوط کرد.

 

فرهاد کاوه آهنگران افزود: تیم امداد و نجات کوهستان مستقر در این منطقه گردشگرپذیر، پس از دریافت گزارش حادثه در محل حضور یافت و شخص آسیب دیده پس از انجام عملیات احیا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان اعزام شد.

 

وی بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، فرد حادثه دیده به علت شدت آسیب‌های وارده در بیمارستان جان‌باخته است که انتظار می‌رود همشهریان و مسافران فاقد تجهیزات و ناآشنا به کوهنوردی، هنگام حضور در نقاطی مانند کوه صفه از مسیرهای ایمن رفت‌وآمد کنند.

 

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به میانگین ماهانه ۲ مورد حادثه سقوط از کوه اظهار داشت: سه نفر از ابتدای سال‌جاری تا کنون در این کلانشهر بر اثر سقوط از کوه جان‌باختند.

 

بنابر اعلام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، همه نقاط کوه صفه پیش‌تر با کمک شهرداری منطقه پنج و مدیریت این مجموعه گردشگری ایمن سازی، تابلوزنی و طناب‌کشی شده بود.

 

کوه صفه با ارتفاع ۲ هزار و ۲۵۷ متر یکی از تفرجگاه‌های اصلی مردم اصفهان به‌شمار می‌آید که در جنوب این کلانشهر واقع شده اما در چند سال گذشته به دلیل رعایت نکردن موارد ایمنی کوهنوردی، شاهد بروز حادثه‌های ناگواری بوده است.

جدیدترین مطالب سایت