پرستش پسر دُم دار 8 ساله در هند + تصاویر

پرستش پسر دُم دار 8 ساله در هند + تصاویر

پرستش پسر دُم دار 8 ساله در هند + تصاویر

پسری در هند به دنیا آمده است که به خاطر داشتن دُم به یک انسان مورد پرستش برای مردم این کشور تبدیل شده است. در هندوستان مردم آیین و روش های جالب برای پرستش خداهای دروغین خود دارند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر  پرستش پسر 8 ساله در هند به خاطر داشتن دُم را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

بسیاری از مردمان هندی وقتی گوساله ای عجیب یا پسر عجیب الخلقه می بینند شروع به پرستش او می کنند و عقیده دارند همه نشانه های خدای آنها می باشد یک پسر بچه که به بیماری نادری دچار می باشد در کمرش یه دم دارد را مردنم هندوستان می پرستند یک پسر 8 ساله در یکی از روستاهای هندوستان توسط مردم روستا پرستیده می شود. افراد محلی اعتقاد دارند “دولها سینگ ” به علت داشتن دم در پایین کمر خود نشانه ای از جانب خداوند است. این پسر در ابتدا در حالی که مقداری مو در پایین کمر وی دیده می شد به دنیا آمد اما با گذشت زمان این موها شروع به رشد کردند و تبدیل به یک دم شدند. خانواده وی به علت اینکه کوتاه کردن این دم را نحس می دانستند از بریدن آن خودداری کردند.

پرستش پسر دُم دار 8 ساله در هند + تصاویر

” سهیب سینگ “، دایی این پسر در این خصوص گفت: ” مادر “دولها ” تصمیم داشت تا دم پسرش را کوتاه کند اما پیش از اینکه بتواند این کار را انجام دهد از دنیا رفت. حالا من وظیفه نگهداری از وی را بر عهده دارم و تصمیمی برای کوتاه کردن دمش نداریم.”

پرستش پسر دُم دار 8 ساله در هند + تصاویر

مردم از سراسر روستا برای دیدن این پسر به خانه آنها می روند و در مقابل وی شروع به خواندن دعا می کنند.

 

خاله ” دولها ” در این مورد می گوید: “مردم روستا هر روز به دیدن خواهر زاده ام می آیند. هنگامی که وی با خواهرم زندگی می کرد مردم با پیمودن کیلومترها راه، به خانه آنها می رفتند و با لمس دم ” دولها ” برای خود خوشبختی آرزو می کردند.”

پرستش پسر دُم دار 8 ساله در هند + تصاویر

دولها معتقد است که دم وی نعمتی از طرف خدای اوست. وی گفت: ” مردم هر روز برای دیدنم می آیند و خواستار دعای من برای نعمت و برکت زندگی شان هستند. علت آن را نمی دانم اما آنها فکر می کنند من نشانه ای از طرف خدا هستم.”

 

وی افزود: “برخی از کودکان با دم من بازی می کنند. آنها دوستان من نیستند و قصدشان آزار رساندن به من نیست.”پرستش پسر دُم دار 8 ساله در هند + تصاویر

جدیدترین مطالب سایت