پزشکان از معده این زن 1 کیلوگرم طلا خارج کردند + فیلم

پزشکان از معده این زن 1 کیلوگرم طلا خارج کردند + فیلم

پزشکان از معده این زن هندی 1 کیلوگرم طلا خارج کردند + فیلم

به گزارش فراناز در یک عمل جراحی نادر و عجیب، جراحان جواهرات و سکه‌هایی به ارزش ۵۳ هزار یورو را از شکم زن جوان هندی خارج کردند.

 

رونی خاتون ۲۶ ساله که به مدت ۱ هفته از درد معده رنج می‌کشید برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود. پزشکان پس از انجام آزمایش اسکن تعدادی فلز را در داخل شکم این زن مشاهده کردند.

 

جراحان دانشکده پزشکی و بیمارستان رامپورهات هند پس از انجام عمل جراحی جواهراتی به ارزش ۵۳ هزار یورو را از شکم این زن خارج کردند.

 

این جواهرات شامل ۶۹ زنجیر، ۸۰ گوشواره، ۹۰ سکه، ۱۱ حلقه بینی، ۸ قفل، ۴ کلید، ۱ ساعت، ۲ سکه نقره و ۵ پابند بودند. در یکی از تصاویری که منتشر شده است تیم جراحی را در کنار تمام جواهراتی که از شکم این زن خارج شده نشان می‌دهد.

 

بنا به گفته جراحان وزن تقریبی این فلزات حدود ۱.۶ کیلوگرم بود. این زن جوان در تاریخ ۱۶ جولای در این بیمارستان بستری شده بود. بنا به گفته پزشکان او بسیار ضعیف و لاغر شده بود.

 

دکتر «سیدهراتا بیسواس» در این باره گفت: “این زن بسیار لاغر و ضعیف شده بود و شرایط او آنقدر وخیم بود که دست کم به ۵ بطری خون احتیاج داشت.”

 

بنا به گفته دکتر بیسواس حال این زن مساعد است.

 

گفتنی است؛ علاقه این زن هندی به خوردن فلزات، هرزه خواری یا پایکا گفته می‌شود که شخص مبتلا، به خوردن مواد بدون ارزش غذایی مانند خاک، گچ یا فلزات روی می‌آورد.

 

در ادامه میتوانید ویدیو این اتفاق عجیب را مشاهده فرمایید.

جدیدترین مطالب سایت