ماجرای دستگیری 2 پزشک قلابی در لردگان

ماجرای دستگیری 2 پزشک قلابی در لردگان

پزشک قلابی در لردگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان فردی که با جعل عنوان پزشکی مبلغ 52 میلیون ریال از بیماران کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ «سیروس میرزائی» اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر این‌که فردی با جعل عنوان پزشکی و کلاهبرداری اقدام به طبابت بیماران در بیمارستان شهداء شهر لردگان می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی شهرستان، قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اخذ مجوز قضایی با هماهنگی مدیریت بیمارستان طی عملیات تعقیب و مراقبت این فرد کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به جعل عنوان پزشکی و کلاهبرداری 52 میلیون ریالی از بیماران اعتراف کرد.

میرزائی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی یادآور شد: مردم در صورت اطلاع از ارتکاب این قبیل جرایم توسط افراد کلاهبردار مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

ماجرای دستگیری 2 پزشک قلابی در لردگان

همچنین بخوانید ماجرای دندانپزش قلابی در لردگان

علی کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بدنبال گزارشات واصله مردمی مبنی بر فعالیت غیر مجاز افراد عادی و غیرپزشک در منزل در امور دندانپزشکی، مسئول و کارشناسان امور درمان شبکه با هماهنگی نیروی انتظامی به محل مذکور مراجعه کردند و با انجام تحقیقات پلیسی و بازرسی کارشناسان درمان مشخص شد این فرد بدون مجوز اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی در منزل شخصی می کند.

وی افزود: فرد متخلف دستگیر و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لردگان در پایان با قدردانی از کارشناسان نظارت برحوزه درمان، از عموم همشهریان عزیز درخواست کرد هرگونه فعالیت مشکوک و غیرمجاز حوزه پزشکی را به این شبکه گزارش نمایند.

جدیدترین مطالب سایت