چرا پوست هندی ها انقدر شفاف و زیباست

چرا پوست هندی ها انقدر شفاف و زیباست

چرا پوست هندی ها انقدر شفاف و زیباست

 

قطعا شما هم مثل همه زن ها به دنبال حل معمای زیبایی پوست زنان هندی هستید.ما اینجا شما را با یکی از آن راه ها آشنا میکنیم.با ما در فراناز همراه باشید.

در هر گوشه از کره زمین مردم با توجه به تجربیات و روش های درمانی که پزشکان قدیمی در طب سنتی به آنها رسیده بودند هنوز برای زیبایی و جوانی پوست صورت از ترکیبات منحصربه فردی استفاده می کنند.

 

یکی از کشورهایی که سرشار از راز و رمز دنیای پزشکی است کشور هندوستان است که نسخه های فوق العاده و موثری برای درمان مشکلات پوست و مو دارند.

 

زن جوان هندی که با تحقیق در کتابهای پزشکی قدیم این کشور به یک نسخه زیبایی و جوانساز پوست رسیده است آن را روشی برای رفع انواع مشکلات پوست صورت معرفی کرد.

 

ماسک چیلی نسخه قدیمی زیبایی زنان هندی

خانم ” ویکر ماشوریا ” در اینستاگرامش با انتشار ویدئویی یک نسخه ی عجیب ولی عالی را برای حفظ زیبایی و جوانی پوست صورت به اشتراک گذاشت که این ویدئو در کمتر از 5 روز 120.000 مرتبه بازدید شد.

 

وی در توصیف این روش می گوید:بعد از یک سری تحقیق در کتاب های پزشکی قدیمی روشی جالب برای جوانی و زیبایی پوست یافتم که با امتحان آن شگفت زده شدم

 

تصمیم گرفتم تا این راز را برای دوستداران زیبایی به اشتراک بگذارم چرا که در مدت زمان کوتاهی بعد از استفاده از این ماسک دوستان من از دیدن پوست بدون چروک و صاف صورت من شگفت زده شدند. برای تهیه این ماسک قوی ضدچروک و جوانی پوست به :

 

موادی که برای ساخت ماسک نیاز دارید:

1و 1/2 فنجان شیر پرچرب

1 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه

1 پینچ فلفل قرمز

1/4 قاشق چایخوری دارچین

1/2 قاشق چایخوری عسل

 

روش تهیه ماسک جوانی و نسخه زیبایی زنان هندی:

1- ابتدا شیر را روی حرارت بجوشانید اما درست قبل از جوشیدن آب لیمو را به ان بیافزایید.

2-سپس اجازه دهید تا شیر بسته شود تا بتوانید چربی شیر(سرشیر) را از آن جدا کنید و یک شیر یکدست و صاف داشته باشید.

3- بعد شیر را داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود.

4-پس از آن عسل ، پودر دارچین و فلفل را به شیر سرد شده اضافه کنید.

5- و در آخر ماسک اماده شده را روی تمام قسمت های صورت به جز چشمها و نقاط حساس صورت به خوبی پخش کنید.

 

این ماسک باید حدود 30 الی 40 دقیقه روی پوست باقی بماند تا کاملا خشک شود. حالا زمان شستشوی صورت است با آب سرد است.بر اساس گفته ی خانم “ویکر ماشوریا ” 22 ساله این ماسک طبیعی یک ماسک همه کاره است و با استفاده از ان پوست صورت شفاف ، صاف و شاداب می شود.

به گزارش فراناز ماده اولیه و مهم ترین ترکیب این ماسک فلفل قرمز است که به دلیل داشتن آنتی اکسیدان تولید کلازن پوست را افزایش می دهد و از ایجاد چروک جلوگیری کرده و جای جوش و لک را بسیار کم رنگ می کند.

جدیدترین مطالب سایت