پوست از چه سنی شروع به چروک شدن میکند؟

پوست از چه سنی شروع به چروک شدن میکند؟

پوست از چه سنی شروع به چروک شدن میکند؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که پوست صورت از چه سنی شروع به چروک شدن می کند. پیشگیری ساده و تمام و کمال ! در حدود ۳۰ سالگی اولین چروک ها ظاهر می شوند، کبودی و گودی چشم ها افزایش می یابند، به حدی که کمبود رنگ دانه ها می تواند باعث برهم خوردن رنگ چهره شود.

 

برای جوان ماندن، پوست تان را با کرم متناسب با نوع آن مرطوب نگه دارید، سیگار نکشید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، اجتناب کنید.

 

پوست شما در ۳۰ سالگی :

پیشگیری ساده و تمام و کمال ! در حدود ۳۰ سالگی اولین چروک ها ظاهر می شوند، کبودی و گودی چشم ها افزایش می یابند، به حدی که کمبود رنگ دانه ها می تواند باعث برهم خوردن رنگ چهره شود.

 

حدود ۳۰ سالگی ، پوست تغییر می کند :

در واقع از این سن به بعد است که بازسازی سلول های تولید کنندۀ پوست ، کاهش می یابد. به علاوه، همواری پوست کم می شود خصوصاً این حالت در زمان خستگی زودتر به چشم می آید. یک بار در هفته از صمغ بر روی پوست تان استفاده کنید، این کار بازسازی سلولی را تقویت می کند. از ماسک های مخصوص درخشان کننده برای بازگرداندن روشنایی پوست استفاده کنید. (خصوصاً زنان سیگاری)

 

معضل کبودی و گودی دور چشم :

باز هم در سی سالگی است که کبودی و گودی دور چشم اهمیت می یابد. در برخی موارد (استعمال دخانیات، عدم مراقبت های مرتب) ممکن است این کبودی و گودی ها حسابی جا خوش کنند. از آنجایی که این بخش از صورت، بسیار ظریف و حساس است و بر روی چهره تأثیر می گذارد، نشانه های افزایش سن و خستگی را به خوبی نشان می دهد. توجه تان به این قسمت را دو برابر کنید، صبح و شب با دقت بسیار و به آرامی به خط کاسۀ چشم با دست ضربه بزنید.

 

توجه به چین و چروک های واضح :

اگر گفته می شود که یک زن دیگر هرگز مانند سی سالگی اش زیبا نیست، فقط به خاطر چین و چروک های ریز نیست (خطوط باریک اطراف چشم ها و دهان)، بلکه دلیلش اولین چین و چروک ها هستند که خود را در برخی مناطق نشان می دهند: چین و چروک دور چشم ، خطوط اخم و چین و چروک دور لب ها و بینی . از نسل جدیدی از محصولات مراقبتی بهره ببرید ، این محصولات جلوی دوگانگی چروک را می گیرند. با یک تا دو بار در هفته شروع کنید و سپس در طی سال تعداد دفعات را افزایش دهید.

 

با لکه های قهوه ای مبارزه کنید :

۳۰ سالگی آغاز دوره ای است که پوست ملانین کمتری تولید می کند و این دلیلی است برای کارکرد نامناسب رنگ دانه ها در این دوره ، سپس لکه های قهوه ای اطراف چشم ها ، لب ها ، روی پیشانی (خصوصاً در طی دوران بارداری یا به دلیل مصرف قرص های ضدبارداری و یا قرارگرفتن در معرض آفتاب) ظاهر می شوند. برای معالجۀ این لکه ها، باید از پوست تان با یک کرم ضدآفتاب یا یک کرم حاوی ویتامین A یا هیدروکینون که به طور موقت جلوی تولید رنگ دانه ها را می گیرد، محافظت کنید.

جدیدترین مطالب سایت