چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

در این مطلب از سایت فراناز عکس هایی از چهره طبیعی و بدون آرایش بازیگران و ستاره های زن هالیوودی را گردآوری کرده ایم.

 

بازیگران زن هالیوودی همیشه با چهره های که آرایش دارند به انظار عمومی یا جلوی دوربین ها ظاهر می شوند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر چهره بی آرایش ستاره های زن هالیوود را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

وقتی ستاره محبوب خود را بدون آرایش و گریم ببنید آن موقع متوجه خواهید شد که زیاد هم چهره زیبا و جذابی ندارد این ستاره ها هالیوودی در برخی از مواقع بدون آرایش تصاویری از خود ثبت می نمایند در این مقاله چهره بدون آرایش ستاره های هالیوودی را مورد بررسی قرار خواهیم داد ما تقریبا همه ی وقت بازیگران زن را با میکاپ و آرایش های حرفه ای میبینیم، شاید دیدنی باشد که صورت انها را بدون آرایش مشاهده نمایید.ستاره‌های هالیوود همه ی وقت با ظاهری آراسته در مکان‌های عمومی حاضر می شوند، اما بعضی از آن‌ها شجاعت لازم را دارند تا عکس‌های بدون آرایش خود را نیز منتشر کنند.

 

اگرچه چهره بعضی از آن‌ها تغییر چندانی نمی کند، اما بعضی دیگر بدون آرایش حتی قابل شناسایی هم نیستند. در ادامه عکس هایی از چهره بدون آرایش ستاره‌ها که توسط خودشان در شبکه‌های اجتماعی، چون اینستاگرام منتشر شده هست را برایتان آورده ایم.

 

۱. دمی لواتو بدون آرایش

دمی لواتو عاشق سلفی‌های بدون آرایش هست. او مدام عکس‌های بدون آرایش خود را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش میگذارد تا به دیگر زنان اثبات کند انچه اهمیت دارد، نه آرایش بلکه چهره طبیعی ماست. او در واقع با اینکار میخواهد به زنان دیگر اعتماد به نفس دهد.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۲. نیکی میناژ بدون آرایش

نیکی میناژ جزو ستاره هایی هست که چندان آرایش میکند، به همین علت مشاهده چهره بدون آرایش او باید هیجان انگیز باشد، یا به بیانی میتوان گفت که اصلا او بدون آرایش قابل شناسایی نیست.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۳. تایرا بنکس بدون آرایش

تایرا بنکس به طور طبیعی هم زیباست به طوری که احتیاجی به آرایش ندارد. در واقع زیبایی طبیعی اش بود که وی را تبدیل به نخستین مانکن زن آمریکایی- آفریقایی روی جلد مجله کرد. اما عکس خنده داری که او از خودش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، هیچ ربطی به واقعیت ندارد و باعث می شود که ما حرف مان را پس بگیریم!چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۴. کیتی پری بدون آرایش

راسل برند همسر کیتی پری در سال ۲۰۱۰، این عکس کیتی پری را در تویتتر خود منتشر کرد که به سرعت هم پاک شد. اصلا شاید به علت انتشار همین عکس بود که ازدواج آن‌ها یک سال و ۵ ماه بعد پایان یافت!چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۵. جسیکا آلبا بدون آرایش

حتی جسیکا آلبا هم جزو این لیست هست. هیچکس به زیبایی طبیعی او شکی ندارد، اما چهره بدون آرایش او تفاوت زیادی با چهره آرایش کرده اش دارد.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۶. کایلی جنر بدون آرایش

این عکس از چهره بدون آرایش کایلی جنر یکی از بحث برانگیزترین عکس‌های این لیست هست. او با تزریق ژل لب و جراحی بینی تغییر زیادی کرده هست، اما اضافه بر آن، ما همه ی وقت وی را با خط چشم، کرم پودر، رژ لب و… دیده ایم و تعجبی هم ندارد که با مشاهده این عکس، از اینهمه تفاوت شوکه شویم.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۷. لیدی گاگا بدون آرایش

آن قدر لیدی گاگا عجیب و غریب لباس میپوشد و آرایش میکند، که ما چهره بدون آرایش وی را ترجیح میدهیم.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۸. مریلین منسون بدون آرایش

مریلین منسون تنها مردی هست که در این لیست جای دارد. در واقع خود او نبود که این عکس را منتشر کرد بلکه صفحه توییترش بود که دست به چنین کاری زد، که مطمئنا به مذاق این ستاره نیز خوش نیامد.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۹. ادل بدون آرایش

صدای زیبای ادل همۀ چیز را تحت تاثیر قرار داده هست، طوری که دیگر به هیکل یا چهره او اهمیتی نمی دهیم. اما او خودش دوست دارد که همۀ وقت} آرایشی کلاسیک داشته باشد، خط چشمی تیره و رژ لبی قرمز. به همین علت سخت هست که چهره وی را بدون آرایش تصور کنیم. اما او از اینکار ترسی ندارد به طوری که در سال ۲۰۱۶ بدون آرایش در اینستاگرام ظاهر شد و از آن پس نیز عکس‌های بدون آرایش بسیاری را از خود به اشتراک گذاشت.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۰. اوا لونگوریا بدون آرایش

در بین چهره‌های سرشناس دنیا، اوا لونگوریا فرد دیگری هست که از به انتشار گذاشتن عکس‌های بدون آرایش خود ابایی ندارد. او نه تن‌ها در عکس‌ها بلکه در ملا عام نیز بدون آرایش حاضر میشود. بعنوان مثال او با ساده‌ترین حالت ممکن به یک سافاری در هند رفته هست.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۱. گوئن استفانی بدون آرایش

گوئن استفانی شیوه آرایش مخصوص به خودش را دارد، او همۀ وقت} خط چشمی تیره به همراه رژ لبی قرمز میزند، اما وقتی که در سال ۲۰۱۶ سلفی بدون آرایش را در اینستاگرام به نمایش گذاشت، تعجب هوادارانش را برانگیخت. اگر چه او بدون آرایش هم زیباست، اما چهره او تفاوت زیادی با چهره آراسته اش دارد.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۲. کشا بدون آرایش

با آرایش چندان، کشا شباهت زیادی به ستاره‌های سینما دارد، اما بدون آرایش، شبیه به یک دختر بچه دبیرستانی هست. به بیان دیگر میتوان گفت که آرایش تاثیر زیادی بر چهره این ستاره جوان دارد طوری که تا حدودی غیر قابل تشخیص هست.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۳. نآومی واتس بدون آرایش

منتشر کردن چهره بدون آرایش آن هم از فاصله‌ای به این نزدیکی کار هر شخصی نیست، اما نآومی واتس جرات آن را داشته. او این عکس را قبل از اسکار ۲۰۱۶، زمانی که میخواست آماده میک آپ صورت اش شود، گرفت و منتشر کردچهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۴. گوئینت پالترو بدون آرایش

عکس‌های بدون آرایش گوئینت پالترو نیز در شبکه‌های اجتماعی به فراوان یافت می شود. او نیز از اینکه چین و چروک‌های روی صورت اش را نشان دهد، ترسی ندارد.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۵. دیانه کروگر

یکی از نخستین عکس هایی که دیانه کروگر در شروع سال ۲۰۱۶ در اینستاگرامش منتشر کرد، سلفی بدون آرایش اش بود که زیر آن نوشت: «سال جدیدم را با یک عکس صادقانه بدون آرایش آغاز می کنم.» در واقع او با انتشار این عکس زیبایی طبیعی اش را اثبات کرد.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۶. کری آندروود

کری آندروود با انتشار عکسی از خودش در حال ورزش در یک باشگاه، آنهم با چهره‌ای خسته، عرق کرده و بدون آرایش، اعتماد به نفس خودش را به هوادارانش اثبات کرد.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۷. مایلی سایرس

ماسلی سایرس طی سالهای قبل، تغییرات زیادی را به سبک لباس پوشیدن و آرایشش داده هست. اما با وجود تمام عکس‌های بدون آرایش او، او سلفی‌های بدون آرایش زیادی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته هست.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۸. جی جی حدید

زیبایی طبیعی جی جی حدید بعنوان یکی از معروفترین مدل‌های دنیا، غیر قابل انکار هست، اما باز هم مشاهده چهره بدون آرایش او خالی از لطف نیست.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۱۹. بلا حدید

بلا حدید هم درست مثل خواهرش، دارای زیبایی طبیعی هست، به همین علت از انتشار سلفی اش حتی زمانی که در بستر مریضی هست، ترسی ندارد. او این عکس را با عنوان «روز مریضی» در اینستاگرامش منتشر کرده هست.چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۲۰. آلیشا کیز

آلیشا کیز در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که دیگر آرایش نمیکند. او علت اینکار را اعتقاد زنان دیگر دانست. گفت: «تعداد زیادی از زنان فکر میکنند که برای خوشگل بودن باید تن به آرایش دهند. در صورتی که این تصوری کاکلا اشتباه هست. من از این بعد میخواهم عکس‌های بدون آریشی از خودم را منتشر کنم و اینکار به من حس قدرت، آزادی و زیبایی بیشتری می دهد.»چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

۲۱. سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا عکسی از خودش را در بدترین شرایط ممکن به اشتراک گذاشت. او در این عکس در تب ۱۰۲ درجه به سر میبرد، اما با این حال او باز هم از ظاهر خودش راضی و خوشنود هست. او در زیر این عکسش نوشت: «تب بالا تن‌ها گونه‌های مرا سرخ کرده هست.»چهره بی آرایش سوپر استارهای زن هالیوود (عکس)

 

 

جدیدترین مطالب سایت