چگونه صورت استخوانی و زیبا داشته باشیم ؟

چگونه صورت استخوانی و زیبا داشته باشیم ؟

چگونه صورت استخوانی و زیبا داشته باشیم ؟ در ادامه راه های استخوانی کردن صورت را می خوانید. لاغر کردن صورت و کاهش چربی های زیر پوست صورت بسیار دشوار ولی شدنی است.

 

به گزارش فراناز در صورت احساس چاقی صورتتان بیش از اندازه دلخواه، تغییر ظاهر ممکن است. در برخی موارد، چاقی صورت ژنتیکی است. در این چگونه، باید یاد بگیرید هر آنچه که هستید، دوست داشته باشید و در مقابل سرنوشت سر تعظیم فرود آورید. در صورت چاق بودن، این مسأله بر تجمع چربی در صورت و سایر قسمت های بدن دلالت داشته و یک رژیم غذایی سالم، بهترین انتخاب و عمل ممکن است. متأسفانه لاغر کردن صورت به تنهایی ممکن نبوده اما کارهای زیادی برای کاهش چربی صورت وجود دارد.

 

 روش 1 از 4: تشخیص نیاز به لاغر کردن صورت

1   در آینه به خود نگاه کنید. در صورت داشتن بدنی با سایز متناسب و صورتی گوشتالو، ببینید آیا از ویژگی های خود، تعریف درستی دارید.

 

به افراد نزدیک خانواده خود نگاهی دقیق بیاندازید. آیا آنها هم همان ویژگی های صورت شما را دارند؟ شاید شما زمینه ژنتیکی خاصی در مورد فرم صورت دارید. همچنین برخی از انواع چاقی های صورت، احتمالاً مرتبط با سن بوده و به مرور زمان و بالا رفتن سن، تغییر کنند.

 

از افراد مورد اعتماد خود نظر بخواهید که با شما رو راست باشند. آیا آنها فکر می کنند صورت شما چاق است و یا اینکه اندازه مناسبی دارد؟

 

آیا صورت شما پف دارد؟ پف صورت احتمالاً به دلیل کمبود مواد مغذی، غذاهای شور، کمبود خواب، خوردن الکل یا مصرف مواد مخدر، کمبود فعالیت ورزشی و غیره به وجود آید.

 

با پزشک خود صحبت کنید. پزشک می تواند شما را از مقدار لازم چربی صورت مطمئن کند. همچنین پزشک می تواند مشکلات احتمالی مانند ورم را تشخیص دهد.

 

2   وضعیت بدن خود را کنترل کنید. وضعیت خمیده می تواند منجر به چاق تر به نظر رسیدن صورت شده و بر چانه فشار مضاعف وارد آورد. هر چربی به سادگی به راحت ترین قسمت می رود در صورتی که وضعیت بدن شما گردن و چانه را به سمت پایین نگه دارد، صورت شما چاق تر به نظر خواهد رسید.

 

صاف نشسته و بلند شده و ستون فقرات را در یک خط نگه دارید. از یک فیزیوتراپ یا یک پزشک برای حصول اطمینان از نشستن و بلند شدن با وضعیت خوب کمک بگیرید.

 

نفس عمیق بکشید. خمیده بودن هنگام تنفس عمیق مشکل است چرا که با هوای پر شده در بدن، بدن صاف می شود.

 

به خود یادآوری کنید که شانه های خود را عقب داده، سر و چانه را بالا گرفته و به چشمان افراد نگاه کنید.

 

تمرین هایی برای بهبود وضعیت بدن وجود دارند. از فیزیوتراپ خود جزئیات بیشتری پرسیده یا در اینترنت آنها را جستجو کنید. پیلاتس، پوگا و سایر تمرینات این چنینی نیز کمک می کنند.

 

روش 2 از 4: تغذیه کلی و رژیم غذایی

تغذیه کلی خوب برای همه بدن، بر صورت شما نیز تأثیر خواهد گذاشت.

 

1   غذاهای سالم بخورید. مقدار کالری های دریافتی روزانه خود را به اندازه مورد نیاز فردی با قد، وزن، سن و جنسیت خود کاهش دهید. جدول کالری ها را می توانید به راحتی از اینترنت دانلود کرده یا در مجلات سلامتی بیابید یا از پزشک خود درخواست توصیه هایی مناسب برای خود داشته باشید.

 

2   اگر چاق هستید، وزن خود را کاهش دهید. با از دست دادن چربی بدن، همچنین چربی اطراف صورت را نیز از دست می دهد. آگاه باشید که کاهش چربی فقط در یک نقطه ممکن نیست. با کاهش وزن، همه بدن از جمله صورت، تحت تأثیر قرار می گیرند. با پیروی از یک رژیم غذایی متعادل از مواد مغذی برای کاهش وزن همراه با ورزش، باید تمام چربی های ناخواسته اطراف صورت را نیز از دست بدهید.

 

صحبت درباره رژیم غذایی با پزشکتان اهمیت بسیاری داشته تا از پیروی از یک رژیم غذایی متعادل و جلوگیری از رژیم های سخت کوتاه مدت و آسیب رسان به بدن، اطمینان حاصل کنید.

 

تمرینات قلبی _ عروقی و قدرتی بهترین راه برای تناسب اندام و کاهش وزن هستند.

 

مقدار زیادی فیبر و سبزیجات برگی سبز بخورید. از غذاهای دارای مقدار زیادی شکر و چربی بپرهیزید.

 

از الکل اجتناب کرده یا مصرف آن را به شدت کم کنید. الکل شامل کالری غیرمغذی بوده و آب بدن را نیز دفع می کند. دفع شدن آب بدن باعث ورم کردن صورت می شود.

 

3   به خوبی آب رسانی کنید. نوشیدن مقدار کافی آب به دفع سدیم اضافی کمک کرده و ورم صورت را کم می کند. نوشیدن مقدار مناسب آب همچنین سموم را از بدن دفع می کند. باقی ماندن سموم در بدن، رنگ صورت را زرد نشان می دهد.

 

روش 3 از 4: تمرین های استخوانی کردن صورت

بیش از 50 ماهیچه در صورت وجود دارند. برخی حرفه ای ها از تمرین دادن این ماهیچه ها سود زیادی می برند.

 

1   تمرینات صورت را چاره همه چیز نبینید. ایده تمرین صورت حامیان خاص خود را داشته اما هرگز تنها به این شیوه برای کاهش چربی های صورت اکتفا نکنید چرا که داشتن ظاهری لاغرتر مستلزم کاهش وزن کلی و انجام ورزش برای همه قسمت های بدن است. به هر حال، گفته می شود که تمرینات صورت همراه با رژیم غذایی سالم، انتخابی مناسب بوده و می تواند از چروک شدن پس از کاهش وزن جلوگیری کند.

 

2   یوگای صورت را امتحان کنید. فشار یوگا، به خم کردن سر به سمت جلو، به ماهیچه های صورت تمرین داده، همچنین تنفس عمیق را نیز تمرین خواهید کرد. به عنوان پاداش، این کار باعث می شود جوانتر به نظر برسید.

 

3   پشت سرهم و به تعدا زیاد «اکس(X)» و «او(O)» بگویید. این دوحرف باعث وارد شدن فشار به دهان و گونه ها شده و ماهیچه های زیادی را برای ادای این دو حرف به حرکت وا می دارد. این کار را در طول روز به تعداد دلخواه تکرار کنید.

 

4   آدامس یا آدامس بادکنکی بجوید. جویدن دائم، ماهیچه های زیادی در صورت را به حرکت واداشته و در صورت لذت بردن از جویدن آدامس، این کار مشکل نخواهد بود.

 

آدامس بدون قند بجوید. از اضافه کردن مقدار بیش از لازم قند به رژیم غذایی خود، پرهیز کنید.

 

5   دهان خود را تا حد ممکن گرد باز کنید. برای چند ثانیه نگه داشته، سپس استراحت کنید.

 

این کار را حدودا 30 مرتبه پشت سرهم و سه بار در طول روز (صبح، ظهر و شب) انجام دهید.

 

روش 4 از 4: با استفاده از آرایش، قسمت های بزرگ صورت خود را کوچک جلوه دهید.

آرایش برای استتار همه چیز در صورت شما به کار می رود. همچنین می توان از آرایش برای کاهش پهنا استفاده کرد.

 

1   از یک رژگونه هماهنگ با رنگ پوست خود استفاده کنید. آن را از بیرون صورت به سمت داخل صورت بزنید. به این شیوه، گونه شما لاغرتر به نظر رسیده و ظاهر بهتری خواهید داشت.

 

2   صورت خود را طوری طرح دهید که لاغر دیده شود. طراحی با بزرگ نشان دادن استخوان های گونه و استفاده از سایه و روشن بر قسمت های مختلف صورت، صورت شما را لاغرتر نشان می دهد.

 

طراحی بر صورت های لاغر، آنها را فرو رفته و خسته نشان می دهد. مراقب مقدار طراحی استفاده شده بر صورت باشید.

 

از یک آرایشگر محلی، درس طراحی صورت بخواهید. این فرد قادر به ارائه بهترین پیشنهادها با توجه به ویژگی های شماست. طراحی خوب، مدت زمانی وقت نیاز داشته، بنابراین، تمرین کنید.

 

3   ابروی خود را کمانی کنید. ابروهای کمانی (قیطانی) نسبتاً کلفت، صورت را لاغر نشان می دهند. ابروها را می توان با استفاده از رنگی یک درجه تیره تر از رنگ طبیعی ابرو برجسته تر کرد.

 

4   با استفاده از کانسیلر، حلقه های سیاه زیر چشم را بپوشانید. حلقه های سیاه، صورت شما را چاق تر نشان می دهد.

 

5   از یک رُژ روشن تر استفاده کنید. رژهای تیره تر تصور چاقی ایجاد می کنند. با استفاده از رژهای روشن تر، صورت شما لاغرتر به نظر خواهد رسید.

 

نکات

برای لاغر شدن، به خود گرسنگی ندهید!

 

نگه داشتن پوست در بهترین شکل برای داشتن احساسی بهتر از ظاهر پوست، ضروری است. چهره شما پنجره ای به جهان بوده، بنابراین، آن را به زیباترین شکل ممکن نشان داده، مراقبت و تمیز کردن روزانه پوست را انجام داده و از محصولات مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. نباید از محصول پوستی خاص یا گران قیمتی استفاده کنید، حتی جنسیت شما نیز اهمیتی ندارد، فقط یک مرطوب کننده و پاک کننده پوست مناسب را انتخاب کرده و از همان استفاده کنید.

 

از خوردن شکلات اجتناب کرده و آن را از رژیم غذایی خود حذف کنید. به جای آن از هویج، بدون یک سس چرب استفاده کنید.

 

صورت، مستعد انباشتن چربی است، از این رو، شاید شاخصی برای سنجش رژیم غذایی و چربی کل بدن باشد.

 

شکل طبیعی بدن شما بر بزرگی، پهنا یا چاقی صورتتان تأثیر خواهد داشت.

 

کرم های طراحی صورت موجود بوده اما قبل از صرف کردن مبلغ زیادی برای این محصولات، تحقیق کاملی انجام دهید.

 

گفتن حروف اِم(M) و اِن(N) با بیشترین حرکت فک، تمرین صورت دیگری است.

 

یک صورت چاق، بسیاری از افراد را جوان تر نشان می دهد. برای بسیاری از افراد، پذیرفتن چربی صورت راهی برای جوان تر به نظر رسیدن به مدت طولانی تر است! پس از سن 40 سالگی، شما به صورت طبیعی چربی صورت و BMI کم شده و چروک در پوستتان ظاهر خواهد شد.

 

وزن کلی بدنتان بر چاقی صورت تأثیر داشته، بنابراین، وزن خود را کم کنید.

 

مقدار کافی آب بنوشید. کم آب شدن بدن، مقدار سدیم را در خون افزایش داده و صورت شما را دچار ورم می کند.

 

هشدارها

لاغر شدن زیاد در قسمت صورت، شما را مسن تر و صورت شما را فرو رفته تر نشان می دهد. حدوداً بین25_15 درصد چربی بدن برای حفظ جوانی صورت، ضروری است.

 

جویدن طولانی مدت، منجر به درد فک ها می شود.

 

چیزی به اسم «لاغری موضعی» وجود ندارد. روشی برای از بین بردن چربی ها در یک نقطه خاص بدن نیز وجود ندارد. برای لاغر شدن صورت، باید آماده از دست دادن وزن در تمام بدن باشید.

 

جراحی صورت به جدیت هر جراحی دیگر بوده و نباید سبک انگاشته شود. رگهای خونی بسیاری در صورت وجود داشته که این جراحی را جدی و مخاطره آمیز می کند. حتی در صورت انجام صحیح، جراحی صورت، جای زخم بر جا خواهد گذاشت.

جدیدترین مطالب سایت