ویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

ویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

ویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

 

امروزه خانه های ایرانی از دکوراسیون های شیک و مدرنی استفاده می نمایند تا مجلل به نظر برسند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

دکوراسیون و چیدمان خانه های برای بسیاری از افراد مهم می باشد و دوست دارند خانه هایشان از دکوراسیون های زیبا و مدرن درست شوند دقت در نورپردازی و استفاده از وسایلی که متناسب با آپارتمان شما باشد باعث می شود شما خانه ای زیبا و مدرن داشته باشید همه ی ما دست کم یک بار با جمله ی معروف: “هیچ جا خونه ی خود آدم نمیشه!” مواجه شده ایم.

 

خانه یکی از امن ترین و محبوب ترین فضاهایی است که با بازگشت به آن می توانیم به معنای واقعی کلمه آرامش از دست رفته ی خود را باز پس گیریم. پس توجه به جزییات، نوع طراحی و مبلمان و سایر المان های زیباسازی فضای مسکونی اهمیت بسیاری دارد. چرا که زیبایی فکری و بصری یکی از عوامل ایجاد آرامش در هر محیطی می باشد. به همین منظور امروز در اینجا می خواهیم به بررسی زیباترین خانه های ایرانی از پروژه های معماران برجسته بپردازیم تا راز زیبایی این خانه ها را با شما به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

 

معماری اصولی و منحصر به فردویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

درست است که بیشتر ساختمان های امروزی فاقد معماری اصولی بوده و این امکان برای همه ی افراد جامعه فراهم نخواهد بوداما نمی توان منکر تاثیر یک معماری خوب بر زیبایی فضای خانه شد. فضایی با معماری اصولی و منحصر به فرد حتی بدون حضور مبلمان هم زیبایی خاص خود را دارند. بنابراین اگر قصد ساختن تازه ای دارید پیشنهاد می کنم پیش از هر اقدامی طراحی فضای مورد نظرتان را به معماران کارآزموده بسپارید.

 

فضاهای مجزا و تعریف شدهویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

یکی دیگر از ویژگی های زیباترین خانه های ایرانی داشتن فضاهای مجزا و تعریف شده است. به طور کلی در خانه های کوچک امروزی غالبا فضاها به صورت پلان باز تعریف شده اند و محدودیت فضا امکان ایجاد حد و مرزی را برای فضاهای گوناگون ایجاد نمی کند. اما با ترفندهای ساده ای مانند تغییر رنگ دیوار، چیدمان مصحیح مبلمان، ایجاد اختلاف سطح در صورت امکان به سادگی می توانید فضاهای داخلی مجزا در عین هماهنگی با هم داشته باشید.

 

فضاهای دارای هویت و سبک مشخصویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

به طور کلی هویتمندی زیباترین خانه های ایرانی و یا بهتر بگوییم خانه های دنیا همواره یکی بارزترین ویژگی ها و پر اهمیت ترین آن هاست. بنابراین برای داشتن یک خانه ی زیبا حتما باید سبک مشخصی را برای بخش های مختلف فضای داخلی و مبلمان تان انتخاب کنید.

 

پنجره و نور طبیعیویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

حضور پنجره های بزرگ و سر تا سری و امکان بهره بردن از نور طبیعی یکی از ویژگی های بارز زیباترین خانه های ایرانی می باشد. چرا که به طور کلی نور طبیعی می تواند جلوه ی بسیار زیادی به مبلمان و سایر اجزای فضای داخلی ببخشد.بنابراین می توان گفت خانه های پر نور و دارای چشم انداز تا حد زیادی در زمره ی زیباترین خانه های ایرانی قرار می گیرند.

 

نورپردازی مناسبویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

همان طور که گفته شد نور طبیعی می تواند تا حد زیادی در زیبایی فضاهای مسکونی تاثیر به سزایی بگذارد، اما اگر به هر دلیلی امکان بهره گیری از نور طبیعی در فضای مسکونی تان موجود نبود با جایگزین کردن نورپردازی مناسب در فضا می توانید زیبایی مطلوب را ر خانه ی خود ایجاد نمایید.

 

آشپزخانه طراحی شدهویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

آشپزخانه یکی از فضاهایی است که سبک و طراحی آن تاثیر مستقیمی بر زیبایی فضای داخلی شما دارد. بنابراین با تغییر دکوراسیون آشپزخانه می توانید تا حد زیادی فضای داخلی تان را زیباتر کنید. توجه داشته باشید که هماهنگی سبک دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت ها می تواند تا حد زیادی در زیبایی خانه تاثیر داشته باشد.

 

استفاده از فضای سبزویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

استفاده از گل و گیاه در فضای داخلی تاثیر مستقیمی بر طراوت و شادابی فضای داخلی شما داشته است. با نگاهی ساده به خانه های زیبای ایرانی می توانید به خوبی نقش گل و گیاه را در زیبایی فضاهای مختلف آن ببینید. بنابراین بهتر است از در بخش های مختلف فضای داخلی تان استفاده از گل و گیاه را فراموش نکنید.

 

ترکیب رنگی مناسبویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

ترکیب رنگ یکی از ارکان اصلی طراحی داخلی می باشد که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فضاهای داخلی تان هم دارد. در طراحی فضاهای مسکونی ترکیب رنگی را باید انتخاب کنید که علاوه بر ایجاد ظاهر مناسب برای فضای داخلی تان بر ابعاد فضایی، ایجاد آرامش در فضا نیز تاثیر گذار باشد. می توانید در انتخاب ترکیب رنگی مناسب برای فضای داخلی تان سلیقه ی شخصی تان هم تا جایی که به فضا و سبک زندگی تان خدشه ای وارد نکند دخیل کنید.

 

مبلمان متفاوتویژگی های چیدمان و دکوراسیون خانه های لاکچری ایرانی

مبلمان به عنوان حیاتی ترین عنصر در طراحی فضای داخلی به خصوص فضاهای مسکونی نقش عمده ای در زیبایی فضای داخلی تان دارد. به طور کلی می توان مهمترین ویژگی زیباترین خانه های ایرانی را مبلمان و نوع چیدمانشان دانست. در انتخاب مبلمان برای داشتن فضای زیباتر باید به ابعاد، سبک، ترکیب رنگی و نکاتی از این قبیل حتما توجه داشته باشید تا قضای زیباتری داشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت