کار عجیب این زن برای تامین هزینه های زایمان

کار عجیب این زن برای تامین هزینه های زایمان

کار عجیب این زن برای تامین هزینه های زایمان

خانم جوسی کانینگهام در یک اقدام عجیب اقدام به فروش بلیط مراسم زایمان خود گرفت. خانم مدل که قبل از این با بچه داخل رحمش خبرساز شده بود این بار از سقط جنین منصرف شد و تصمیم گرفت با فروش 4 تا بلیط خرج هزینه جراحی فرزند خود را تهیه نماید. او قبلا در یک اقدام عجولانه تصمیم گرفته بود به خاطر این که در شوهای بیگ برادر وضعیت جسمانی خود را از دست ندهد سقط جنین نماید.

 

اما گویی خانم جوسی اکنون کمی سر عقل امده و با انتشار خبری در صفحه تویتر خود به 26 هزار بیننده خود اظهار نمود تصمیم گرفته است مراسم زایمان خود را به مبلغ 40 هزار پوند بفروش رساند. سه تا از این بلیط ها به روزنامه ها فروخته میشود که ارزش هر کدام 10 هزار پوند می باشد و دو تا بلیط 5 هزار پوندی به دو نفر از طرفداران بسیار خوب او واگذار میگردد.

 

گفته میشود بلیط ها در طول 14 دقیقه بفروش رسیده است. خانم جوسی 23 ساله می‌گوید افرادی که صاحب بلیط ها شده اند میتوانند هنگام زایمان از او فیلم و عکس بگیرند. او در سخنانی اظهار نموده است قصد دارد این پولها را صرف عمل جراحی زایمانش نماید و باقیمانده را صرف هزینه هاي فرزندش خواهد نمود. زمان زایمان خانم جوسی در ماه اکتبر یعنی حدودا سه ماه دیگر خواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت