عاقبت وحشتناک کاشت مژه دختر جوان و زیبا (عکس)

عاقبت وحشتناک کاشت مژه دختر جوان و زیبا (عکس)

عاقبت وحشتناک کاشت مژه دختر جوان و زیبا (عکس)

دختر زیبا و جوان که برای جذاب تر شدن دست به کاشت مژه زده بود با بلایی وحشتناک روبرو شد ! به گزارش فراناز این دختر زیبا با انتشار عکسهایی از چهره اش در زمان کاشت مژه مصنوعی و بعد از ریمو کردن مژه های خود , پشیمانی خودش را از اینکار اعلام کرد.ختر جوانی که بخاطر گذاشتن مژه مصنوعی تمام مژه هایش کنده شد از این عملش به شدت پشیمان است.

 

اکستنشن مژه یا کاشت مژه مصنوعی یکی از راه های زنان برای افزایش زیبایی صورت به شمار می رود. همین موضوع امروزه موجب مراجعه زیاد زنان به سالن های زیبایی شده است که البته کاشت و برداشت آن هزینه های زیادی را روی دست آنها می گذارد.

 

به همین خاطر برخی از آنها گاهی برای فرار از پرداخت این هزینه های گزاف دچار اشتباهاتی می شوند که بسیار پشیمان کننده است. مانند یک دختر جوان مالزیایی.

 

به تازگی یک دختر جوان مالزیایی که پس از کاشت مژه مصنوعی در حالی که قصد برداشتن آن را داشت بطور کامل موجب از بین رفتن مژه های طبیعی خود شد. این دختر که پس از کاشت مژه دچار درد شدید چشم شده بود هنگام برداشت مژه های مصنوعی، مژه های طبیعی خود را نیز از دست داد. او با انتشار عکس خود در صفحه فیسبوکش نوشت : ” ما نمی توانیم در خلقت خدا دستکاری کنیم، مانند مژگان طبیعی خودمان.”

 

این دختر که هویتش مشخص نشده است در این پست فیسبوکی عکس هایی را از خود که او را پیش و بعد از کاشت مژه نشان می داد منتشر کرد. او در کپشن این پشت نوشت : ” سوگند می خورم دیگر هرگز کاشت مژه انجام ندهم. نزدیک بود بینایی خودم را از دست بدهم. “

 

عاقبت وحشتناک کاشت مژه دختر جوان و زیبا (عکس)

 

قبل و بعد از کاشت مژه مصنوعی

این دختر پس از ساعت ها درد توانست از شر این مژه های مصنوعی خلاص شود. چسبی که برای چسباندن مژه مصنوعی او بکار رفته بود موجب حساسیت چشم او و در نتیجه درد شدید شده بود. بنا به ادعای این دختر، او پیشتر نیز کاشت مژه مصنوعی انجام داده بود اما هرگز به چنین مشکلی دچار نشده بود.

 

انتشار تصاویر این دختر در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود. برخی کاربران نوع تکنیک کاشت مژه و ریختن چسب روی پوست پلک را علت درد شدید چشم این دختر دانستند. این دختر حالا باید با درد چشم و همچنین نداشتن مژه طبیعی کنار بیاید.

جدیدترین مطالب سایت