ماجرای تجاوز به کیتی پری خواننده زیبای هالیوودی + عکس

ماجرای تجاوز به کیتی پری خواننده زیبای هالیوودی + عکس

ماجرای تجاوز به کیتی پری خواننده زیبای هالیوودی + عکس

ادعایی عجیب درباره تجاوز جنسی به خواننده معروف و محبوب هالیوود کیتی پری. به گزارش فراناز، کشا، خواننده 31 ساله در ادعایی عجیب عنوان کرد که دکتر لوک، یکی از تهیه‌کنندگان معروف موسیقی به کیتی پری تجاوز کرده است.

 

کشا رز در سال 2014 موضوع تجاوز دکتر لوک به خودش را دادگاهی کرد که دادگاه اتهام کشا را وارد دانست ولی این خواننده بنا بر قراردادهای حرفه‌ای همچنان به همکاری خود با شرکت سونی ادامه داد.

 

این خواننده 31 ساله به تازگی اعلام کرده که دکتر لوک با خوراندن نوشیدنی مسموم به کیتی پری و بی‌هوش کردن پری به او هم تجاوز کرده است که البته کیتی پری همچین ادعایی را رد می‌کند.ماجرای تجاوز به کیتی پری خواننده زیبای هالیوودی + عکس

در روزهای اخیر بسیاری از فعالان حقوق زنان در آمریکا نگرانی خود را بابت سکوت کیتی پری اعلام کرده‌اند و گفته‌اند که اگر این قضیه واقعیت دارد، پری به عنوان یک زن فمنیسم نباید سکوت کند.

 

از طرفی برخی می‌گویند ممکن است کشا به خاطر خاطرات بدی که از دکتر لوک به خاطر دارد، قضیه ساختگی تجاوز این تهیه‌کننده به کیتی پری را مطرح کرده باشد تا از این طریق از او انتقام بگیرد و جرمش را سنگین‌تر کند.

ماجرای تجاوز به کیتی پری خواننده زیبای هالیوودی + عکس

بیوگرافی کیتی پری

کاترین الیزابت هادسن (انگلیسی: Katheryn Elizabeth Hudson؛ زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴) که با نام حرفه‌ای کِیتی پِری (Katy Perry) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌نویس و داور تلویزیونی آمریکایی است. او در نوجوانی از موسیقی غیر مذهبی منع شده بود و با موسیقی گاسپل بزرگ شد. پری در سال اول دبیرستان حرفهٔ موسیقی را با نام کیتی هادسن و با انتشار آلبومی با همین نام در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد. یک سال بعد به لس آنجلس مهاجرت کرد تا در زمینه موسیقی غیرمذهبی فعالیت کند. او مشترکاً با گروه ماتریکس آلبومی را ضبط کرد که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. او همچنین آلبومی با گلن بالارد ضبط کرد که به خاطر مسائل مربوط به قرارداد، هیچ‌گاه منتشر نشد.

ماجرای تجاوز به کیتی پری خواننده زیبای هالیوودی + عکس

در آوریل ۲۰۰۷، پری با کپیتال رکوردز قرارداد بست. در سال ۲۰۰۸ با انتشار تک‌آهنگی به نام «دختری را بوسیدم» از آلبوم دومش یکی از پسرها که پاپ راک بود، به شهرت رسید. تک‌آهنگ‌های «دختران کالیفرنیا»، «رویای نوجوانی»، «آتش‌بازی»، «ای.تی.» و «آخرین شب جمعه (تی‌جی‌آی‌اف)» از آلبوم سوم وی به نام رویای نوجوانی که از دیسکو تأثیر گرفته‌است، در جدول بیلبورد ۲۰۰ به رتبه یک دست یافتند. رؤیای نوجوانی نخستین آلبوم یک هنرمند زن بود که ۵ تک‌آهنگ با رتبهٔ ۱ فهرست بیلبورد داشت و دومین آلبوم در طول تاریخ بعد از آلبوم بد (۱۹۸۷) مایکل جکسون. در مارس ۲۰۱۲، او این آلبوم را با نام رؤیای نوجوانی: شیرینی کامل دوباره منتشر کرد که آهنگ‌های «بخشی از من» و «کاملاً هوشیار» به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم بیلبورد راه پیدا کردند.

ماجرای تجاوز به کیتی پری خواننده زیبای هالیوودی + عکس

آلبوم چهارم پری با نام منشور در سال ۲۰۱۳ روانهٔ بازار شد که شامل آهنگ‌های «غرش» و «اسب تیره» با رتبهٔ ۱ بیلبورد بود. پری در آن زمان معمولاً کار ترانه‌سرایی آهنگ‌هایش را با همکاری دیگران به ویژه دکتر لوک و مکس مارتین انجام داد. آلبوم الکتروپاپ گواه پنجمین آلبوم او بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و به عنوان سومین آلبوم پری به رتبه اول آمریکا دست یافت. ششمین آلبوم او به نام لبخند که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، نشانه‌ای از بازگشت به ریشه‌های پاپ آثار پیشینش بود.

 

ماجرای تجاوز به کیتی پری خواننده زیبای هالیوودی + عکس

 

پری تاکنون جوایز و نامزدی‌های زیادی شامل ۴ رکورد جهانی گینس، ۵ جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه بریت و یک جایزه جونو دریافت کرده و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ نامش در فهرست «پردرآمدترین زنان در موسیقی» که توسط مجله فوربز گردآوری شده، بوده‌است. در طول حرفه‌اش او بیش از ۴۰ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون تک‌آهنگ در سرتاسر دنیا فروخته‌است که او را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ کرده‌است. ارزش او در سال ۲۰۲۰ برابر با ۳۳۰ میلیون دلار است. در جهان فیلم نیز او در ژوئیه ۲۰۱۱، برای اولین بار در فیلم اسمورف‌ها به جای شخصیت اسمورف مو طلا صحبت کرد و در سال ۲۰۱۳ در دنبالهٔ آن نیز همین نقش را بر عهده داشت. در ژوئیه سال ۲۰۱۲، وی مستند کیتی پری: بخشی از من را منتشر کرد که در آن به زندگی‌اش به عنوان یک هنرمند و ازدواج کوتاه‌مدتش با راسل برند بازیگر و کمدین انگلیسی در اوایل دههٔ ۲۰۱۰ میلادی پرداخته شده‌است. پری همچنین نخستین فردی است که در سال ۲۰۱۷ میلادی به رقم ۱۰۰ میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دست یافت و نامش در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. او از سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از داوران امریکن آیدل فعالیت دارد.

جدیدترین مطالب سایت