کفش های مناسب شلوار دمپا گشاد + مدل کفش

کفش های مناسب شلوار دمپا گشاد + مدل کفش

کفش های مناسب شلوار دمپا گشاد + مدل کفش

شلوار دمپا گشاد از زیبایی خاصی برخوردار هستند به شرط آنکه کفش مخصوص این شلوارها پوشیده باشید.

 

با نگاهی به نمایش‌های مد امسال مخصوصا برندهایی مانند ورساچه، فندی و زهیر مراد می‌توانیم با اطمینان بگوییم نوستالژی‌های دهه ۷۰ به عرصه مد بازگشته‌اند. به گزارش فراناز به همین دلیل هم می‌توان گفت شلوارهای زنانه دمپا گشاد امسال طرفداران زیادی خواهند داشت.

 

بنابراین این مدل شلوارها هم می‌توانند انتخاب شما برای خرید باشد. زیبایی این مدل شلوار زمانی بیشتر به چشم می‌آید که در قسمت ران‌ها تنگ باشد و گشادی شلوار دقیقا از زیر زانو شروع شود تا با ایجاد تعادل در ظاهر اندام، شما را کشیده‌تر نشان دهد. با شلوار دمپا گشاد چه کفشی بپوشیم؟
معمولا خانم‌ها این شلوارها را با کفش بدون پاشنه یا با پاشنه بسیار کوتاه ست می‌کنند. همیشه به یاد داشته باشید که تا حد امکان کفش‌های بدون پاشنه، کتانی،، صندل بدون پاشنه و هر مدل کفش دیگری در این سبک که همسطح لبه‌ی شلوار قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند شما کوتاه قد به نظر برسید استفاده نکنید.

 

کفش‌های پلتفرم و لژدار
کفش‌های پلتفرم معمولا بهترین انتخاب برای ست کردن با این شلوارها هستند و جلوه‌ی خاصی به شلوار دمپا گشاد می‌دهند. مدل کفش می‌تواند ساده و یا اینکه خیلی پر زرق وبرق باشد، این اهمیتی ندارد، مهم این است که فقط کمی پاشنه داشته باشند. ممکن است راه رفتن با این کفش‌ها خیلی هم راحت نباشد،

 

کفش های مناسب شلوار دمپا گشاد + مدل کفش
 

اما فکر خوبی است که یک یا دو جفت از این مدل کفش را همیشه در کمد خود داشته باشید. لبه‌ی شلوار همیشه باید صاف و بدون هیچ چین و چروک باشد و تمام کفش و یا بخشی از آن را بپوشاند، اما دقت کنید که هرگز پایین شلوارتان جمع نشود و چین نداشته باشد.

 

کفش‌های پاشنه بلوکی
شلوارهای دمپا گشاد همراه با این کفش‌ها واقعا خوب به نظر می‌رسند و بسیار احساس راحتی خواهید داشت.

 

کفش های مناسب شلوار دمپا گشاد + مدل کفش
کفش‌های زنانه پاشنه بلند
در حقیقت، انتخاب این کفش‌ها هیچ وقت اشتباه نیست. این کفش‌ها همراه با شلوار دمپا گشاد فوق العاده به نظر می‌رسند و بی‌شک یکی از پر کاربردترین کفش‌ها هستند چرا که همراه با هر مد جدیدی سازگار هستند. وقتی که همراه با شلوار دمپا گشاد خود، مخصوصا شلوارهای جین، این مدل کفش را می‌پوشید، در واقع مهر تاییدی بر شیک پوش بودن خود زده‌اید. دقت کنید که کمی از نوک کفش‌تان حتما از لبه‌ی شلوار دیده شود. می‌توانید جنس‌های متفاوتی از این کفش مثل: چرم، جیر و یا مدل‌های دیگر را امتحان کنید.

 

کفش های مناسب شلوار دمپا گشاد + مدل کفش
 

بوت‌های ساق‌دار
یکی از محبوب‌ترین کفش‌ها برای پوشیدن همراه شلوار دمپا گشاد بوت‌های ساق‌دار است که مدل‌های مختلفی مثل مخمل، جیر، چرم و یا هر جنسی که بخواهید دارند. بهترین مدل که می‌توانید برای پوشیدن با شلوار جین دمپا گشاد انتخاب کنید بوت ساق‌دار جیر یا چرم است، چرا که با رنگ و طرح‌های متفاوتی که دارند جلوه‌ی خاصی به تیپ شما می‌بخشد.

 

کفش های مناسب شلوار دمپا گشاد + مدل کفش
 

جدیدترین مطالب سایت