یافتن شغل به کمک گوگل

یافتن شغل به کمک گوگل

گوگل به زودی در یافتن شغل به شما کمک می کند

 

گوگل نخستین شرکت است که در پی نیاز کاربران اینترنتی و یافتن شغل در سایت به نام Hire که مجموعه ای های سایت های پشتیبان گوگل است دست به کار شده است گوگل با براساس تازه ترین گزارش ها، گوگل سرگرم راه اندازی وب سایتی جدید با محوریت کاریابی و معرفی رزومه شغلی افراد، درست مانند لینکدین است.

 

وب سایت گوگل Hire از هم اکنون قابل دسترس است، البته امکان ثبت نام در آن هنوز میسر نیست. با تک شات همراه باشید.این وب سایت به افراد جویای کار امکان درج مهارت های خود را می دهد و همچنین، کارفرمایان قادر خواهند بود موقعیت های شغلی که در اختیار دارند را در این وب سایت تبلیغ کنند.

 

گوگل در مطلبی که در همین باره منتشر کرده گفته:

وب سایت گوگل Hire محصولی است که هنوز سرگرم توسعه آن هستیم. این ابزار به کاربران ما امکان این را می دهد تا فرایند کاریابی خود را به طور موثرتری طی کنند. تتنها آن بخشی از اطلاعات که هر کارفرما تعیین کند در اختیار افراد جویای کار قرار می گیرد و اطلاعات خصوصی به هیچ وجه انتشار نخواهد یافت.

 

این در حالی است که برخی افراد نگران این هستند که گوگل تاریخچه جستجوی اینترنتی کاربران را در اختیار کارفرمایان قرار دهد که البته گوگل نگرانی این افراد را نیز برطرف کرده است.

 

گوگل نخستین شرکت بزرگی نیست که پا به این عرصه گذاشته است. فیس بوک نیز از چندی پیش در حال کار روی ایده مشابهی است. البته این بازار چند سالی است که اشباع شده و شرکت هایی مثل لینکدین، جایگاه مستحکمی در این بازار دارند. حال باید دید که گوگل چه قابلیت های جدیدی در اختیار کاربرانش می گذارد تا آنها را به استفاده از این سرویس جدید جذب کند.

 

مطالب مرتبط :

بدون تایپ در گوگل جستجو کنید

چه کسی لوگوی گوگل را طراحی کرد؟

سرورهای غول پیکر گوگل چگونه کار می کنند؟

جدیدترین مطالب سایت