فال و طالع بینی روزانه دوشنبه 21 دی 1394

فال و طالع بینی روزانه دوشنبه 21 دی 1394

فال و طالع بینی روزانه دوشنبه 21 دی 1394

 

فال روزانه متولدین هر ماه را در زیر می خوانید. آیا امروز برای شما خوش یمن است؟

 

فال روزانه 21 دی متولدین فروردین ماه

 

ماه کامل امروز در نشانه شما خاطرات مربوط به گذشته تان را زنده می‌کند. اما مثل اینکه شما زیاد دوست ندارید که آینه‌ای در پشت سرتان قرار گفته و روزهای گذشته را ببینید. شما به خاطر اینکه می‌خواهید زودتر به مقصد خود برسید دوست ندارید که در طول مسیر حرکتان قطع شود. اما در عمل شما هنوز موردهای احساسی مربوط به گذشته دارید که قبل از حرکت کردن به سوی آینده باید بهشان رسیدگی کنید.

 

فال روزانه 21 دی متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز شما نیاز به وقت خالی دارید و واقعاً به استراحت و زنگ تفریح احتیاج دارید. مهم نیست که چقدر سرتان شلوغ است، شما باید بدون اینکه اجازه بدهید کسی بفهمد چه کار می‌کنید کمی از کار کناره گیری کرده و وقت خود را در خانه و برای کارهای شخصی تان بگذرانید. به یاد داشته باشید، زمانی که شما برای خودتان می‌گذارید مهم نیست، بلکه کیفیت کارهایی که در یک محدوده زمانی کوتاه انجام می‌دهید اهمیت دارد.

 

فال روزانه 21 دی متولدین خرداد ماه

 

ماه محافظ برج سرطان امروز در دومین نشانه شما، یعنی خانه متصرفات و املاک شما قرار دارد و شما بیش از اندازه نسبت به چیزهایی که دارید انحصار طلب شده اید و حس مال دوستی تان گل کرده است! اما وقتی صحبت از مایملک می‌شود، به خصوص اگر ازدواج کرده باشید یا وقتی پای یک دوست صمیمی‌مطرح باشد، لازم است که آنها را هم در نظر بگرید. هم اکنون سعی نکنید هر چیزی را به پول نسبت دهید، حتی اگر موافقت و موفق شدن در بحث‌ها مدتی زمان می‌برد، اجازه بدهید که این بحث‌ها و گفتگوها در مسیر خودشان پیش بروند.

 

فال روزانه 21 دی متولدین تیر ماه

 

امروز ماه کامل در نشانه حساس شما قرار گرفته است و شما مبهوت قدرت احساسات خود شده اید. احساسات شما مدام در حال تغییرند و افکارتان نیز از این سو به آن سو می‌روند و تلاش شما برای فکر نکردن فایده‌ای ندارد. شما نمی‌توانید نیازهای خود را نادیده بگیرید؛ فقط بهترین کاری که در حال حاضر می‌توانید انجام دهید این است که بین خواسته‌هایی که از دیگران دارید و آروزهایتان تعادل و سازگاری ایجاد کنید.

 

فال روزانه 21 دی متولدین مرداد ماه

 

شما در حالیکه سعی می‌کنید چیزهایی را بخورید که بیشترین فایده را برایتان دارند، ترجیح می‌دهید که به فعالیت‌های منظم روزانه خود بچسبید!! متاسفانه آرزوهای ناآگاهانه ممکن است شما را از مسیر اهداف منطقی تان دور گرداند. اگر امروز کمی کارهایتان را کنار گذاشتید به خودتان سخت نگیرید. حرکت به سوی جلو زمانی امکان پذیر است که تمام نظام هستی برای حمایت کردن از رشد و پیشرفت شما آمادگی کامل داشته باشند!

 

فال روزانه 21 دی متولدین شهریور ماه

 

امروز ماه کامل در یازدهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و می‌تواند حمایت‌های احساسی سودمند دوستان و خانواده تان را شامل حالتان کند. اما این اتفاق مثل یک شام مجانی نیست! برای اینکه امروز هرکسی که ازتان حمایت می‌کند نسبت به تغییراتی که شما در زندگی تان ایجاد می‌کنید سخت گیری می‌کند. اگرچه مشکلات شما از سوی کسی نشات می‌گیرد که می‌خواهد در موفقیت‌هایتان نقشی داشته باشد، اکنون به نفعتان است که به جای اینکه افکار منفی را انکار کنید سعی کنید راهی پیدا کنید که با وجود این افکار منفی به موفقیت برسید.

 

فال روزانه 21 دی متولدین مهر ماه

 

حالا که ماه پرستار و نگهبان برج سرطان در دهمین خانه تان یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی قرار گرفته است انگار که از شما خواسته اند از افراد دیگر محافظت کنید! اگر امروز از عهده کارهایی که ازتان خواسته شده است برنیایید، مطمئنا مسئولیت پذیری‌تان زیر سئوال می‌رود. اگر شما واقعا اعتقاد دارید که می‌توانید این کارها را انجام دهید، فقط باید روش جالب و جذابی برای نشان دادن استعدادهای خود پیدا کنید.

 

فال روزانه 21 دی متولدین آبان ماه

 

شما امروز به طور ذاتی توانایی خارق العاده‌ای دارید که برای هر مشکلی راه حل مناسبی پیدا کنید. شاید شما به دیگران بگویید که کار خیلی خاص و عالی انجام نداده اید، اما حقیقت موضوع این است که جواب‌های شما خیلی هوشمندانه خواهد بود. این کارتان مثل پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه است!! پس فرصت‌های خود را از دست ندهید، برای رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید اکنون بهترین زمان است.

 

فال روزانه 21 دی متولدین آذر ماه

 

امرو ماه کامل برای شما تبدیل به یک چالش شده است، برای اینکه هشتمین خانه تان یعنی خانه مربوط به افراد دیگر را فعال کرده و شما احساس می‌کنید به جز موضوع‌های مهم و اساسی حرفی برای گفتن ندارید. البته این نوع فقدان و کمبود بهتان کمک می‌کند که محدودیت‌های خود را بشناسید. اگر سعی کنید که شرایط جدید خود را قبول کنید، سدها و موانع از سر راهتان کنار رفته و راه شما باز می‌شود.

 

فال روزانه 21 دی متولدین دی ماه

 

شما می‌خواهید بدانید که احساسات‌تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیت‌هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساسات‌تان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنش‌های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

 

فال روزانه 21 دی متولدین بهمن ماه

 

امروز امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده‌ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می‌کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرف‌هایی که خودتان می‌زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.

 

فال روزانه 21 دی متولدین اسفند ماه

 

ماه جالب برج سرطان امروز در پنجمن خانه تان یعنی خانه خلاقیت و احساسات عاشقانه قرار می‌گیرد و شما را قادر می‌سازد که سرگرمی داشته باشید و همچنین در لحظه حال بتوانید با احساسات خود درست برخورد کنید. باهمه این احوال امکان دارد دوستان‌تان جدیت بیشتری را در کار شما طلب کنند و قصد و نیت شما را از گفته‌هایتان متوجه نشده و آنها را سوءتعبیر کنند. ولی امروز شما باید قبل از هر کاری این سوءتفاهمات را برطرف کنید.

 

همچنین بخوانید :

 

فال ماهانه، فال و طالع بینی شما در دی ماه 1394

 

گالری عکس نوشته های خاص ویژه متولدین ماه دی 94

 

 

طالع بینی راه پولدار شدن از روی ماه تولدتان

 

آموزش تصویری گرفتن فال تاروت دقیق – tarot divination

جدیدترین مطالب سایت