فال و طالع بینی روزانه یکم (1) بهمن ماه

فال و طالع بینی روزانه یکم (1) بهمن ماه

فال و طالع بینی روزانه یکم (1) بهمن ماه

در این بخش از سایت فراناز فال و طالع بینی روزانه و فال روزانه متولدین هر ماه را گردآوری کرده ایم. آیا امروز برای شما خوش یمن است؟

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین فروردین ماه

با وجود اینكه امروز به كندی شروع به كار می‌كنید، اما به سرعت می‌توانید دنده زندگی را عوض كنید و امروز را به روزی به یاد ماندنی تبدیل كنید. حتی اگر تعهدات جدی و مهمی‌در پیش رو داشته باشید،‌ مایل هستید كه موقتا كار را كنار بگذارید تا از فرصتی كه برای لذت و تفریح بوجود آمده استفاده كنید. اما اوقات خوبی داشتن اكنون برای خوشحال كردن شما كافی نیست، كاری را انجام دهید كه باعث شود در زندگی هدف خوبی برای خود پیدا كنید.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

چشمان و گوش‌هایتان را خوب باز كرده اید تا اگر زمزمه خوشی در زندگی‌تان امروز بوجود آمد،‌ آن را بشنوید. شما احتمالا قادر نیستید كه منبع این خوشی كه در زندگی شما بوجود آمده را مشخص كنید. اما پیش بینی كردن احتمالا باعث می‌شود شما بیشتر گیج شوید. با این وجود، مهم نیست كه چگونه برای اتفاقی كه در شرف وقوع است آماده می‌شوید، هنوز باید یكی دو روزی برای آماده شدن بهتر، صبر كنید. به جای اینكه منتظر باشید تا ببینید موقعیت برای خوشی دوباره كی پیش می‌آید، سعی كنید كه از لحظه حال لذت ببرید.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین خرداد ماه

شما امروز می‌توانید به سرعت حركت كنید و ناگهان در حال حركت، می‌بینید كه باید از راهی كه رفته اید، عقب نشینی كنید. متاسفانه، این نوع از حقایق تغییر یافته برای كار شما مناسب نیستند، حتی اگر شما را قادر سازند كه با مشغولیت‌های ذهنی خود را سرگرم كنید. به هر حال،‌ بهتر است كه الان كمتر به دنبال كار و فعالیت باشید و سعی كنید كمتر زیرك و چابك باشید.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین تیر ماه

ممكن است احساس كنید امروز كمی‌آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است كه بخواهید روی كار خود تمركز داشته باشید، بخاطر اینكه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می‌كند. اگر چه ممكن است تماس‌هایی اكنون در زندگی شما وجود داشته باشد،‌ اما این واقعا واكنش‌های احساسی شما است كه می‌تواند انرژی شما را تخلیه كند. اندیشه و تفكر می‌تواند مفید و موثر باشد،‌ اما بهتر این است كه از نمایش‌های غیر ضروری دوری كنید.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین مرداد ماه

خلاقیت شما امروز می‌تواند بسرعت افزایش یابد، اما اگر با شخص دیگری همكاری كنید، كار بهتری می‌توانید ارائه دهید. مشاركت اكنون می‌تواند بسیار برای شما سودمند باشد به خاطر اینكه توانایی شما برای مبادله كردن بسیار بالاست. اما شریكی را انتخاب نكنید كه نیاز به كار دستی دارد، بهتر است شریكی را انتخاب كنید كه تقریبا مشابه خود شما باشد. شما فرصت كوچكی در پیش رو دارید. هر وقت كه امكانش را داشتید حتما از آن استفاده كنید.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین شهریور ماه

ممكن است امروز احساس پریشانی و آشفتگی كنید و بخواهید مقدار زیادی از انرژی تان را برای این صرف كنید كه چیزهایی را به مركز توجه تان بازگردانید. نیازی به این نیست كه الان نیازهای خود را كنترل كنید؛ چون نمی‌توانید. فقط توجه خود را به چیزی كه به نظر می‌رسد مهم تر باشد متمركز كنید تا زمانیكه بوسیله آنچه بعدها می‌آید جایگزین شود.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین مهر ماه

دركتاب معروف مارك تواین،‌ تام سایر دیواری را رنگ كرد و آن را به عنوان كاری لذت بخش كه دیگران می‌خواهند آن كار را او انجام دهد نگاه كرد. امروز، شما مایل هستید كه به دوستانتان نشان دهید كه زمانیكه دارید كاری را انجام می‌دهید می‌توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در كارهای مادی مشكلی دارید كه به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است كه آن را به عنوان كاری لذت بخش نگاه كنید. اگر شما رفتار سالمی‌داشته باشید،‌ مطمئن باشید كه انجام آن كار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین آبان ماه

قدرت مثبت اندیشی می‌تواند امروز تاثیر مستقیمی ‌روی دارایی شما داشته باشد. متاسفانه، پول ضرورتا بوسیله خوب اندیشیدن و براحتی بدست نمی‌آید. اما شما می‌توانید بوسیله نگاه كردن به درون خود و پیدا كردن یك مانع احساسی كه قبلا باعث شده بود عقب بمانید کار مفیدی بکنید. خوشبختانه، بوسیله بالا بردن اعتماد بنفس، شما همچنین می‌توانید هر چه بیشتر استعدادهای نهانی خود را كشف كنید.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین آذر ماه

خوش بینی‌های اخیر شما ممكن است آنقدركه آرزویش را می‌كنید دوام نیاورد،‌ اما شما می‌توانید از آن برای اینكه حوادث مهمی‌را به وجود آورید استفاده كنید. رویكرد شما برای یك موقعیت متداول ممكن است كاملا گزیده باشد. هیچ كسی نمی‌داند كه شما می‌خواهید چكار كنید؛ و آخر از همه، خودتان. با این وجود،‌ اگر به غریزه خود اعتماد كنید به جای اینكه تابع كتاب قانون باشید،‌ می‌توانید بوسیله نتیجه ای از عملی كه آغاز كرده بودید، با خوشحالی متعجب شوید.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین دی ماه

اگر به اعتقادات اخیر خود بیش از حد حمله كنید،‌ ممكن است بعضی از در و پنجره‌هایتان شروع به تلق تلق كردن كنند. شما ممكن است درباره روابط خود با دارایی‌های شخصی خود دارید كاملا سفت و سخت باشید. یا، ‌شاید، ستاره شما مجبورتان خواهد كرد كه با محدودیت‌های خود مواجه شوید كه شما قبلا برای درآمدهای خود كه نهانی بدست می‌آورید سر راه خود قرار داده بودید. كلاه خود را نگه دارید؛ زندگی شما درباره تغییرات برای بهتر بنا شده است.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین بهمن ماه

خیلی راحت است كه روی زندگی دیگران متمركز شوید اما این كار باعث می‌شود مسئولیت‌های مهمی‌كه دارید را نتوانید انجام دهید. ممكن است فقط نیازهای بی اهمیت خود را مد نظر قرار دهید. با وجود اینكه این نوع از اندیشه‌های اجتماعی می‌تواند مورد تحسین قرار گیرد، امروز تنها فقط در راه پیشرفت و ترقی شخصی خود قرار گیرید. خوشبختانه، خودخواه بودن می‌تواند تنها برای دیگران كه در پایین مسیر قرار دارند مفید باشد.

 

فال روزانه یکم 1 بهمن متولدین اسفند ماه

ممكن است امروز احساس كاملا غیر قابل تشخیصی داشته باشید. چنانكه دیگران مستقیما به شما نگاه می‌كنند بدون اینكه حتی توجه كنند كه شما آنجا حضور دارید. اما برخلاف دیروز،‌ اكنون شما می‌توانید از میان ایستادگی‌های خودتان به زور به جلو بروید حتی اگر هیچ كس از تلاش‌های بی پایان شما قدردانی نكند. بالاخره، مراقبت از همه، مانند یك مرغ مادر- در تئوری خوب به نظر می‌رسد،‌ اما انرژی فراوانی از شما می‌گیرد. نگران این نباشید كه هر كس چه فكری می‌كند. ظاهرا بهترین کاری که اکنون می‌توانید انجام دهید این است که افراد دیگر را تربیت کنید.

 

همچنین بخوانید :

طالع بینی نحوه برخورد با متولدین ماه های مختلف سال

طالع بینی راه پولدار شدن از روی ماه تولدتان

جدیدترین مطالب سایت